Mercedes-Benz va construi un coupe cu patru uşi în Ungaria
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Mercedes-Benz a confirmat faptul că va construi un coupe cu patru uşi la uzina din Ungaria. Oficialii mărcii au confirmat zvonul care sugera legătura dintre noile A-Klasse, B-Klasse şi viitorul coupe cu patru uşi, respectiv utilizarea platformei MFA. Practic, viitorul coupe cu patru uşi de la Mercedes-Benz, care s-ar putea numi CLA sau CLC, va folosi platforma care a debutat pe B-Klasse şi A-Klasse şi va fi oferit alături de o gamă de motorizări otto şi diesel care oferă între 109 şi 211 CP.
"Ofensiva Mercedes-Benz în segmentul compact premium trece în următoarea treaptă. Cu reţeaua de producţie formată din uzinele din Rastatt şi Kecskemet, avem capacitatea să răspundem cererii majorităţii clienţilor noi şi existenţi ai segmentului compact premium", a declarat Dr. Dieter Zetsche, şeful Daimler AG.
Viitorul coupe cu patru uşi de segment compact va fi prefigurat de conceptul Style Coupe, care va fi prezentat la festivalul de artă şi muzică Transmission LA: AV Club. Respectivul eveniment are loc în perioada 20 aprilie – 6 mai în Los Angeles.
Dezvelirea conceptului Mercedes-Benz va fi punctul culminant al evenimentului respectiv.Via | WorldCarFans
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Audi a lansat două versiuni de bază noi pentru modelul său electric de clasă executive A6 e-tron. Noile versiuni primesc tracțiune spate, respectiv tracțiune integrală, dar și o autonomie de până la 716 kilometri. (31.10)
-
Porsche a dezvăluit oficial noul facelift pentru 911 Carrera T. Această versiune este dedicată puriștilor și primește doar o cutie manuală. (31.10)
-
Skoda a prezentat oficial noul Kodiaq RS, versiunea de performanță a SUV-ului. Noul model primește elemente vizuale specifice, dar și un motor mai puternic, de 265 de cai putere. (30.10)
Poate multi dintre voi stiti cum arata drumul de la Pitesti spre uzina... ca dupa razboi, si mai avem pretentia sa deschida si altii fabrici la noi.
Felicitari.
Aceasta "diversificare" care se intampla prin curtile producatorilor premium nu prea imi suna a "bine" ... or sa prinda mai multi clienti o vreme .. poate... dar vor sfarsi prin a oferi diferite variante de caroserie pe exact aceleasi fiare din cauza necesitatii realizarii de profituri. Vom avea situatii in care - asa cum face MB acum - un sasiu va folosi pentru 3-5 modele de masini ... cum draq mai este "premium"? unde mai este exclusivitatea? de ce mai practica aceleasi preturi?
si nu, un interior ceva mai bine realizat si o antifonare mai buna nu mai reprezinta "premium" .. asta gasesti la 10000Euro mai ieftin in curtile producatorilor care scot pe piata variante de top pentru masini de volum.
Un E este un E pentru ca este un E ... in momentul in care un E va fi 7 masini ... nu va mai fi E .. va fi doar una dintre cele 7... mai bine finisata ca o alta masina... poate mai "confortabila" (desi posesori de Citroen cu suspensie pneumatica s-ar putea sa nu fie de acord) dar isi va pierde exclusivitatea si implicit pe cei care o cumparau exact pentru ca spunea "Mercedes"