Mercedes-Benz se va concentra mai mult pe modelele de lux și electrice în 2022

de Tiberiu Safta
Vineri, 25.02.2022
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul german a anunțat că se va concentra să vândă mai multe modele de lux și electrice în acest an. Motivul din spatele deciziei este acela de a genera venituri mai mari pe parcursul anului.

În 2021, Grupul Mercedes-Benz, cunoscut atunci sub numele Daimler, a înregistrat o creștere peste așteptări a profiturilor sale, cu ajutorul numărului mai mare de mașini de lux vândute. Acum, Mercedes-Benz a anunțat că se va concentra, în acest an, să comercializeze mai multe astfel de mașini de lux, precum și modele electrice.

Numărul de mașini de lux Mercedes a crescut cu 30% față de 2020, iar numărul modelelor electrice a crescut cu 64% față de același an.

Și divizia de vehicule comerciale Mercedes-Benz Vans a anunțat profituri de 13.9 miliarde de euro în 2021. Chiar dacă vânzările au fost mai mici cu 5%, profiturile au crescut substanțial față de 2020, atunci când divizia a raportat venituri de 6.8 miliarde de euro.

Mercedes-Benz va încerca, în acest an, să stabilească relații noi cu mai mulți producători de semiconductori, în contextul crizei mondiale de cipuri. Întrebat despre decizia companiei de a-și concentra resursele pe modelele mai scumpe, Ola Kaellenius, șeful Mercedes-Benz, a declarat: „Ne concentrăm pe eficienţa costurilor şi gestionarea lanţului de aprovizionare, iar priorităţile noastre sunt accelerarea ofensivei electrice, a planurilor privind maşinile autonome şi axarea pe afacerea noastră de maşini de lux”.

Recent, Mercedes-Benz a anunțat că va renunța la modelele Clasa A Sedan, Clasa B și CLA Shooting Brake, din cauza numărului mic de vânzări.

via Lifenews

Comentarii (2)

  • Buna ideea asta cu venituri mai mari, cum de nu s-au gândit si alți. Ce le trebuie este profit nu doar venituri mai mari. Din nou o traducere nefericita?
    Oricum sunt geniali cei de la Mercedes, vor sa reducă si costurile logistice (din nou nu s-a gândit nimeni), in condițiile in care prețul de transport a unui container a crescut anul trecut de la 4.000 euro la peste 10.000 de la o săptămâna la alta.
    Procentele lor de creștere la electrice sunt total nerelevante, adică de la aproape nimic in 2020 este ușor sa ajungi procentual la creșteri “colosale”. Singurii care ar putea sa se laude cu procente la electrice sunt Tesla, in 2020 vindeau deja electrice pe când restul abia lansau primele modele, deci vânzări spre zero.
    7 1
  • Edikkk
    Decizia foarte bună !

    Marele minus, nu au făcut prea multe pentru a impune, construi propria reţea de încărcare, măcar în Europa....
    3 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru