Mercedes confirma: "Vom colabora cu Renault!"
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes si Renault au confirmat faptul ca se afla in tratative avansate privind colaborarea dintre cele doua parti pentru dezvoltarea unei noi generatii Smart Forfour. Conform primelor informatii, Renault va pune la dispozitia concernului Daimler platforma noului Twingo, aceasta urmand sa stea la baza noului Forfour, care va iesi pe piata in 2013.
"Discutiile sunt avansate iar colaborarea va reprezenta o componenta-cheie a planurilor noastre de crestere a brandului Smart. Dorim sa putem sa intram cu noul model pe mai multe piete ale lumii, implicit pe cea nord-americana", a declarat un oficial inalt al Mercedes-Benz, citat de Automotive News.
Conform Autoweek, colaborarea dintre Mercedes si Renault va fi anuntata oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt, care isi va deschide portile la mijlocul lunii viitoare. Noutatile gamei Smart nu vor include doar un nou Forfour, ci si alte doua modele inedite, printre care un roadster radical cu trei locuri in care soferul este asezat central.
In acest moment nu se stie daca viitoarea colaborare dintre Mercedes si Renault se va extinde si la capitolele motoare si cutii de viteza, desi mass-media germana sugereaza faptul ca cele doua companii vor incerca sa lucreze 100% in comun la dezvoltarea noilor modele, dupa modelul PSA Peugeot-Citroen si Toyota in cazul citadinelor C1, 107 si Aygo.
Daimler a renuntat la prima generatie a lui Smart Forfour in anul 2006, din cauza faptului ca modelul nu era considerat unul profitabil.
Acesta era bazat pe o platforma imprumutata de la Mitsubishi si era produs in fabrica pe care constructorul nipon o detine in Bord, Olanda.via | Automotive News
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Industrie
-
Toyota oferă acum modelul Alphard sub forma unui Plug-in Hybrid. Cu o autonomie electrică de 73 de kilometri, este primul monovolum PHEV de pe piața japoneză. (22.12)
-
Tesla a emis o rechemare pentru aproape 700.000 de modele în Statele Unite ale Americii, din cauza unei probleme cu indicatorul de presiune a anvelopelor. (21.12)
-
După mai multe luni de incertitudine, Volkswagen a ajuns într-un final la un acord cu sindicatul IG Metall. Prin urmare, producătorul nu va mai fi nevoit să închidă fabricile din Germania. (21.12)
- Skoda Kylaq a intrat în producția de serie în India. Preț de pornire, 8.700 de euro
- Primul exemplar Alfa Romeo 33 Stradale a fost livrat
- STUDIU: Doar 1% din proprietarii de mașini electrice ar reveni la termice
- Dacia: 10.000 de comenzi înregistrate, în 2024, pe platforma de vânzări online
- Honda Prelude se întoarce. Din 2026 și în Europa
Mi se pare amuzant paragraful asta gasit pe mediafax.ro :
"Reprezentanţii Daimler au refuzat să comenteze, iar cei ai Renault nu au fost disponibili."
Plus ca Mercedes va semna pacte cu oricine poate pana gaseste alte idei, cu alte cuvinte "money talks :)".
In alta ordine de idei, TOTUL se rezuma la bani. Mercedes "sare" cu banul, iar Renault cu tehnologia, ca la clasele mini si mica se pricepe bine.
Pe de alta parte, obiectiv vorbind, asa cum a sosit si aceasta criza economico-financiara indusa intentionat.......va veni o zi si pt aceste "afaceri de familie" intre marile corporatii. Pana la urma, de mii de ani, un lucru este si va fi perfect valabil, in orice chestie - "lucrul amestecat este manjit cu kkt". Va veni si ziua cand o vor lua toti peste bot cu globalizarile lor cu tot.
hai sa va spun eu cum sta treaba pentru ca eu am prins ceva... eram mic, dar imi aduc aminte foarte bine de Twingo la inceputul anilor '90, care atragea simpatie din partea tuturor... chiar era o masina amuzanta ,care te indemna la distractie, iar ca urmas al lui Renault 5 (R5), se ridica la asteptarile fanilor... Twingo depasea in popularitate peugeot 106 sau citroen AX... Se poate spune ca pe vremea aia, altceva in afara de Lastun , Fiat 500, Panda si Twingo nu prea vedeai pe strada... Nici prin vis n-apareau nume gen Aygo>C1>107, Ka, i10 :))
Renault este unul din pionierii clasei mini/mici...
Twingo a fost inlocuit In 2004 de Modus, care in ciuda a numeroase inovatii si inaltei calitati percepute, nu a avut succesul scontat in Romania si nici pe alte piete... Se pare ca pretul prea ridicat a fost cauza principala... In 2007 s-a facut revenirea la Twingo... Din pacate, printr-o eroare de calcul, conducerea Renault a decis retragerea Twingo din numeroase tari europene, printre care si Romania, pe motiv ca nu se va cere... C1,107, Aygo,i10 au dovedit contrariul...
Twingo s-a vandut in 2.4 milioane unitati din 1992 pana in prezent, iar calitatea este peste media a ceea ce se produce azi in clasa mini. Cel putin asa sustin specialistii. Ma puteti completa daca voi considerati ca ar mai fi lucruri importante de adaugat :)
raspunsul este evident : NU
fiind obisnuit si multumit de calitatile acestor modele vei fi mai tentat sa cumperi si viioarele generatii decat sa "risti" sa dai banii unor "noi" veniti pe piata (twingo - smart)!
Ei incearca o colaborare, vor sa iasa cumva din groapa, dar, fara indoiala, nu sunt siguri de reusita!
"iar ca urmas al lui Renault 5 (R5)"
:-/ eu stiam ca Clio a fost urmasul lui R5, care a fost masina de clasa mica, nu mini.
"Twingo a fost inlocuit In 2004 de Modus", care a fost facut pe platforma lui Clio, adica o masina de clasa mica. Modus nu are legatura cu niciun Twingo.
Problema la Renault atunci cand a fost oprita productia nu a fost datorata neaparat problemelor tehnice, ci mai degrab designului diferit are nu a prins la public. Cel mai simplu caz e cel al lui Ves Satis. :)