Noul suport motor este cu 30% mai uşor decât unitatea pe care o înlocuieşte. Cei de la BASF spun că proprietăţile speciale ale materialului din care este realizat noul suport motor îi conferă propulsorului un sunet mai echilibrat, pe când conductivitatea termică redusă a materialului din care este realizat suportul oferă o viaţă mai lungă pentru elementele din cauciuc din lagărele alăturate, crescând astfel durata lor de utilizare.
Sarcina maximă (la frânare), valorile de rezistenţă sub sarcini dinamice şi sub cele de impact în caz de accident au fost similare cu cifrele obținute la testele realizate şi au atins valorile impuse şi pentru suportul anterior din aluminiu. Astfel, BASF a reuşit să introducă, încă de la început, întărituri pentru ca suportul să reziste la sarcini mari şi să ofere o izolare termică cât mai bună, reducând, astfel, şi numărul de prototipuri necesare pentru obţinerea produsului final.
Via Mercedes-Benz
Comentarii (5)