Mercedes-Benz SL400: înlocuitorul vechiului SL350 a fost prezentat oficial

de Sebastian Toma
Luni, 07.04.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Gama Mercedes-Benz SL a primit o nouă versiune entry-level, numită SL 400. Aceasta înlocuieşte modelul SL 350, respectă normele Euro 6 şi asigură performanţe mai bune.

Esential 3.0 litri are motorul noii versiuni entry-level în gama Mercedes-Benz SL.
Mercedes-Benz SL 400 este noul membru al gamei de roadstere din Stuttgart, devenind noua versiune entry-level pentru acest model. În raport cu SL 350, predecesorul său, noul SL 400 vine cu 27 CP şi 110 Nm în plus, precum şi cu norma Euro 6. Consumul mixt declarat al unităţii V6 de 2.996 cmc este de 7.3 litri la sută, în compania transmisiei standard 7G-Tronic. Propulsorul este comun cu cel al lui E 400 şi asigură pureea maximă între 5.250 şi 6.000 rpm, în timp ce cuplul maxim este livrat între 1.600 şi 4.000 rpm. Toate acestea au loc cu emisii CO2 mixte de 172 grame pe kilometru.

Noua motorizare integrează un sistem de injecţie cu injectoare piezo-electrice, capabile să pulverizeze carburantul în camera de combustie în cantităţi precise, la presiuni de până la 200 bari. Alături de acesta, sistemul de aprindere Multi-Spark Ingnition este complet nou şi include bobine cu încărcare rapidă, fiind posibile până la patru scântei derulate în succesiune în acelaşi ciclu de combustie, totul într-o milisecundă. Succesiunea rapidă a scânteilor formează o plasmă cu o capacitate mai bună de aprindere decât o scânteie convenţională, explică reprezentanţii mărcii.

3.498 cmc avea motorul V6 al lui SL 350.
Înlocuitorul său are 2.996 cmc, dar este supraalimentat.

Urmareste Automarket
În ceea ce priveşte performanţele, noua versiune entry-level din gama SL accelerează de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde şi poate să atingă o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Spre comparaţie, predecesorul său putea să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.9 secunde şi avea acceaşi viteză maximă, limitată electronic.
Emisiile de CO2 ale motorizării aspirate erau mai ridicate, aceasta având 176 grame pe kilometru, cu patru grame pe km mai mult faţă de agregatul nou, iar consumul unităţii de 3.5 litri era cu 0.2 litri la sută mai mare.

În standard, noul SL 400 se bucură şi de sistemul Magic Vision Control, tradus printr-un set de ştergătoare de parbriz cu sistem de spălare integrat, precum şi de sistemul Frontbass, care asigură performanţe optime pentru sistemul audio indiferent dacă plafonul este coborât sau nu, existând teste în laborator şi în lumea reală pentru ambele situaţii.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (1)

  • Dacia Plant
    Si eu care ma uit dupa Ford 1.0 ca sa platesc cat mai putin asigurarea. Si consumul il scoate mai mic ca un 1.0 ecoboost. Vise.
    13 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru