Mercedes prezintă Clasa C All-Terrain: gardă la sol mai mare și tracțiune integrală în standard

de Paul Cosma
Joi, 19.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz a dezvăluit noul Clasa C All-Terrain, o versiune derivată din actualul break de clasă medie. Modelul dispune de o gardă la sol mai mare cu 40 de milimetri și tracțiune integrală în echiparea standard.

După introducerea lui Clasa E All-Terrain în 2017, Mercedes a prezentat o versiune similară pentru un alt model din gamă. 

Noul Clasa C All-Terrain are o gardă la sol mai mare cu 40 de milimetri, protecții suplimentare de caroserie și oferă sistemul de tracțiune integrală 4MATIC în standard. 

În comparație cu break-ul din care provine, Clasa C All-Terrain este mai lung (+4 mm, 4.755 mm) și mai lat (+21 mm, 1.841 mm), în timp ce înălțimea a crescut și ea la 1.494 mm. Capacitatea portbagajului a rămas aceeași, respectiv 490 de litri, ce poate fi mărită până la 1510 litri. 

Pentru rularea off-road, Mercedes a introdus două moduri speciale: Offroad și Offroad+. În standard, modelul dispune de farurile LED High Performance. Opțional, clienții pot comanda blocurile optice Digital Light care includ lumini speciale pentru rularea off-road. 

Clasa C All-Terrain va avea două motorizări: una diesel și una pe benzină, ambele de 2.0 litri. Sunt echipate cu sistem mild-hybrid la 48V, însă nemții nu au menționat detalii privind puterea acestora.

Clienții vor avea la dispoziție doar transmisia automată cu 9 trepte. 

Premiera mondială a lui Clasa C All-Terrain va avea loc la Salonul Auto de la Munchen, în timp ce primele exemplare vor ajunge în Europa până la sfârșitul acestui an. 

Via Mercedes-Benz

Comentarii (7)

  • Păcat de ea s-o bagi prin bălării.
    Sistemul multimedia mai e cum mai e, în principiu e chiar comod de butonat, dar "ceasurile de bord" parcă sunt o tabletă proptită-n bord.
    7 1
  • Pacat ca Citroenul a scos suspensia hidropneumatica de pe toate modelele. Era foarte practica mai ales ca puteai sa ridici masina de la buton cand aveai nevoie. Practic nu era nevoie de asemenea modele inaltate sau de unele suvuri sau suvulete 4x2.
    Da ce stiu eu. Sunt un retrograd.
    Ma duc sa-mi ridic suspensia de la buton.
    18 1
  • da nush, parca Mercedes nu stie sa faca break uri...Audi e singurul care o mai nimereste.
    11 8
  • Referitor la titlu, se putea și All-Terrain, fără tracțiune integrală?
    3 0
  • Adrian
    Superbe masinile astea cu inaltatoare de 1 dolar la arcuri, sau arcuri mai inalte cu 1 inch si 2 dolari in plus, dar care pe noi ne costa 20 000 dolari in plus.
    8 3
  • Din lateral juri ca-i Subaru Outback!:)) De cand Volvoa a "omorat"xc70ul, inlocuindu'l hidosul V90CC, A4/6allroad au ramas singurele breakuri (allterrain) decente.
    2 1
  • @adrian
    mandria de a te da a-ti praji micii cu merțul in padure costa, unde mai pui pui ce misto se aude guta pe mark levinson...
    2 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru