Noua generație Mercedes Clasa E a fost lansată în luna mai cu un sistem de tratare a gazelor de eșapament mai eficient decât în cel disponibil pe predecesorul său, însă constructorul german a dezvăluit că a identificat o nouă metodă de a reduce și mai mult emisiile de oxid de azot.
Prin urmare, Mercedes a decis să suspende vânzările pentru Clasa E E350d cu motor turbo diesel V6 de 3.0 litri cu scopul de a obține o nouă certificare. Printre schimbările pregătite se numără un catalizator mai mare care are ca avantaj mărirea suprafeței de acțiune a aditivului AdBlue, care permite astfel o mai bună neutralizare a emisiilor de oxid de azot.
"Cu schimbările corespunzătoare la procesul de injecție, sistemul va rula mai eficient. Suprafața mai mare a noului catalizator este cheia acestor câștiguri la eficiență", a precizat o sursă din cadrul Mercedes pentru publicația Autocar.
Mercedes a negat că va mări și volumul rezervorului AdBlue, care în prezent are 24.5 litri, deși în cazul unor modele mai mari precum GLE 350d sau GLS 350d acesta ajunge la 38.5 litri.
Producătorul anticipează că procesul de certificare va dura câteva săptămâni, după care Clasa E E350d va fi din nou la vânzare pe piața germană.
Via Autocar
Comentarii (0)