Varianta Maybach a lui Mercedes-Benz S-Klasse se dovedește mai populară decât marca defunctă a concernului Daimler. În China, Mercedes a vândut mai multe versiuni Maybach într-o lună decât a vândut Maybach-uri într-un an.
Esential
20
de centimetri este diferența de lungime și de ampatament între un S600 și un Maybach S600.
Daimler, compania care deține mărcile Mercedes-Benz,
Maybach și Smart, a anunțat că noua gamă Maybach integrată în portofoliul S-Klasse este un succes.
În China, cea mai mare piață auto din lume, Mercedes-Maybach a înregistrat vânzări constante de aproximativ 500 de unități pe lună ale noului său model bazat pe S-Klasse. Spre comparație, pe vremea când exista marca Maybach, nemții vindeau 500 de unități pe an în China, nu pe lună. Comparația făcută de compania germană nu este 100% corectă, pentru că vechile Maybach-uri erau cu aproape 50% mai scumpe decât actualele Mercedes-Maybach. Dieter Zetsche, șeful Daimler AG, s-a declarat încântat de rezultatele de vânzări ale diviziei Maybach și se consideră optimist cu privire la păstrarea vânzărilor la acest nivel.
Reprezentanții Mercedes-Benz au declarat că noile variante Maybach ale lui S-Klasse sunt dedicate clienților înstăriți, care își permit să aleagă un Rolls-Royce sau un Bentley, dar aleg să meargă pe mâna marcii germane. În raport cu versiunea standard a lui S-Klasse, varianta Maybach vine cu un ampatament mărit, mai mult spațiu pentru picioarele ocupanților din spate și opțiuni suplimentare.
În raport cu un S600 cu ampatament mărit, un Mercedes-Maybach S600 este cu 20 de centimetri mai lung în ampatament și în lungimea totală.
Varianta Maybach a lui S-Klasse este oferiteă doar în compania motorizărilor pe benzină de vârf, cunoscute sub numele S500 și S600, dar fără aportul diviziei AMG.
Mercedes-Benz oferă o versiune și mai lungă a lui S-Klasse, numită Pullmann.
Via Bloomberg
Comentarii (2)