Mercedes-Benz trece printr-o serie de schimbări importante. În primul rând, constructorul din Stuttgart împarte portofoliul de modele în trei mari categorii, iar acum susține că vrea să interacționeze cu clienții într-un mod cât mai direct și să aibă un control mai bun asupra prețurilor.
Tocmai de aceea, germanii vor să reducă numărul reprezentanțelor din Germania cu 15 - 20%, iar la nivel global cu 10%. Până în 2025, Mercedes-Benz intenționează ca vânzările online să reprezinte 25% din totalul vânzărilor.
În timpul acestei tranziții, Mercedes-Benz va avea, de asemenea, reprezentanțe dedicate pentru mărcile Maybach și AMG.
În prezent, gigantul german deține aproximativ 6.500 de reprezentanțe Mercedes-Benz și Smart la nivel global. Dintre acestea, circa 1.000 sunt pe teritoriul Germaniei.
Mai trebuie amintit că în 2021, Mercedes-Benz a vândut 25 de reprezentanțe din Europa.
via Motor1
Prost e ala care cumpara masina online si incurajeaza asa ceva.
Urmează vremuri si mai grele in industria auto… nu doar reprezentantele vor dispărea.