Mercedes-Benz și-a prezentat marți noua strategie, electrificarea fiind o prioritate pentru constructorul german.
Nemții vor să fie liderii de piață pe segmentul electricelor de lux, dar și să dețină supremația în ceea ce privește dezvoltarea software pentru acestea.
În cadrul conferinței de prezentare a strategiei, oficialii Mercedes au dezvăluit că lucrează și la dezvoltarea unui concept electric “spectaculos” din punctul de vedere al autonomiei și eficienței.
Viitorul Vision EQXX va avea o autonomie de circa 1.200 de kilometri, iar Mercedes susține că traseele Shanghai-Beijing și Stuttgart-Nisa ar putea fi parcurse cu o singură încărcare a bateriilor.
Proiectul implică o echipă multi-disciplinară cu sediul în Stuttgart, care va fi ajutată de specialiștii Mercedes implicați în programul constructorului din Formula 1.
Oficialii germani spun că inovațiile aduse de Vision EQXX se vor regăsi și pe viitoarele mașini de serie ale companiei.
Via Mercedes
Deja am inceput sa pun banutii deoparte (daca TESLA nu mai vine odata...si in Romania).
fiindca din poze eqqxxx-ul ăsta cu multe consoane la fel ca edikkk pare un fel de taycan cu autonomie tripla si deci pret dublu cel putin.
oricum de la frica golirii de curent cum iesi din oras s-a trecut vad la tinte aberante de autonomie.
pentru o electrica, zic si eu sa nu adorm, ca una e sa cari 100 litri de motorina adica 80 de kile pt 1.200 km si alta o tona de baterii la fel de nocive.
Toţi producătorii scot mai întâi de la cele mai scumpe la cele mai ieftine.
Dacă vrei electrică , dle ACE, în Europa clar se merită mult mai mult ID.3 sau ID.4
Sunt superioare Tesla model 3 din anumite puncte de vedere, deşi şi Model 3 are multe puncte peste ID.3
Ce este interesant că: tracţiunea spate la ID.3 este un avantaj pentru că maşina are o distanţă de întoarcere foarte mică deşi la ampatament depaşeşte şi Passat !
Apoi ca suspensii este peste Tesla.
Bine, Tesla are autonomie range mai mare, autonomia condus, octovalva,...
Depinde ce vrei exact de la maşină.
Ideal ar fi să ai şansa de a le conduce pe amandouă înainte de a cumpăra, decide.
Autonomia de 1200km implica o greutate destul de mare a masinii, greutate pe care o duce si la 200km si la 1200km. Din punct de vedere al eficientei, nu e gandit deloc bine.
iar suta de litri benzino-motorinoasa adica 70-80 kile un plin inseamna de fapt 35-40 kg carate in medie.
de durata e-incarcarii la fel nu mai zic ca sa nu-i supar iar pe enoriașii sectei e-..inexorabile.
dacă o Tesla model S bate o gramadă de maşini sport gen Lamborghini, Ferrari, Porsche 911, etc
cu toată bateria aia grea a maşinii electrice
Şi dacă accelerează mai bine, mult mai bine decât termicele...
nu contează de fapt greutatea bateriei
La ce bate Tesla masinile sport? Masina sport nu inseamna doar linie dreapta.
Hai sa fim seriosi! Tesla nu e o masina sport.
Sau mai bine zis nu este o masina sport la nivelul celor mentionate de tine.