Mercedes C-Klasse va deveni mai ecologic gratie noilor motorizari
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz a decis sa ecologizeze putin modelul C-Klasse prin introducerea tehnologiei BlueEFFICIENCY si a sistemul Start/Stop. Cele patru versiuni ale lui C-Klasse care vor beneficia de aceste modificari sunt C 180 CGI, C 200 CGI, C 220 CDI si C 250 CDI.
Primele doua variante dispun de propulsorul de 1.8 litiri pe benzina cu injectie directa, in timp ce ultimele doua versiuni sunt propulsate de un motor diesel cu o cilindree de 2.1 litri. Primele trei versiuni vor beneficia de o transmisie manuala cu sase rapoarte.
C 180 CGI BlueEFFICIENCY este capabil sa livreze pana la 154 de cai putere si sa dezvolte un cuplu motor maxim de 250 Nm. Multumita noilor tehnologii aplicate de inginerii Mercedes propulsorul acestui model va avea un consum de carburant mai mic cu 10 %, iar valorile emisiilor de CO2 produse vor scadea cu acelasi procentaj.
Motorul versiunii C 200 CGI BlueEFFICIENCY este capabil sa produca pana la 181 de cai putere si poate sa dezvolte un cuplu motor maxim de 270 Nm.
Valorile emisiior de CO2 anuntate de oficialii Mercedes pentru aceasta versiune sunt de 158 de g/km.Noul C 220 CDI BlueEFFICIENCY va fi cel mai economic C-Klasse, acesta reusind sa consume 4.4 l/100 km. La fel ca si versiunile pe benzina C 220 CDI BlueEFFICIENCY dispune de tehnologia start/stop si de o cutie de viteze cu sase trepte. Ultima varianta propusa de Mercedes este C 250 CDI BlueEFFICIENCY care, in plus fata de celelalte versiuni, va dispune si de tractiune integrala. Este pentru prima data cand inginerii Mercedes folosesc tractiunea integrala pe un model care dispune de un propulsor diesel cu patru cilindri.
Via | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Mediu
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7. Noile norme vor introduce limite de emisii de particule rezultate din frâne și anvelope, precum și cerințe minime de performanță pentru durabilitatea bateriei în cazul vehiculelor electrice. (14.03)
-
Parlamentul European a aprobat oficial noile norme de poluare Euro 7, care sunt acum mai blânde față de propunerea inițială. Astfel, noile norme revizuite sunt acum mai apropiate de actualele norme Euro 6. (10.11)
-
Potrivit noilor teste GreenNCAP, Dacia Spring este cea mai eficientă mașină electrică din Europa pe perioada de producție și de utilizare. Mai mult, același test relevă că Ford Puma este mașina cea mai prietenoasă cu mediul la nivel european în clasamentul mașinilor cu motoare termice. (27.03)
- Aceștia sunt finaliștii pentru titlul de Mașina Anului 2025 în Europa: Dacia Duster pe listă
- Noul Audi A5L debutează în China: ampatament lung și formă de sedan clasic
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
nush da cand iti vad fatza imi vine sa iti las o tibie in mecla