La mijlocul acestei luni, la fix 20 de ani de la debutul primului C-Klasse, Mercedes lansa cea mai nouă generaţie a modelului de clasă medie. Un model care îşi propune să se bată cu etalonul BMW Seria 3, bazându-se pe avansul tehnologic al fratelui mai mare S-Klasse.
Mercedes C-Klasse - imagini şi informaţii oficiale
Cu ocazia publicării primelor imagini şi informaţii oficiale, Mercedes a anunţat şi cele trei motorizări pe care modelul german le va oferi la început. Este vorba despre versiunile pe benzină C180 şi C200, echipate cu 156, respectiv 184 de cai putere, la care se adaugă dieselul C220 BlueTEC, cu doar 170 de cai.
Mercedes C250 BlueTEC
Anul 2014 va aduce însă şi alte motorizări în gama lui C-Klasse, motorizări despre care s-a vorbit şi în comunicatul oficial: un hibrid-diesel şi un hibrid-benzină, precum şi un diesel ceva mai puternic, de 204 cai putere şi 500 de Nm, responsabil pentru propulsia versiunii C250 BlueTEC. Această motorizare va avea misiunea de a câştiga de partea sa clienţii lui BMW 325d, echipat însă cu 218 cai putere.
Mercedes C250
Cei care preferă propulsoarele pe benzină ceva mai puternice vor primi în 2014 şi o versiune C250. Ea va fi animată de o unitate cu patru cilindri, de 2.0 litri, capabilă să livreze 210 cai putere şi un cuplu motor de 350 Nm.Mercedes C220 BlueTEC ECO
Tot în 2014 Mercedes îşi propune să dea naştere celui mai eficient C-Klasse din istorie. O versiune extrem de economică şi cu emisii reduse a lui C220 BlueTEC va fi lansată. Ea va avea acelaşi motor turbodiesel de 2.1 litri şi 170 de cai putere, însă va fi echipată cu pneuri cu rezistenţă redusă la rulare şi cu un pachet aerodinamic distinct. Rezultatul? Cele mai bune emisii din segmentul mediu premium, estimate la sub 100 g/km.
Toate motorizările enumerate până acum vor putea fi comandate şi alături de o nouă cutie automată Mercedes. Este vorba despre transmisia 9G-Tronic, care, după cum o sugerează şi numele, va dispune de nouă trepte.
Mercedes C300 BlueTEC Hybrid
Aceeaşi cutie este aşteptată să echipeze şi viitorul C300 BlueTEC Hybrid, dieselul-hibrid oferit în premieră în gama lui C-Klasse. Versiunea va beneficia de serviciile turbodieselului de 2.1 litri şi 204 cai putere (regăsit pe C250 BlueTEC), asistat însă de un motor electric de 29 de cai şi 250 de Nm. Ansamblul va fi conectat, după cum vă spuneam, la aceeaşi cutie 9G-Tronic.
Mercedes C300 Plug-in Hybrid
Cealaltă versiune hibridă a modelului german este aşteptată în 2015 şi va implica prezenţa unei unităţi pe benzină. În acest caz vorbim despre un hibrid ce va putea fi alimentat la priză, compus dintr-un motor de 2.0 litri, cu injecţie directă, de 250 de cai putere, asistat de o unitate electrică de 68 de cai.
Mercedes C63 AMG
Anul 2014 se va încheia cu lansarea unei versiuni foarte importante pentru noul C-Klasse. Este vorba despre derivatul de performanţă C63 AMG. Modelul va beneficia de serviciile unui nou motor V8 bi-turbo, capabil să ofere între 455 şi 495 de cai putere, ceva mai mult decât cei 431 de cai de pe BMW M3. El va fi asociat transmisiei actuale cu dublu ambreiaj, 7G-Tronic, şi îşi va găsi locul pe mai multe modele AMG.via autocar
SUPERB, cei care AU avut IN VIATA ASTA un Mercedes NOU cu aceasta transmisie , stiu ca este una foarte defectuasa si cu o fiabilitate extrem de redusa. Toti cei care au patito au platit chiar de la ei din buzunar cateva mii de euro bune, ceea ce mi se pare de cea mai joasa speta. Dar nah, ''calitatea germana'' e de necontestat domne.....pffff
RC F = 5.0L V8 550 CP
Modele noi nu as lua niciodata.Mai bine astept un an de zile sa vad cum se comporta,si apoi am sa mai vad.
Cat despre Mercedes, astia n-au nici o sansa, mai ales divizia AMG :) Precum se vede din text. infiniti s-au tepuit cel mai rau cu motoarele din Stuttgart. Chiar sunt curios ce-o sa aduca 2014 :)
Iar baiatu' cu 7G tronic, plin de probleme, ai mare dreptate. Un procent urias din clientii Mercedes s-au jurat ca n-or sa mai ia masini in viata lor dupa experienta cu un Benz nou nout. MA gandesc ca probabil ca porti in clipa asta tricoul din clipul cu parodia "Spagatul lui Van Damm" filmat in Rep. Moldova. Hai sa-ti dau un pont. Mai ai doua zile pana la Craciun si e ultima sansa sa te "usuci" inainte de Sarbatori. Cel putin mie imi pari foarte "imbibat" in ultima vreme.
Va fi lansat in curand S class-ul care va fi inlocuitorul pentru Maibach. Pentru ce Dumnezeu ar da cineva o caruta de bani pe o masina ce se apropie de jumatatea milionului de euro, daca ea va arata ca o masina pentru omul de rand?
S class (probabil 600 long version) care va urma si cum ai spus o sa inlocuiasca Maybach, nu cred ca o sa coste mai mult de 250 de mii full full extra full cum ar spune unii. Nici vorba de jumatate de milion. Poate nici atat.
De ce ? Simplu ! Nu ii intereseaza acest aspect si vad doar luxul din S. Si pana la urma arata foarte bine...e elegant si luxos. Sigur...la 250 de mii se poate cumpara un Bentley Flying Spur care e mai deosebit si cu care iesi in evidenta. Dar niciodata nu vei sta mai bine in Bentley cum o sa stai in spatele viitorului S long version !