Practic, 2016 se anunţă a fi anul în care constructorul de la Stuttgart învinge producătorul de la Munchen, mai ales că în ianuarie vânzările au crescut cu 20% comparativ cu perioada similară a anului trecut, la 150.000 de maşini.
Chiar dacă obiectivul declarat al celor de la Mercedes să ajungă în topul constructorilor premium, Dieter Zetsche, CEO-ul companiei-mamă Daimler, a atras atenţia că nemţii nu vor recurge la practici precum scăderea preţurilor pentru a ajunge în această poziţie, întrucât compania nu intenţionează să renunţe la profit.
"Poziţia de lider din punct de vedere al volumului ar trebui să fie consecinţa faptului că avem cea mai bună ofertă.
Dacă reuşim asta, consecinţa naturală este că mai mulţi oameni ne vor alege. Oamenii spun că asta va genera presiune pe preţ şi pe marja de profit. Adevărul este exact opusul", spune el.De altfel, Zetsche afirmă că profiturile generate de vânzările în creştere au permis celor de la Mercedes să investească în dezvoltarea gamei Clasa S cu un coupe, un cabriolet şi o versiune cu ampatament mărit.
Pentru Mercedes, principala creştere va veni şi în 2016 de pe piaţa chineză, acolo unde constructorul a raportat deja o creştere de 52% în ianuarie, la aproape 43.000 de unităţi. Analiştii anticipează o creştere de 8% a vânzărilor de maşini noi în China pe parcursul acestui an.
Via Reuters, Mercedes
cititi-va textele inainte de copy-paste!
Dar totuși, o întrebare pentru redactorul articolului- cu cine a făcut limba română?
deobicei nemtii au pierdut cand au inceput sa se bata cu altii. Macar o data sa invinga si ei
Poate ca 7 arata mai bine cu faruri normale nu lipite de nari. Dar cu siguranta e mai aratos ca cel vechi. E o evolutie din fericire....ca se putea mai bine e alta problema.
Este posibil sa le fi sarit. Nici eu nu le-am prins da' lumea zice ca nemtii au luat-o pe cocoasha big time. Acuma te las pe tine sa vizionezi review-rile.