După introducerea lui Clasa E All-Terrain în 2017, Mercedes a prezentat o versiune similară pentru un alt model din gamă.
Noul Clasa C All-Terrain are o gardă la sol mai mare cu 40 de milimetri, protecții suplimentare de caroserie și oferă sistemul de tracțiune integrală 4MATIC în standard.
În comparație cu break-ul din care provine, Clasa C All-Terrain este mai lung (+4 mm, 4.755 mm) și mai lat (+21 mm, 1.841 mm), în timp ce înălțimea a crescut și ea la 1.494 mm. Capacitatea portbagajului a rămas aceeași, respectiv 490 de litri, ce poate fi mărită până la 1510 litri.
Pentru rularea off-road, Mercedes a introdus două moduri speciale: Offroad și Offroad+. În standard, modelul dispune de farurile LED High Performance. Opțional, clienții pot comanda blocurile optice Digital Light care includ lumini speciale pentru rularea off-road.
Clasa C All-Terrain va avea două motorizări: una diesel și una pe benzină, ambele de 2.0 litri. Sunt echipate cu sistem mild-hybrid la 48V, însă nemții nu au menționat detalii privind puterea acestora. Clienții vor avea la dispoziție doar transmisia automată cu 9 trepte.
Premiera mondială a lui Clasa C All-Terrain va avea loc la Salonul Auto de la Munchen, în timp ce primele exemplare vor ajunge în Europa până la sfârșitul acestui an.
Via Mercedes-Benz
Sistemul multimedia mai e cum mai e, în principiu e chiar comod de butonat, dar "ceasurile de bord" parcă sunt o tabletă proptită-n bord.
Da ce stiu eu. Sunt un retrograd.
Ma duc sa-mi ridic suspensia de la buton.
mandria de a te da a-ti praji micii cu merțul in padure costa, unde mai pui pui ce misto se aude guta pe mark levinson...