Mercedes-Benz S65 AMG va debuta în noiembrie

de Sebastian Toma
Marti, 15.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Debutul celui mai performant model din noua gamă S-Klasse a fost confirmat pentru Salonul Auto de la Los Angeles. Vorbim despre S65 AMG, o versiune V12 BiTurbo a lui S-Klasse, aşteptată să dezvolte în jur de 620 CP.

Esential 620 CP este nivelul de putere aşteptat pentru motorizarea V12 BiTurbo a lui Mercedes-Benz S65 AMG
Mercedes-Benz S65 AMG, cel mai puternic membru al gamei de limuzine din Stuttgart, va debuta în noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles. Nemţii au preferat să-şi lanseze nava amiral peste Atlantic pentru a prezenta acest model pe una dintre cele mai importante pieţe pentru marca din Stuttgart. Pentru moment, nu avem detalii oficiale despre noul S65 AMG, reprezentanţii constructorului german reuşind să ţină ascunse imaginile noului S65 şi specificaţiile tehnice ale motorizării V12 BiTurbo.

Primele speculaţii anunţă un timp 0-100 km/h apropiat de pragul de patru secunde, în timp ce economia de carburant va fi îmbunătăţită faţă de generaţia precedentă. În standard, Mercedes-Benz S65 AMG va fi echipat cu transmisia AMG Speedshift cu şapte trepte şi două ambreiaje. Versiunea S63 AMG a lui S-Klasse a debutat în septembrie, odată cu noua generaţie a limuzinei germane.

Urmareste Automarket
În standard, versiunea S65 AMG a lui S-Klasse este aşteptată să beneficieze de sistemul Magic Body Control, suspensia inovatoare a nemţilor, care promite să adapteze suspensia în avans în funcţie de profilul drumului şi viteza de deplasare, folosind un sistem de camere video speciale, monitorizate de un computer care analizează valorile predefinite şi le compară cu situaţia de pe teren pentru a modifica răspunsul amortizoarelor, garda la sol şi alte detalii de acest gen.

Via Autocar

Comentarii (8)

  • asa si ?
    Ce sa spun, si fiabilitatea ?Sau de asta au uitat ? Ar fi fost mai ''inteligent'' un motor hybrid.
    6 27
  • Sincer nu ii vad rostul unui AMG pe S. Pe viitoarea versiune de S coupe sau cabrio e chiar potrivit.
    O limuzina are nevoie de ceva silentios si lin la acceleratie. Stie cineva daca o sa mai fie pe noul S (S 600 - V12) ? Acela mi se pare ca e cel mai potrivit motor pe un S long cu pretentii.
    12 10
  • Gandind logic, eu nu vad rostul unui S65 AMG de 620 CP deoarece S63 AMG are 585CP, iar diferenta de putere este prea mica. Practic platesti mai mult de 100.000 euro pentru o emblema V12 AMG, si cateva dotari care sunt optionale pe S63 (si posibil cateva dotari disponibile exlusiv pe S65, cum ar fi jante si culoare unor elemente de caroserie).
    Pe de alta parte, sunt oameni care nu doresc sa cumpere Rolls Royce, si ar dori un Maybach, care nu se mai produce.
    4 14
  • Nimic nu se compara cu liniaritatea si sunetul unui V12. Sper ca AMG-ul sa-l ofere si-n versiune 4MATIC.
    21 0
  • Ce va arde pe voi grija! Ar trebui sa renunte Mercedes-Benz la echipa lor de marketing si cea de analisti de piata si sa va angajeze pe voi.
    23 0
  • Dragi colegi ma amuz cand vad ce scriu uni dintre voi ca nu merita pe o limuzina cai sau nu se simte diferenta intre 585 si 620 cp eu va intreb pe voi cei care scrieti perlele de genu ce masini aveti asa de curiozitate .
    14 2
  • @bob
    Nu am masina personala dar conduc masina familie si anume Audi Q7. Ai urcat in S class sa vezi cum e ? Am mers cu mai multe versiuni de S. Vecinul meu a avut multe masini printre care si un S 600 prin 2003. La tinut mult timp...pana prin 2008 cand si-a cumparat un CL 500 si a renuntat la S. Am mers cu S320 din 2007, si S 63 AMG din 2008. S 600 mi-a placut cel mai mult chiar daca era mai vechi. Avea un demaraj puternic dar lin...fara sa te infiga in scaun brusc. Nu se auzea nimic in interior. 320-ul e ok dar e un motor normal si nu impresioneaza prea mult. 63 AMG e foarte bun si performant dar face din S o limuzina mai agresiva la condus si nu numai. Si pe locurile din spate se simte asta. La orice apasare mai necontrolata pe acceleratie te impinge in scaun cu brutalitate si nu trebuie sa se intample la o limuzina. Sunetul (frumos de AMG) se aude destul de tare in interior si din nou e deranjant pt. ideea de limuzina. AMG din pct. meu de vedere este facut sa fie pus pe un coupe sau cabrio sau modele cu doua usi.
    S-ul este facut pt. cine vrea relaxare si confort. Soferul sa o conduca, propietarul sa stea frumos pe scaunul din spate, sa se uite la un film, sa bea un pahar de (ce vrea el) pe masuta si sa ajunga la destinatie fara sa simta ca a mers cu masina. Sunt bune motoarele pe benzina oricare ar fi el pe S pt. ca sunt mai silentioase. AMG deja devine sport si repet nu e nevoie de asta.
    ps. Daca tot ne intrebi, specifica si tu ce masina ai sau conduci.
    8 5
  • @bob
    noname00 are perfecta dreptate. 63 are undeva la 4,4 sec de la 0 la 100. 65 probabil 4,2 va avea. Nici Stig de la Top Gear nu cred ca simte diferenta. Iar un 65 iti dubleaza pretul masinii de baza. Pt. ce ?
    8 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru