Mercedes-Benz SL facelift: o față nouă și cutie automată cu nouă trepte pentru roadsterul german
de Sebastian Toma
Vineri, 13.11.2015
NewsletterEşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Primele imagini oficiale ale noului Mercedes-Benz SL facelift au fost publicate pe internet înaintea dezvelirii de la Salonul Auto de la Los Angeles. După cum anticipa și primul teaser, roadsterul german are o față nouă și se bucură de mai multe schimbări.
Esential9trepte de mers înainte va avea cutia de viteze 9G-Tronic din oferta Mercedes-Benz SL facelift.
Mercedes-Benz SL, cel mai mare roadster din oferta producătorului german, a primit un facelift. La doar o zi de la prezentarea primei imagini teaser care prefigurează aspectul variantei restilizate, cei de la Mercedes-Benz au publicat o galerie foto a noului SL. La fel ca în cazul imaginii teaser, roadsterul german primește o parte frontală schimbată dramatic, de la grila cea nouă până la bara de protecție frontale și blocurile optice cu LED-uri inspirate de modelul AMG GT. Schimbările nu s-au oprit aici, posteriorul primind un set de stopuri cu design diferit și cu o grafică interioară în care predomină culoarea roșie. Difuzorul de aer integrat în bara de protecție spate este mai mare decât la predecesor, iar țevile de eșapament au tips-uri cromate.
Așa arată din spate Mercedes-Benz SL facelift în versiunea 63 AMG.
Pe lângă faptul că modelul va fi oferit alături de o transmisie automată cu nouă trepte de tip 9G-Tronic, Mercedes-Benz a precizat că varianta SL400 are 35 CP și 20 Nm în plus, totalizând 367 CP și 500 Nm.
Aceasta poate accelera de la 0 la 100 km/h în 4.9 secunde. Versiunea SL500 dezvoltă tot 455 CP și 700 Nm, în timp ce varianta SL 63 AMG are un motor V8 de 5.5 litri de 585 CP și 900 Nm.
Vârful gamei, SL 65 AMG, are un motor V12 de 6.0 litri de 630 CP și 1.000 Nm. În mod evident, vorbim despre cea mai rapidă variantă a gamei, care accelerează de la 0 la 100 km/h în fix patru secunde, cu doar 0.1 secunde mai rapid decât AMG-ul mai mic, SL 63. Sistemul Active Body Control cu funcție de înclinare a caroseriei la curbe este prezent în lista de opționale a modelului german. Aceasta din urmă este preluată de la S-Klasse și reduce mișcările caroseriei la frânare și virare, asigurând un nivel ridicat de confort chiar și într-un regim de conducere dinamic.
Postul de conducere al lui Mercedes-Benz SL facelift.
Habitaclul lui Mercedes-Benz SL a primit odată cu facelift-ul un afișaj multimedia de dimensiuni mai mari și cu o grafică actualizată. Bordul are un nou ceas și este echipat cu numeroase ornamente complet nou.
Comutatorul de schimbare a modurilor de rulare a fost schimbat, iar șoferul are de ales între cinci moduri: Individual, Curve, Comfort, Sport și Sport. Alături de comutatorul de schimbare a modurilor de rulare se află butonul de dezactivare a sistemului de control al stabilității și de modificare a răspunsului suspensiilor.
Odată cu noul facelift al lui SL, Mercedes-Benz a prezentat și primele cadre ale variantei SL 63 AMG a roadsterului din oferta lor. Acesta din urmă are o grilă a radiatorului diferită, ornamente din fibră de carbon pentru mai multe elemente de interior și de caroserie și un set de jante din aliaj vopsite în negru.
Arata bine masina. Nu avem ce zice...e o evolutie fata de cel fara facelift. Raman totusi fan al generatiei 1972-1989 adica a treia generatie.
Daca punem prima generatie cu ultima una langa alta, si am face un sondaj, cred ca prima generatie ar iesi cu mai multe voturi ca ultima....
@Sam93 tu cred ca de modelul fara facelift vorbesti. Cum e mai urata? De unde mama masii scoateti voi ideiile asta?! Tipic romanesc, criticam orice dar de facut, nimic.
@Sam93
Fata de modelul fara facelift nu are cum sa fie mai urata. E in noua linie Mercedes. Farurile de la cel vechi erau oribile. Astea noi par mult mai bine desenate...
@Ram Nu stiu cine mama masii ti-a spus ca nu am dreptul sa critic lucrurile. Pot critica ce vreau si cand vreau. De unde scot ideile astea? Pai nu stiu, am ochi si vad. Poate daca ai avea si tu, ti-ai da seama de unde scot ideile astea. Si da, asta spun, ca partea frontala arata mai urat acum in comparatie cu cea dinainte de facelift.
@Un baiat, Judecatile privind estetica unui obiect sunt intotdeauna subiective. Prin urmare nu cred ca poate avea cineva dreptate. Nici nu am sustinut ca ce spun eu este un adevar obiectiv. Pur si simplu, dupa parerea mea subiectiva, masina arata mai urat decat inainte de facelift. Poate ca majoritatea nu sunt de acord cu mine, dar asta nu inseamna ca nu-mi pot sustine parerea.
Daca punem prima generatie cu ultima una langa alta, si am face un sondaj, cred ca prima generatie ar iesi cu mai multe voturi ca ultima....
Fata de modelul fara facelift nu are cum sa fie mai urata. E in noua linie Mercedes. Farurile de la cel vechi erau oribile. Astea noi par mult mai bine desenate...
Hm...se pare ca nu prea ai dreptate. Ai 7 manute rosii si una (cel mai probabil data de tine verde:))