În ultimii ani, constructorii au început să absenteze de la anumite saloane auto majore, precum cele de la Paris, Frankfurt sau Geneva, iar Salonul Auto de la Detroit nu face nici el excepție.
După unele speculații apărute recent, Mercedes a confirmat că nu va avea un stand propriu la Salonul Auto de la Detroit din 2019, care va avea loc în luna ianuarie. Decizia nu se va aplica însă doar în cazul acestui eveniment, ci și în cazul altor saloane auto. Motivul este că producătorul german intenționează să stabilească de la caz la caz dacă va participa la anumite saloane în funcție de programul propriilor lansări.
"În prezent lucrăm la ajustarea prezentei noastre la saloanele auto pentru a alinia mai bine următoarele noastre lansări de modele", explicat Mercedes într-un comunicat de presă.
Unul dintre dezavantajele unui salon auto este că lansarea unui model are loc în aceeași zi și, uneori, la interval de numai câteva zeci de minute cu numeroase alte modele, motiv pentru care acoperirea media a lansării propriu-zise este limitată.
În schimb, producătorii au început să organizeze propriile evenimente individuale pentru a genera o acoperire mediatică semnificativ mai mare, în zile în care nu se întâmpla alte evenimente majore în industria auto.
De altfel, cel mai recent exemplu este lansarea noii generații Mercedes Clasa A, care a avut loc la Amsterdam.Via Automotive News
Comentarii (0)