În urmă cu câteva luni, Autoritatea Federală de Transport din Germania vorbea despre suspiciunile că Mercedes a utilizat un dispozitiv pentru trucarea emisiilor pe 600.000 de unități Clasa C și Clasa G, care ar putea fi rechemate în service, potrivit unor informații neoficiale.
Publicația germană Der Spiegel spunea că autoritățile suspectau că Mercedes a folosit un dispozitiv pentru trucarea emisiilor pentru modelul de segment D Clasa C și pentru modelul de off-road Clasa G. La acea vreme, se vorbea despre un recall de aproximativ 600.000 de unități, în cazul în care suspiciunile se confirmau.
Grupul Daimler respinge informațiile prezentate de publicația germană și susține că are o cooperare strânsă cu autoritățile în acest caz.
“Daimler va continua să coopereze în totalitate cu autoritățile și va da dovadă de transparență. Vrem ca lucrurile să fie lămurite și să fie clare,” au transmis oficialii germani.
Aceștia spun că nu se pune problema unui recall, așa cum fusese anunțat în presă, urmând ca situația să fie clarificată în cel mai scurt timp.
Via Automotive News
VW Polo, nou luată, nici 10 ani şi are rugină în mai multe locuri !!
Calitate "germană" ce să mai.
Trebuie sa si vezi de ce a aparut rugina respectiva...
Si eu am patit ca am mers pe drum de piatra, iar roata a aruncat piatra direct in portiera, si s-a dus vopseaua si s-a ruginit acolo...
Sau in Romania iarna se arunca cu foarte multa sare pe drumuri atunci cand deszapezesc, iar si acest lucru duce la ruginarea prematura a masinii...
Mai intai trebuie sa faci o analiza/constatare sa vezi de ce a aparut rugina si dupa aia sa latraii pe aici!
mergi si imbuiba-te cu medicamente sa-ti mai linistesti neuronul....