Primele speculaţii anunţă un timp 0-100 km/h apropiat de pragul de patru secunde, în timp ce economia de carburant va fi îmbunătăţită faţă de generaţia precedentă. În standard, Mercedes-Benz S65 AMG va fi echipat cu transmisia AMG Speedshift cu şapte trepte şi două ambreiaje. Versiunea S63 AMG a lui S-Klasse a debutat în septembrie, odată cu noua generaţie a limuzinei germane.
În standard, versiunea S65 AMG a lui S-Klasse este aşteptată să beneficieze de sistemul Magic Body Control, suspensia inovatoare a nemţilor, care promite să adapteze suspensia în avans în funcţie de profilul drumului şi viteza de deplasare, folosind un sistem de camere video speciale, monitorizate de un computer care analizează valorile predefinite şi le compară cu situaţia de pe teren pentru a modifica răspunsul amortizoarelor, garda la sol şi alte detalii de acest gen.Via Autocar
O limuzina are nevoie de ceva silentios si lin la acceleratie. Stie cineva daca o sa mai fie pe noul S (S 600 - V12) ? Acela mi se pare ca e cel mai potrivit motor pe un S long cu pretentii.
Pe de alta parte, sunt oameni care nu doresc sa cumpere Rolls Royce, si ar dori un Maybach, care nu se mai produce.
Nu am masina personala dar conduc masina familie si anume Audi Q7. Ai urcat in S class sa vezi cum e ? Am mers cu mai multe versiuni de S. Vecinul meu a avut multe masini printre care si un S 600 prin 2003. La tinut mult timp...pana prin 2008 cand si-a cumparat un CL 500 si a renuntat la S. Am mers cu S320 din 2007, si S 63 AMG din 2008. S 600 mi-a placut cel mai mult chiar daca era mai vechi. Avea un demaraj puternic dar lin...fara sa te infiga in scaun brusc. Nu se auzea nimic in interior. 320-ul e ok dar e un motor normal si nu impresioneaza prea mult. 63 AMG e foarte bun si performant dar face din S o limuzina mai agresiva la condus si nu numai. Si pe locurile din spate se simte asta. La orice apasare mai necontrolata pe acceleratie te impinge in scaun cu brutalitate si nu trebuie sa se intample la o limuzina. Sunetul (frumos de AMG) se aude destul de tare in interior si din nou e deranjant pt. ideea de limuzina. AMG din pct. meu de vedere este facut sa fie pus pe un coupe sau cabrio sau modele cu doua usi.
S-ul este facut pt. cine vrea relaxare si confort. Soferul sa o conduca, propietarul sa stea frumos pe scaunul din spate, sa se uite la un film, sa bea un pahar de (ce vrea el) pe masuta si sa ajunga la destinatie fara sa simta ca a mers cu masina. Sunt bune motoarele pe benzina oricare ar fi el pe S pt. ca sunt mai silentioase. AMG deja devine sport si repet nu e nevoie de asta.
ps. Daca tot ne intrebi, specifica si tu ce masina ai sau conduci.
noname00 are perfecta dreptate. 63 are undeva la 4,4 sec de la 0 la 100. 65 probabil 4,2 va avea. Nici Stig de la Top Gear nu cred ca simte diferenta. Iar un 65 iti dubleaza pretul masinii de baza. Pt. ce ?