Cu ocazia Salonului Auto de la New York, Mercedes deschide drumul noii generații Clasa E către performanță. Constructorul german a dezvăluit noua versiune E43 AMG, prima pe care divizia din Affalterbach își pune numele, de la debutul noii generații W213.
Noul E43 AMG este, după cum probabil v-ați obișnuit, doar un pas intermediar între versiunile de serie și vârful de gamă, ce urmează a fi lansat spre sfârșitul acestui an: E63 AMG. În afară de noile jante de 19 sau 20 de inch, cu aspect lucios, noul Mercedes E43 AMG nu vine cu foarte multe modificări estetice, fiind practic un lup în blană de oaie. Trădează doar evacuările duble prin care respiră un motor V6 bi-turbo, de 3.0 litri, capabil să dezvolte 396 de cai putere și 520 de Nm, încă de la 2500 rpm.
Agregatul cu șase cilindri se folosește doar de o cutie automată cu nouă rapoarte pentru a trimite puterea ambelor axe prin intermediul unei tracțiuni integrale 4Matic. Aceasta distribuie resursele cu un raport 31/69, favorizând astfel propulsia spate și, implicit, comportamentul sportiv.
Accelerația de la 0 la 100 de km/h se realizează în 4.5 secunde, iar viteza maximă este limitată electronic la 250 de km/h. În comunicatul oficial, Mercedes susține că E43 are cu 34 de cai putere în plus față de C43 AMG, la fel un model de performanță intermediar, care umple golul între Clasa C de serie și versiunea C63 AMG. Noul E43 AMG va fi însă ceva mai greu decât fratele său mai mic, cântărind în total 1840 de kilograme.Ținuta de drum este asigurată de o suspensie Air Body Control și de amortizoare adaptabile. Toate acestea îi oferă celui de la volan opțiunile Comfort, Sport și Sport Plus.
https://www.youtube.com/watch?v=J-S0GOESHR4
Vreau sa vad si eu parcarea de pe telefon la honda.
@claudiu si ce legatura are cu ce am zis eu?
Masina arata exceptional, iar performantele sunt pe masura. Sunt curios care ar fi diferenta la intretinere fata de un E63. Oricum, as fi multumit si cu motorul actual de 3.0 litri si 302 cp.
Nu e apa acolo....e pardoseala lucioasa.