Mercedes-Benz SL - primele imagini oficiale
- Printeaza
- Comenteaza
- Trimite pe:
Primele imagini oficiale ale noului Mercedes-Benz SL au fost publicate pe internet. Modelul va debuta la Salonul Auto de la Detroit şi prezintă o nouă direcţie estetică faţă de generaţia precedentă. La fel ca noul SLK, modelul se bucură de sistemul Magic Sky Control în lista de dotări opţionale, un sistem ce permite plafonului din sticlă să devină transparent sau opac prin apăsarea unui buton. Modelul a fost deconspirat ieri pe internet, prin scanarea unei broşuri scrise în germană.
Până la finele anului viitor, cei de la Mercedes-Benz vor prezenta şi versiunea AMG a noului SL. Până atunci, putem să studiem în detaliu noua generaţie a lui SL. Schimbarea pe care o observă oricine este la nivelul blocurilor optice, care au primit o formă diferită. Apoi, bara de protecţie faţă, masca faţă şi întreaga parte frontală au fost restilizate conform noilor tendinţe ale constructorului german. Posteriorul are o imagine ce aminteşte de CLS, dar blocurile optice spate s-ar putea să nu fie pe placul tuturor, deşi sunt mai apropiate din punct de vedere stilistic de ceea ce oferea modelul precedent.
Pentru moment, există informaţii despre două motorizări: SL350 şi SL500.
Versiunea de bază este echipată cu un motor V6 de 306 CP şi poate să accelereze de la 0 la 100 km/h în aproximativ 6 secunde. Versiunea de top, SL500, are un motor V8 twin-turbo de 4.6 litri ce dezvoltă 410 CP şi 600 Nm, care duce SL-ul de la 0 la 100 km/h în 4.6 secunde. În Germania, SL 350 pleacă de la 93.534 de euro cu TVA inclus, în timp ce SL500 are un preţ de pornire de 117.096 euro cu TVA inclus.Interiorul modelului preia mai multe trăsături de la SLS, printre care se numără gurile de aerisire ale instalaţiei de climatizare, forma volanului, comenzile de pe consola centrală şi anumite forme de la interior. Noul SL prezintă un habitaclu cu influenţe retro, elementele moderne fiind sistemul de încălzire a gătului pasagerilor (Air Scarf), montat în tetierele scaunelor din faţă, sistemul de navigaţie şi comenzile de pe consola centrală.
Via | Germancarforum | Mercedes-Benz
Citeşte şi...
Adauga un comentariu
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Prima imagine cu interiorul noului Hyundai Ioniq 9
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
Arata ca o masina care face media intre SLK si SLS ... si in acelasi timp arata ca un SL nou. Spatele arata ca o evolutie a vechiului SL ... daca iti placea ala probabil iti place si asta, schimbarea nu este la fel de mare ca in cazul lui CLS.
Sa speram ca au mai umblat la suspensii ... ca sa nu se mai planga J. Clarkson ca-i la fel de confortabila ca un carucior de mall coborand pe scari ...
Aia e o supersportiva si n-are nicio legatura cu suspensia unui SL simplu, chiar si AMG.
Cum sa amesteci chiar asa ceea ce vezi?!
Daca Mercedes SL si Mercedes in general este alegerea lui Clarkson atunci that speaks volumes about Mercedes.
Asta nu inseamna ca toate Mercedesurile sunt perfecte sau ca jeremie prefera numa' mercedes.
Poate sunt eu nebun insa prefer la orice ora ML-ul anterior fata de cel nou, CLS-ul vechi fata de cel nou iar acum si SL-urile mai batranele.
2.Nu inteleg de ce sunt cenzurat pe automarket.ro. Poate am intrecut eu limita in trecut, dar tot nu pricep. Din 5 comentarii postate, 4 sigur nu apar pe site. In fine.
ps. asta nu o spun ei ci specialistii care au desfacut sticle de vin vechi si au fost dezamagiti .
La masini in schimb iti dau dreptate. Un E class din 2000 e mai Mercedes ca asta nou care e Hyundai Sonata toata ziua.
imi cer scuze pentru impertinenta de a va opri din avalansa de pareri enuntate mai sus, dar va rog respectuos, sunati l repede pe Dieter si spuneti i sa opreasca lansarea in productie a acestui model!!!
el oare stie despre parerile dvs, sustinute de o experienta atat de vasta in zona auto?!
ajutati l sa nu se faca de ras!
acum serios, voi chiar v ati recitit posturile de mai sus?! - incercati va rog aceasta parere in lunile urmatoare cand veti ramane cu gurile cascate la vreun semafor mioritic, la aparitia noului SL...
sanatate multe. si noroc!
E mare posibilitatea sa subvireze avand in vedere ampatamentul scazut, aceeasi problema si in cazul 911, dar un lucru e cert, masina este suuuperba si mai mult ca sigur o incantare a simturilor si emotiilor! Good job Mercedes!