Mercedes-Benz S500 Plug-in Hybrid: Lansare în 2014 şi consum 4%

de Sebastian Toma
Luni, 29.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Gama S-Klasse de la Mercedes-Benz va primi un hibrid nou în 2014. Vorbim despre S500 Plug-in Hybrid, un model care va avea un consum mixt de patru litri la sută.

Esential 333 CP dezvoltă motorul cu ardere internă care va echipa viitorul S500 Plug-in Hybrid.
Mercedes-Benz va introduce un nou hibrid plug-in în gama S-Klasse, numit S500 Plug-in Hybrid. Modelul va avea o motorizare de 333 CP şi 480 Nm, dar se va mândri cu un consum mediu mai mic de patru litri la sută. Specificaţiile tehnice complete nu au fost încă dezvelite, dar producătorul german spune că va lansa noul model în 2014. Până atunci, ştim doar capacitatea acumulatorului şi faptul că modelul este propulsat de un motor cu şase cilindri.

Viitorul hibrid vârf de gamă de la Mercedes-Benz prezintă un nou sistem hibrid, care este compatibil atât cu motoarele cu patru cilindri în linie, cât şi cu motoarele cu şase cilindri în linie. Acesta are un motor electric, alimentat de un acumulator de 8.7 kWh. Timpul necesar unei încărcări de la priză şi autonomia în modul 100% electric sunt încă secrete.

Nemţii vor dezveli aceste informaţii odată cu lansarea versiunii de serie a lui S500 Plug-in Hybrid.

Urmareste Automarket
Estimările specialiştilor din industrie anunţă emisii CO2 de 75 grame pe kilometru sau mai puţin, alături de o autonomie de 30 de kilometri în modul 100% electric. Spre deosebire de alţi hibrizi, S500 Plug-in Hybrid angrenează roţile din spate cu motorul cu ardere internă şi roţile din faţă cu motorul electric, strategie adoptată pentru a se adapta la platforma noului S-Klasse.

Via Worldcarfans

Comentarii (1)

  • Scrooge
    .....de parca ar conta. Cu cat este mai mic consumul masinilor cu atat pretul carburantilor va creste, in ideea mentinerii profitului companiilor si a incasarilor de taxe la stat. Ce mai salveaza aceasta balanta este partea de transport comercial (nu cred ca vom vedea prea curand TIR-uri care sa consume 10%) unde un pret normal al carburantilor este in stransa legatura cu un pret normal al produselor de consum.

    Iar peste cativa ani cand ponterea acestor tipiri de automibile va fi mai mare, li se vor introduce si lor o taxa asazisa de mediu (probabil va fi o duda cu reciclarea bateriilor).
    5 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru