Esential
621 | de cai putere dezvoltă CL65 AMG facelift. |
4.2 | secunde îi sunt necesare lui Mercedes CL65 AMG să accelereze de la 0 la 100 de km/h. |
621 | de cai putere dezvoltă CL65 AMG facelift. |
4.2 | secunde îi sunt necesare lui Mercedes CL65 AMG să accelereze de la 0 la 100 de km/h. |
Faceliftul operat de Mercedes pe coupe-ul CL a afectat, cum era de aşteptat, şi versiunile de performanţă AMG. La aproape trei săptămâni de la publicarea primelor imagini, CL63 şi CL65 AMG fac subiectul unui comunicat oficial, emis de constructorul din Stuttgart.
Aşa cum vă anunţam la începutul lui iulie, faceliftul aduce cu sine blocuri optice restilizate şi ceva mai mari, o grilă nouă, lumini LED diurne şi o capotă ceva mai bine conturată. La interior, pasagerii primesc tapiţerie din piele, scaune sport încălzite şi ventilate cu suport lateral activ, un volan sport, o lumină ambientală, o navigaţie prin GPS, un sistem audio harman/kardon şi un ecran tactil de 8 inch.
Varianta "entry-level" de performanţă este propulsată de noul motor V8 bi-turbo de 5.5 litri creat de AMG, capabil să livreze o putere totală de 537 de cai şi un cuplu de 800 Nm. Resursele sunt livrate punţii spate prin intermediul unei transmisii Speedshift MCT cu şapte rapoarte, care îi permite modelului să accelereze de la 0 la 100 de km/h în 4.4 secunde şi să atingă o viteză maximă limitată electronic la 249 km/h.
La nivel estetic, versiunea vine cu jante de 19 inch, semnate AMG, şi cu patru evacuări duble, pătrate.Versiunea cea mai puternică a coupe-ului din Stuttgart rămâne însă CL65 AMG, care nu renunţă la unitatea V12 bi-turbo, de 6.0 litri, capabilă să trimită punţii spate un total de 621 de cai putere şi un cuplu motor impresionant, de 1000 Nm. Pentru a putea face faţă acestor resurse, inginerii germani au înlocuit transmisia versiunii CL63 AMG cu una cu cinci trepte, Speedshift. În aceste condiţii, acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 4.2 secunde, iar viteza maximă se opreşte la 299 de km/h. Modelul se individualizează prin jantele AMG de 20 de inch şi ţevile de eşapament ovale, patru la număr.
Ambele versiuni vor fi asistate de o suspensie ABC (Active Body Control), modificată de AMG, de o direcţie electronică specială şi de un sistem de frânare care propune discuri de frână de 15.4 inch pe faţă şi 14.4 inch pe spate.
via | Mercedes
...................................INCREDIBIL......PE PUNTEA FATA?
@ ALEX Este evident ca M3 GTS este castigatorul dintre cele doua dar M3`ul nu este pentru cei care cumpara CL AMG(dupa cum vezi si in poze),deci cam nu ai putea sa le compari.
citand un "neam" care a avut asa ceva in posesie ( nu amg... dar nici alea ne-amg nu-s pt saraci ) : " nu-i pentru romania OZNul ala frate " .. dupa care a vandut-o ;)
Stau si ma gandesc ce loc de munca ai putea sa ai in Romanica sa iti permiti sa iti cumperi asa ceva (se exclud camataria, spartul de banci si jobul de parlamentar)