Mercedes pregăteşte motoare noi "cu performanţe similare celor BMW"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes a anunţat că va dezvolta până în 2015 o nouă generaţie de propulsoare cu patru, şase şi opt cilindri, supuse unei politici noi de downsizing, pentru a reduce astfel media de emisii a grupului german.
Noutatea absolută o va reprezenta însă revenirea la un propulsor cu şase cilindri în linie, configuraţie folosită ultima dată în 2005 pe dieselul 320 CDI de 204 cai putere, regăsit pe E-Klasse W211 şi S-Klasse W220.
Potrivit oficialilor Mercedes, "propulsoarele se vor inspira din performanţele unităţilor BMW", cu versiuni turbo simple sau bi-turbo, atât în versiune diesel cât şi benzină. Aşadar ne putem lua adio de la motoarele V6 care au făcut carieră în cadrul gamei Mercedes.
În ceea ce priveşte motoarele cu opt cilindri, acestea vor beneficia de o capacitate redusă. Unităţile cu patru cilindri vor avea şi ele supraalimentare pentru a putea oferi cuplu şi putere demne de segmentul premium.
Dezvoltarea unităţilor cu patru cilindri se va face alături de alianţa Renault-Nissan, cu care Mercedes va lucra şi la motoarele mici, cu trei cilindri.
Prima aplicaţie ale acestora din urmă o vom putea vedea probabil pe noua generaţie Smart fortwo.via | autoblog
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Tehnologie
-
Mercedes-Benz a mărit viteza maximă a sistemului său de conducere autonomă prezent la modelele sale. Astfel, toate modelele noi dotate cu acest sistem se vor putea conduce singure până la o viteză maximă de 95 de km/h. (24.09)
-
Nissan urmează să lanseze un nou sistem de asistență conceput special pentru a reduce situațiile în care șoferii continuă să circule pe banda a doua pe autostradă. Noul sistem îl va avertiza pe șofer să treacă înapoi pe prima bandă după o depășire. (20.09)
-
BMW a anunțat că tehnologia specială E Ink de schimbare a culorilor unei mașini ar putea intra în producție până în 2027. Constructorul german își dorește ca toate mașinile sale să fie dotate cu această tehnologie în viitor. (05.09)
un motor f puternic nu inseamna k este si cel mai fiabil si bun
bv Respect
Si nustiu dacă Mercedes va putea tine piept la Bavarezi .
Oricum respect Mercedes , aceasta marca își merita banii pe confort si lux nu pe sportivitate .
BMW sa le fie rusine produc cele mai bune motoare din lume si nu au un sport-car ca R8 sau SLR.
acolo (autoblog) citatul este
"Attesi nel 2015, i nuovi propulsori dovrebbero “ispirarsi” alle scelte fatte da Bmw (frase che sicuramente farà discutere i puristi…)"
"propulsoarele se vor "inspira" din performanţele unităţilor BMW"
la voi este
"propulsoarele se vor inspira din performanţele unităţilor BMW"
autoblog spune ca din declaratii reiese ca performantele vor fi "inspirate" din zona BMW ... la voi reiese cum ca un nene a scos pe gura "propulsoarele se vor inspira din performanţele unităţilor BMW" .. ceea ce nu este tocmai adevarat.. si mai starneste si ceva "critici" din randul fanilor.
ceea ce este mult mai interesant este ca articolul de pe Autoblog este o traducere a unui articol de pe Carmagazine.co.uk (http://tinyurl.com/6gbjxvs) iar in articolul original nici nu apare vre-o referire la cum ca vre-un oficial Mercedes a spus ca se vor inspira de la BMW ...
CarMagazine spune :
"Merc does a BMW and goes straight six
Instead, Mercedes-Benz is going to revive the in-line six for use in its larger cars. Our source at Daimler suggests it will be available in single and twin-turbo guise. "
care in traducere libera inseamna ... nu inseamna nimic... fiind o expresie englezeasca semi-intraductibila ... dar insemana ceva de genul "face ca BMW" .. sau .. etc... semi-intraductibila. Ceea ce este frapant este ca italienii de la Autoblog s-au apucat sa traduca "intraductibilul" prin "MB se vor "inspira" de la BMW" .. punand un mic cuvant in gura celor de la MB ... cand, defapt, "Merc does a BMW and goes straight six" este clar o expresie folosita de autorul articolului original pentru a "colora" un pic articolul si pentru a aminti publicului ca BMW sunt "campionii" motoarelor cu 6 cilindri in linie
deci ... sa incercam sa mai verificam si sursa sursei ... pentru ca nu este prima data cand apare un articol tradus cu "google" de pe autoblog ... care nici pe autoblog nu este 100% corect ... stiti voi, telefonul fara fir dauneaza grav continutului ;)
@@berndt (ai putea sa ai un pic de "respect" si sa folosesti un nume propriu si apoi sa scrii @berndt in titlul comentariului)
McLaren F1 nu inseamna numai motorul BMW de sub capota ... acea masina este ceea ce este pentru ca este o suma de elemente ultraperformante. Motorul este o opera de arta, adevarat, dar hai sa vedem un anume AMG biturbo de pe un anume Pagani Huayra ... poate noul pagani nu va calca pe urmele lui F1 dar motorul de pe Huayra este superior din cam toate punctele de vedere motorului BMW de pe F1.
Nu credeti ca motorul v8 de pe M5 ar duce un eventual supercar la performate uluitoare, in contextul unei greutati mult mai mici si dinamici imbunatatite? Ca sa nu vorbesc de unitati mai mari, v10.
Cred ca este pur si simplu o chestiune de strategie a brandului. Care merge, din cate se poate observa pe varianta efficient dynamics.
Dar nu uita ca , când BMW producea motoare de avione audi avea carute cu 20 cai putere.
Primul avion de lupta din lume care atingea înălțimea de câțiva zeci de mii de metri a fost cu motor de BMW .
Audi e bun la moment ca DTM PRIN anii 80 tragea aer Audi ...
Când in 1989 BMW avea 6 in linie de 2.0 litri si 150 hp audi avea motoare de 2.0 litri cu 110hp.
Cu BMW 520i E34 rupeam orice Audi prin anii 90.
Ultimii 5 ani Audi a crescut datorită Lui VW ca e cel mai puter Grup din lume .
VAG GROUP E cel mai puternic Audi fără VAG da faliment a doua zi .
ASA ca Audi sa multumeasca grupului VAG ca datorită lor au ajuns si se bat cu BMW .
MBZ nu mai e de mult ce a fost si se indreapta spre chinezarie ca si VW.
Stima!
porsche e prea tinut de traditie........
restu lumii...............
fiat putere mare si noxele cele mai reduse, bmw folosete motoare de la ei si alti constructori, twin air este o lectie(supapele si contragreutatea de vibratii).
si bmw, lexus, jaguar produc motoare mari, inclusiv ferrari.
la fel si mercedes numa ca ei au cele mai mari emisii de unde rezulta ca cei de mai sus(nu fiat - pt ca-s motoare mici) construiesc motoare mai eficiente.
honda avut ultimul v10 de 970 cai putere in f1, zdrobitor.
mercedes si acum cu motoarele limitate in f1 are probleme la consumul de benzina.
asa ca gura aia cu mercedes