Esential
700 | de Nm dezvoltă motorul V8 de 4.7 litri. |
435 | de cai putere livrează noul motor V8 de 4.7 litri |
700 | de Nm dezvoltă motorul V8 de 4.7 litri. |
435 | de cai putere livrează noul motor V8 de 4.7 litri |
După ce a debutat oficial în cadrul festivalului de la Goodwood, noul Mercedes CL va fi expus pentru prima oară în faţa publicului larg la sfârşitul lui septembrie, cu ocazia Salonului de la Paris.
Faceliftul operat de inginerii germani, ia adus noului CL o serie de modificări discrete la nivel de design exterior, dar şi o gamă de motorizări care a adoptat turbocompresia şi injecţia directă, pentru a îmbunătăţi performanţele în medie cu 12.5% şi pentru a reduce drastic consumul şi emisiile, în medie cu 24%.
Responsabile pentru aceste îmbunătăţiri sunt transmisia automată 7G-Tronic Plus, un sistem start-stop şi bineînţeles a treia generaţie a sistemului de injecţie directă, botezat BlueDirect. Motorizarea V8 bi-turbo de 4.7 litri dezvoltă acum 435 de cai putere, cu 12% mai mult decât vechea versiune V8 de 5.5 litri, normal aspirat.
Cuplul motor creşte şi el cu 32 de procente, de la 530 la 700 de Nm. Chiar şi aşa, valorile consumului se reduc cu 22%, până la 9.5 litri/100 de kilometri in ciclu mediu.
Situaţie similară şi în cazul emisiilor, care scad de la 288 la 224 de g/km.Mercedes CL s-a maturizat şi din punct de vedere tehnologic, împrumutând o serie de gadget-uri precum Active Blind Spot Assist, Active Lane Keeping Assist, Adaptive High-Beam Assist, Distronic Plus, Brake Assist Plus, afişaj Split View, NightView Plus şi o cameră cu infraroşu pentru detectarea pietonilor.
Dinamica noului CL a fost şi ea îmbunătăţită cu ajutorul unor noi sisteme, incluzând aici direcţia Direct Steer, suspensiile active Active Body Control şi Torque Vectoring Brake.
Comentarii (3)