În comparaţie cu un S-Klasse standard, modelul vine cu un pachet de caroserie discret, jante din aliaj cu diametrul de 19 inch şi evacuare dublă cu două ţevi pe fiecare parte. Aspectul modelului este evident mai agresiv decât cel al modelului standard, dar nu vorbim despre un salt major faţă de S-Klasse, cu toate că herghelia de sub capotă ar fi meritat mai multă atenţie din partea designerilor, măcar pentru partea de impresie artistică.
Indiferent dacă vorbim sau nu despre versiunea cu ampatament mărit, noul S63 AMG sprintează de la 0 la 100 km/h în doar 4.4 secunde. Însă, între cele două caroserii există o diferenţă de masă, modelul cu ampatament normal având o masă de 1.970 kilograme cu rezervorul umplut la 90 la sută din capacitate, pe când modelul cu ampatament mărit are o masă de 1.995 kilograme în aceleaşi condiţii.
Există şi o versiune cu tracţiune integrală a lui S63 AMG, disponibilă doar în compania caroseriei cu ampatament mărit, care sprintează până la 100 km/h în doar patru secunde. Consumul mediu de carburant este de 10 litri la sută pentru modelele cu tracţiune spate, respectiv 10.3 litri la sută pentru versiunea 4Matic, în timp ce emisiile de CO2 sunt de 237, repsectiv 242 grame de CO2 pe kilometru.Clienţii au la dispoziţie o gamă largă de dotări opţionale, unele dintre ele fiind elemente noi introduse odată cu noua generaţie a lui S-Klasse. Printre acestea, enumărăm sistemul de frânare AMG ceramic, care oferă performanţe superioare şi are o masă redusă cu 20% faţă de sistemul standard şi sistemul Magic Body Control. Magic Body Control este un sistem de suspensie care foloseşte o cameră video instalată în parbriz pentru a monitoriza suprafaţa de rulare şi modifică răspunsul suspensiei în doar câteva fracţiuni de secundă pentru a oferi un nivel superior de confort şi manevrabilitate.
Via Mercedes-Benz
Ce nu-mi place la el, este golul de la spoilerul din fata unde erau demult proiectoare de ceata (led deobicei).
@dan Tehnologia este probabil peste Maybach si estetic mai modern. Dar Maybach o sa ramana ca fiind cel ami bine lucrat Mercedes (modern). Si asa cred ca si este. Oricum nu as alege versiunea AMG pt S. Nu inteleg ce sens are un motor de genul asta pe o limuzina. In schimb un S 600 V12 (aspirat) este cel mai potrivit pe un S.
Sa puna ! Frustrat? Sa ne bucuram in liniste totusi de acesta aparitie impresionanta. Fiecare, atat Renault, cat si Mercedes au rolul lor pe scena auto mondiala. Fiecare trebuie respectat pentru ceea ce este.