Salonul Auto de la Geneva 2013

Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale

Publicat Vineri, 04.01.2013
de Bogdan Mirică
Comenteaza 13
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 1
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 2
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 3
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 4
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 5
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 6
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 7
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 8
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 9
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 10
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 11
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 12
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 13
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 14
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 15
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 16
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 17
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 18
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 19
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 20
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 21
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 22
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 23
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 24
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 25
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 26
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 27
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 28
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 29
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 30
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 31
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 32
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 33
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 34
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 35
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 36
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 37
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 38
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 39
Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio facelift - imagini şi detalii oficiale - Poza 40
Mercedes a publicat astăzi primele informaţii şi imagini ale noilor E-Klasse Coupe şi Cabrio. Modele au fost şi ele supuse faceliftului şi se bucură acum de o faţă nouă şi motorizări îmbunătăţite.

După ce a stârnit admiraţia fanilor sau dimpotrivă, înverşunarea lor cu faceliftul actualei generaţii E-Klasse, Mercedes ne propune astăzi o serie de imagini şi informaţii cu variantele de caroserie revizuite ale modelului de segment E. Este vorba despre noile Mercedes E-Klasse Coupe şi Cabrio, ambele afectate de faceliftul de jumătatea carierei.

Exterior mai agresiv

Asemeni fraţilor sedan şi break, variantele în trei uşi şi cabrio adoptă noua faţă impusă de filosofia de design Mercedes. Blocurile optice rectangulare au fost abandonate şi aici, fiind înlocuite cu unele unitare, cu canale luminoase de tip LED şi spoilere mult mai agresive.

Aceleaşi modificări importante şi în partea din spate, unde avem stopuri noi, de asemenea cu lumini LED, şi o bară retuşată, ce înglobează evacuările cromate.

Motorizări Euro 6 şi Start-Stop în standard

Esential 408 cai putere va oferi versiunea vârf de gamă E550 Coupe sau Cabrio.
333 de cai putere va regăsi publicul pe versiunea E400 Coupe.
Modificări importante şi sub capotă, acolo unde Mercedes ne promite că vom regăsi, cel puţin în cazul lui E-Klasse Coupe, motorizări noi, îmbunătăţite, dintre care trei dieseluri şi şase pe benzină.
Puterile lor vor fi cuprinse între 170 şi 408 cai, gestionate fie cu ajutorul unei transmisii manuale, fie cu ajutorul automatei 7G Tronic, cunoscută deja publicului.

Mercedes nu a detaliat fiecare motorizare, dar a ţinut să precizeze că mare parte din viitoarele unităţi respectă deja normele de poluare Euro 6. Printre ele se află şi noul motor BlueDirect cu patru cilindri de 2.0 litri, echipat cu injecţie directă şi turbo pentru o eficienţă sporită.

Titulatura BlueDirect va fi tot mai întâlnită în gama Mercedes, chiar şi motorizările V6 şi V8 urmând a fi integrate în această familie. Mercedes chiar ne confirmă că unitatea cu şase cilindri biturbo, regăsită pe versiunea E400 Coupe, va fi conformă cu normele Euro 6, deşi oferă 333 de cai putere. Vârful de gamă va fi reprezentat tot de versiunea E550 Coupe sau Cabrio, alimentată de un motor V8 de 408 cai putere.

Nu vor fi ocolite nici variantele diesel, germanii promiţînd că până şi versiunile V6 BlueTec vor fi conforme cu normele Euro 6. Mai mult, toate versiunile, indiferent că vorbim de cele diesel sau benzină, vor beneficia de sistem Start-Stop în standard.

Dispare clasicul schimbător de viteză

La interior, Mercedes a decis să ofere materiale noi şi o echipare standard ceva mai bogată. Nu vor lipsi inserţiile din lemn preţios şi aluminiu şi nici noul instrumentar de bord pe fundal alb. De asemenea, clienţii vor face cunoştinţă cu un nou levier al schimbătorului, montat pe coloana de direcţie şi nu pe consola centrală ca în cazul celorlalte modele. Nu va lipsi nici ceasul analog, repoziţionat în centrul planşei de bord.

Tehnologii de siguranţă noi

Faceliftul aduce cu sine şi o serie de noi tehnologii de siguranţă.

Noile modele beneficiază de un nou radar montat în parbriz, cu vedere tridimensională. Acesta monitorizează traficul din jur şi lucrează împreună cu tehnologiile de siguranţă pentru a preveni un impact.

Sistemul de menţinere a benzii de rulare a fost şi el revizuit, în aşa fel încât atunci când maşina depăşeşte traiectoria delimitată de liniile albe, iar din faţă se apropie un alt vehicul, sistemele vor ajusta uşor direcţia pentru a reveni pe trasa optimă. Radarul montat în parbriz va atenţiona şoferul şi în privinţa pietonilor şi a semnelor de circulaţie.

Automarket.ro la Salonul de la Geneva 2013

Automarket va fi prezent în perioada 4-6 martie la Salonul de la Geneva şi vă va prezenta live pe site şi pe pagina de Facebook ultimele noutăţi, informaţii şi imagini de la standurile constructorilor auto prezenţi la evenimentul din Elveţia.


Comentarii (13)

  • zarnesteanu
    Parca nu mai arata chiar asa de rau facelift-ul asta. Stopurile din spate chiar imi plac, desi nici cele de pana acum n-au fost rele.

    In rest, mici ajustari si adaosuri tehnologice asa cum se cuvine unui producator de calibrul Mercedes. Per ansamblu imi place si mi se pare un pas inainte.
    32 8
  • ChuckNorris
    Peste toata concurenta!
    35 15
  • tare!!!!!!!!!!!!!!!
    15 3
  • Un coupe/cabrio "sportiv" cu schimbatorul de viteze la volan?
    Parca ceva nu merge ...
    13 19
  • Design
    Cam diluata forma are.
    4 13
  • BaditzaEx
    sedanul nu mi-a placut cand l-am vazut prezentat aici, dar acest coupe/cabrio arata fenomenal !!!
    pe cand vreodata sa ofere mai samba-bamba ( inca nu-l vad ratoindu-se pe aici ) ceva macar pe aproape, Lexing, Infinitum sau Akur-aaaa ???, cand nici macar un sedan cat de cat la inaltimea celor de BMW sau Audi nu reusesc sa scoata ( acel IS nu reusesc sa-l aduca la actualitate de ani buni, avand un singur diesel 2,2 de 150 comparativ cu 2,0 184 de la BMW )
    18 5
  • Arata bine, au adoptat si ei stilul agresiv ca BMW. Cei de la BMW cu seria 4 au facut o treaba buna, arata foarte bine si este un concurent serios in comparatie cu seria 3 coupe.
    5 3
  • Cristian
    Sunt absolut dezamagit. Dupa un facelift ratat la C classe, au distrus singurul E care arata intr-adevar bine, cupe-ul/cabrioul. De ce are vrea sa arate mercedesul din spate ca un Audi A5 sau ca un WW passat????

    Nu o fi fost noul E prea reusit, dar asta e urit rau de tot!!!Cabrioul fara facelift e chair frumos.

    Au nimerit atit de bine C-ul incit nu au mai stiu ce sa faca dupa cu E-ul. Hihihihih
    5 16
  • kumite
    Oare ce-o sa zica mamba despre asta.Alta porcarie nesimtita care nu se ridica la nivelul.........Asta se si rastoarna! Sic!
    16 4
  • Suedezu
    @kumite,

    I-a priveste aici : http://www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8

    Poate si un Mercedes sa faca asta? Nu prea cred.In ultima faza Mercedes se mai rasturna o data insa Volvo a ramas pe lateral.
    Asa ca mai taci naibii din gura hapsanule.
    4 21
  • gigel manelistu
    Doar in SUA versiunea de top se va numi E550, la noi va fi E 500.
    11 2
  • Suedezu
    Am uitat sa spun.

    Cand imi arunc osciorii peste lista de tehnologii de siguranta noi,imi vine sa le dau o piatra in cap comunistilor,fiindca nu au pic de obraz in ei.Mai toate tehnologiile sunt luate de la Volvo.Volvo a fost primul care le-a inventat.Rusine Mercedes ca te lauzi cu inventiile altora.
    6 23
  • Inteligentul care mi-a luat poza de la avatar si care are numele de la cont aproape la fel dar nu chiar, esti bunicel dar mai incearca, e singura data cand sunt de acord cu @mafia, daca pana si el si-a dat seama ca e ceva putred:)
    10 1

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru