Standul Mercedes din cadrul Salonului Auto de la Frankfurt a semănat cu un imens mall. Chiar şi aşa, în mulţimea de modele expuse, publicul s-a strâns în jurul elementului principal: S-Klasse Coupe Concept. Prototipul viitoarei variante coupe a limuzinei a atras atenţia publicului. Modelul va lua locul actualului CL şi va debuta pe piaţă, cel mai devreme, în 2014.
Jan Kaul, şeful de design Mercedes-Benz, susţine că designul versiunii de serie va fi foarte apropiat de cel al conceptului expus la Frankfurt. Chiar şi aşa, vor exista diferenţe în ceea ce priveşte dimensiunile.
Se pare că modelul de serie va fi cu 30 de mm mai înalt şi cu 21 de mm mai îngust, iar jantele de 21 de inch, oferite pe concept, vor fi înlocuite cu unele de 20 de inch. De asemenea, grila va fi cuminte, iar înălţimea capotei va fi ceva mai mare.
În ceea ce priveşte interiorul, arhitectura generală va fi păstrată, însă se va renunţa la anumit gadget-uri. Din fericire, va fi păstrat ecranul de 12.3 inch. Jan Kaul a recunoscut şi că gurile de ventilaţie futuriste şi aluminiul folosit la nivelul portierelor nu vor ajunge pe versiunea de serie.După ce vom face cunoştinţă cu viitorul Mercedes S-Klasse Coupe, la mijlocul anului viitor, germanii ar putea cocheta şi cu o variantă decapotabilă. Ea nu a fost exclusă, fiind supusă aprobării de către oficialii din Stuttgart.
Ma refeream la posibilitatea de a pune motorizari doar peste 3000cmc3 deoarece asa nu si-ar permite orice ,,smecheras" sa faca de ras aceasta masina. Iar motorizari diesel sunt destule pe celelalte modele, iar acest model nu merita un asemenea motor. Toate sper sa fie benzinare +V8, V12. O sa fie mai exclusivista.
Asa este. Sunt putine CL-uri pe strazi tocmai ca au cilindree mare si consum pe masura. Din cate stiu sunt in top -ul celor mai costisitoare masini ca intretinere. Putini sunt dispusi sa bage bani in intretinerea lui. In schimb S-uri de 3 litri o gramada. Daca avea si CL motor de 3 litri erau mult mai multe. Sunt sigur ca pe asta nou o sa ii puna si un V6 ca sa fure din clientii de 640d. Oricum o sa coste peste 120 de mii indiferent de motorizare. Peste 4-5 ani de la aparitie o sa se inmulteasca si pe la noi (asta daca o sa aiba 3 litri). Daca nu, vor ramane la fel de rare ca CL-urile.