Esential
4.2 | litri la 100 de km este consumul mediu al noului Mercedes E300 Bluetec Hybrid. |
7.5 | secunde îi sunt necesare noului Mercedes E300 Bluetec Hybrid pentru a atinge 100 km/h. |
4.2 | litri la 100 de km este consumul mediu al noului Mercedes E300 Bluetec Hybrid. |
7.5 | secunde îi sunt necesare noului Mercedes E300 Bluetec Hybrid pentru a atinge 100 km/h. |
Mercedes îşi lărgeşte gama de modele hibride cu o versiune specială a modelului E-Klasse. Sedanul, care a adunat recent 500.000 de exemplare vândute la nivel mondial, primeşte derivatul E300 Bluetec Hybrid, o premieră în gama constructorului din Stuttgart, având în vedere că vorbim de un hibrid complet, propulsat de un motor termic diesel şi unul electric.
Versiunea hibridă foloseşte serviciile motorului diesel cu patru cilindri, de 2.2 litri, capabil să livreze 204 cai putere şi 500 de Nm. Propulsorul termic este ajutat şi de o unitate electrică de 20 kW (adică 26 de cai) şi 250 de Nm, ţinută în viaţă de o baterie de 0.8 kWh.
Unitatea cu zero emisii este ascunsă în interiorul transmisiei şi îi permite sedanului rularea în mod pur electric până la 35 km/h, pe o distanţă de cel mult un kilometru. După epuizarea resurselor din baterie, cele două motoare lucrează împreună pentru a oferi cuplu şi putere. Întreg ansamblul este asistat de transmisia 7G-Tronic.
În această configuraţie, noul E300 Bluetec Hybrid consumă doar 4.2 litri la 100 de kilometri şi emite 109 g/km.
Resursele îi permit să nu neglijeze nici capitolul performanţe: sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 7.5 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 242 km/h.
Scot un consum frumos cu acest hibrid si capata ceva experienta in domeniu plus ca acuma cam toate firmele or sa lucreze la astfel de proiecte. BMW vrea sa cumpere technologia de la Toyota si nu e rau nici asa.
Proiectul de cercetare din cadrul acordului pune accentul pe marirea performantei si a capacitatii bateriilor litiu-ion prin utilizarea unor noi combinatii de materiale pentru catozi, anozi si electroliti. Deci ce cumpara BMW de la Toyota ?
Unde sunt cei 10 - 15 ani de experienta reala in producere acestor sisteme pt masini?
Si eu am o bomba atomica in beci dar nu vreau sa o arat la nimeni.
Hahahahaha
Ia observa tu cate firme mondiale s-au asociat cu Toyota in acest domeniu.
In realitate Toyota le da technologia lor de acum 5 - 10 ani sau doar fragmente technologice.