Mercedes GL63 AMG - imagini şi informaţii cu noul SUV de 557 CP

De Bogdan Mirică
Publicat Joi, 31.05.2012
Mercedes a lansat astăzi cea mai puternică versiune a modelului GL. Se numeşte GL63 AMG şi dspune de 557 de cai putere şi 760 de Nm.

Esential

557 de cai putere dezvoltă noul GL63 AMG.
760 de Nm oferă Mercedes GL63 AMG.
4.9 secunde îi sunt necesare noului GL63 AMG pentru a accelera de la 0 la 100 de km/h.

Mercedes decide să ofere credit diviziei AMG pentru toate modelele sale existente în gamă. Specialiştii nemţilor în versiuni de performanţă nu au ezitat astfel să aducă pe piaţă şi o alternativă ultra potentă a noii generaţii GL, dezvăluită chiar anul acesta la Salonul de la New York.

A luat naştere GL63 AMG, model prezentat astăzi în premieră mondială. SUV-ul de mari dimensiuni adoptă un design ceva mai sportiv, graţie spoilerului frontal cu prize de aer mai largi, luminilor LED diurne, bosajelor mai generoase, pragurilor laterale noi, detaliilor cromate, jantelor de 21 de inch cu pneuri de 295/40 şi evacuărilor cromate, patru la număr.

Nu lipsesc nici logo-urile V8 biturbo, care amintesc de ceea ce se ascunde sub capotă. Mai exact, este vorba despre deja cunoscutul propulsorul AMG cu opt cilindri, oferit într-o configuraţie de 557 de cai putere şi 760 de Nm, cu mult peste ce oferea cea mai puternică versiune standard a modelului, GL550, cu ai săi 429 de cai.

Potenţialul motorului V8 este transmis celor două axe prin intermediul unei transmisii AMG Speedshift Plus 7G-Tronic ce poate oferi chiar şi un mod Eco.

Acesta permite folosirea unui sistem start-stop, ”înmoaie” acceleraţia şi alternează treptele de viteză mult mai devreme.

Resursele noului GL63 AMG îi permit SUV-ului de 7 locuri să accelereze de la 0 la 100 de km/h în doar 4.9 secunde şi să atingă o viteză maximă, limitată electronic, de 250 km/h. Consumul de carburant, în ciclu mediu, ajunge până la 12.3 litri/100 de kilometri. Pentru a putea ţine în frâu cei aproape 560 de cai putere, Mercedes şi AMG au echipat SUV-ul cu discuri ventilate şi perforate, cu dimensiuni de 15.4 inch pe faţă şi 13.6 inch pe spate.

Noul Mercedes GL63 AMG va debuta pe piaţă abia în luna noiembrie a acestui an, după ce SUV-ul de performanţă va fie expus publicului în cadrul Salonului Auto de la Paris, desfăşurat la finalul lui septembrie.

Comentarii (16)

  • Doar pentru SUA, Rusia, China!
    4 0
  • cat mai mare si mai sportiv
    Nu inteleg atitudinea celor de la AMG. De ce nu fac un camion AMG, sau un continent AMG? Parca sportivitatea sta la baza filozofiei AMG, iar eu nu vad nimic sportiv intr-o astfel de masina imensa. Chiar ajungem sa ne plecam in fata banilor si sa facem astfel de corcituri doar ca exista oameni intr-o streche care sa decarteze bani? Chiar nu inteleg.
    11 17
  • @dsh Cand o sa mergi cu un GL (nu mai zic de AMG si model nou),
    o sa intelegi de ce....pana atunci spune ce ai de spus si cam atat.
    6 1
  • titlu
    O tampenie.Oare pe cei de la Mercedes numai la atat ii duce capul?Unde le-au fost capul cand au construit o astfel de masina,ca pe langa consumul foarte mare,matahala asta e in stare sa polueze 5.000 de hectare de padure,....pfff patetic>In loc sa puna mana sa investeasca in automobile hybrid,care va avea un consum decent si care sa protejeze si mediul inconjurator......ei sunt in stare sa indoape motoarele cu foarte multa putere....ma mir ca nu ia pus 2000 de cp ,ca sa conume 80 de litri.Si intretinerea cat o sa fie la acest motor?Pun pariu ca o sa bubuie buzunarele,si in al doilea rand ce sa faci cu o astfel de matahala,cat de puternica si de agila ar fi ea tot nu poti sa te strecori in trafic,pt ca este foarte imensa.Iar dupa mn nu zik ca nu ar arata bine arata super bine,dar are foarte multe dezavantaje.
    4 8
  • @Adi
    Cam cat de sigur esti pe tine cand afirmi faptul ca nu l-am condus? Mentin parerea, dar cu o mica completare: daca l-ai condus, inseamna ca nu ai inteles deloc masina. Un GL AMG ma face sa ma gandesc la un elefant la o proba de gimnastica. Se poate, dar devine teribil de haios.
    1 3
  • @SRI - "clasa mica" cu motoare
    0 0
  • hmm.. error ...

    @AM .. avand in vedere ca in comentariul de mai sus .. nu apare comentariul ... ar merge sterse ambele :)
    1 0
  • Renault
    "in loc sa..." Terminati cu comentariile astea copilaresti ...! Mercedes-Benz rafineaza si dezvolta tehnologia motoarelor termice IN PARALEL cu hibrizii si masinile electrice. Iar Mercedes GL63 AMG exista pentru ca se cere !!! E specificul principalelor piete - Rusia, China si SUA. Vor masini mari, in cazul de fata, un offroader autentic, cu putere imensa. Au teritorii vaste de acoperit si sunt f bogati. Egoul pe masura.

    O sa ziceti ca Rusia si China sunt tari cu populatie saraca, insa lumea e lor e impartita intre oameni saraci (majoritatea) si oameni f bogati. Discrepantele sunt enorme.
    11 1
  • @Renault In sfarsit un comentariu bun.
    @S.R.I Spre sa intelegi si tu acum de ce.....citeste ce a scris Renault si iti vei da seama de ce exista asa ceva pe piata. Cum ar fi sa ai un imperiu financiar, o familie cu ceva copilasi si sa ii cari cu o limuzina sau berlina prin China sau Rusia ? Chiar si in Romnaia....nu mai bine le oferi protectie maxima si in caz de nevoie sa ai siguranta ca masina nu te lasa la greu ? Nu se stie peste ce obstacol dai in drum spre X loc unde ai vrea sa ajungi....nu se stie cine te urmareste sa iti atace familia doar pt. ca esti bogat. Asa ca raspunsul este clar....GL 63 AMG. ML pt. cei cu un copil. GL pt. cei cu 2 sau mai multi....,
    SUV-urile in general sunt pt. tari cu infrastructura imprevizibila. De pe autostrada dai in offroad greu si tot asa. In GL uiti de probleme.
    Iar daca nu vrei AMG ca polueaza si consuma, poti lua 3 litri diesel si gata. Iar cel de 3 litri e mai eficient ca multe masini cu motoare de 1.2 sau 1.4...
    5 3
  • Text
    @Adi,ms pentru sfat ,dar ce crezi tu ca dieselul nu polueaza?Mai bine as alege un Lexus rx 450 hybrid si o sa fiu mult mai incantat decat acest gl,sau daca as vrea o masina pe masura lui gl si mult mai economica decat gl as alege cu siguranta o Toyota Highlander hybrid.
    3 7
  • full-size suv vs. offroader
    @S.R.I
    n-ai nicio treaba... copile scuteste-ne de comparatiile idioate
    6 5
  • I
    @full-size suv vs. offroader.Spune ce ai de spus si lawsa flencaneala de 2 lei,ca cu mn nu tine cu astea.
    3 4
  • Pinguinul_nuclear
    Text
    @S.R.I,nu te mai agita degeaba pentru cehariile germane,ca nu merita,cine mai crede acum in astfel de masini,inseamna ca nu sunt prea deschisi la minte.In ziua de azi brandurile germane sunt construite cu piese din cehia la fel ca si skoda.
    6 2
  • @Pinguinul_nuclear
    Eu nu am zis ca sunt cu piese din cehia sau mai stiu eu ce,cred ca gresesti,eu am zis ca consumul la aceasta masina este exorbitant de mare+taxa de mediu,si cum am zis daca ar fi dupa mine cu siguranta as alege o Toyota Highlander hybrid care voi obtine un consum foarte mik si taxa si in acelas timp va fi protejata si aria padurilor,iar toyota este mama ''hybridului'',si se afla pe locul 2 in clasament la fiabilitate .Aici este clasamentul de fiabilitate al marcilor,iar Mercedes se afla pe lokul 28 (foarte slab clasat,desi mai bine decat ceilalti care sunt sub el) http://www.incont.ro/auto/cum-sa-dai-cat-mai-putini-bani-pe-reparatiile-masinii-topul-celor-mai-de-fiabile-marci-auto.html
    5 5
  • Cultura auto in Romania
    Eu cred ca masina va fi un real succes pentru piata din Romania. Desi avem strazi foarte proaste, nu uitati ca unii isi iau Ferarri, Lamborghini, Porche. Ca sa nu mai zic de Audi si BMW care fac liniute pe "autostrazile" din tara si arata ei cum merg cu peste 300 km/h. Deci cand iti iei masina doar pe principul ca trebuie sa fie cu cat mai multi cai putere si sa arate ca tancul, asta pare a fi masina ideala. Mai nasol e ca daca intri cu ea intr-un tir, te scot de acolo bucatele cei de la descarcerare. Ca pentru asta isi si iau multi masini cu multi cai putere: ca sa depaseasca repede si sa arate ei cat sunt de smecheri.
    3 2
  • Era si cazul sa avem un rival ptr Audi Q7 V12 .
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru