Mercedes lanseaza S400 BlueHYBRID
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes va lansa prima sa masina cu un sistem de propulsie hibrid, S400 BlueHYBRID, in vara anului 2009. Combinatia dintre motorul V6 pe benzina si modulul electric face ca S400 BlueHybrid sa fie cea mai economica berlina de lux echipata cu un motor Otto. Consumul mixt preconizat este de 7.9 litri benzina la 100 km. Aceasta ajuta la obtinerea celor mai mici emisii de CO2 din clasa sa – numai 190 grame C02/ km. Consumul este cu 2.2 litri la 100 km mai mic fata de S350, modelul de la care s-a pornit, iar emisiile de CO2 sunt reduse cu 21%.
Motorul conventional V6 de 3.5 litri dezvolta 279 cai putere, iar motorul electric dezvolta 20 CP si un cuplu de 160 Nm. Rezulta astfel 299 CP si un cuplu maxim combinat de 385 Nm. Cu ajutorul puterii suplimentare obtinuta de la motorul electric, hibridul de lux accelereaza de la 0 la 100 km in 7.2 secunde si atinge o viteza maxima de 250km/h, limitata electronic.
Pe deasupra, S400 BlueHYBRID este primul hibrid de serie echipat cu un modul de baterie litiu-ion dezvoltat special pentru autovehicule.
Cu toate ca este bazat pe S350, noul hibrid poseda un tren motor imbunatatit, un motor magneto-electric si noua transmisie 7G-TRONIC dezvoltata special pentru a putea fi inclusa in dotarile tehnice ale versiunii.
Via | AutomobilesReview
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Următoarea generație Alfa Romeo Giulia ar putea fi transformată într-un SUV, potrivit unor declarații făcute de CEO-ul mărcii. Noua generație Giulia va fi lansată în 2026. (29.01)
-
BMW a anunțat o serie de noutăți în gamă, care vor fi disponibile din primăvara acestui an. Printre cele mai importante noutăți, bavarezii au pregătit motorizări noi pentru modele ca Seria 2 Gran Coupe și X3, dar și îmbunătățiri ale autonomiei pentru modelul i5, printre altele. (29.01)
-
BMW a prezentat oficial noua versiune actualizată pentru SUV-ul electric iX. Noul model aduce un design ușor revizuit, precum și performanțe mai bune, dar și o autonomie mai mare, care depășește 700 de kilometri. (29.01)
- Puterea ursului
- Mazda prezintă o siglă nouă: prima actualizare majoră după 28 de ani
- Renault demarează producția de motoare electrice în Portugalia
- Cancelarul Germaniei: UE pregătește subvenții pentru achiziția de mașini electrice
- A venit, a văzut, a cucerit: Dacia Duster a câștigat peste 25 de premii în 2024
Multe dintre informatiile pe care le puteti citi pe Automarket sunt preluate, evident, din surse externe. Nu exista nicio problema in a spune asta, este absolut normal, industria auto adevarata se intampla in afara tarii noastre. De altfel, pentru a evita orice comentariu de tipul celui pe care l-am citit mai sus, redactia Automarket face, de foarte mult timp, un lucru pe care multi se feresc sa il faca: citeaza sursa. Si, mai mult, va ofera chiar un link spre respectiva sursa, pentru ca cititorii nostri sa poata aprofunda informatia.
Din nefericire pentru dumneavoastra, informatiile aparute pe AutomobilesReview sunt identice cu cele prezentate de catre Mercedes in comunicatul oficial de presa, care poate fi regasit (in cazul in care aveti cont, desi ma indoiesc de asta) pe site-ul oficial de presa al constructorului german. In mai multe limbi.
Multumesc.
Am vorbit prea serios cu tine, mai pe scurt faci parte din marea categorie a taranilor prosti si complexati dar care fac tot felul de comantarii "inteligente".
"prostul pana nu e si fudul parca nu e prost destul"
asta e un lucru de reprosat, care a fost cat de cat valabil si pe aici, dar ca articolele nu au 2,3 sure (mai ales cand e specificata si sursa) sau ca nu sunt facute de ei este absurd sa ceri si nu mi se pare nici macar relevand. Eu consider ca aici chiar asta este, o adunatura de stiri de stiri de pe ici si colo si mie-mi place, daca nu va place nu inteleg de ce intrati sau le comentati, mai ales cand comantarile voastre nu sunt constructive. eu am singura pretentie la testele facute de ei sa nu fie partinitori si pupincuristi.
Daca aveti de comentat va arat eu orice revista de specialitate din Romania are o gramada de greseli si opinii partinitoare cu toate ca au un brand de renume in spate si posibilitati financiare mult mai mari.
Apropo, cam toate testele auto-moto si cam toate revistele din Romania au testele si comantariile preluate din afara asa ca v-ati gasit voi sa comentati.
M-am saturat de prosti infatuati care habar nu au dar ei critica.
Faceti si voi macar o descriere corecta a masinii pe care o conduceti sa vedeti "ce usor este" si ce articol de kkt ati face.