Mercedes-Benz S-Klasse va primi în curând o nouă generaţie. Dezvelirea noului model este programată pentru 15 mai, dar francezii de la BlogAutomobile au obţinut deja prima imagine neoficială a navei amiral a constructorului din Stuttgart. Potrivit publicaţiei franceze, imaginea a venit de la divizia austriacă a Mercedes-Benz, care a şters în timp record postarea, nu înainte ca francezii să obţină o copie a imaginii. Imaginea respectivă nu a fost confirmată de oficialii mărcii germane, dar aceasta arte toate trăsăturile care îi asigură autenticitatea.
Noul S-Klasse va fi nevoit să joace rol dublu pentru corporaţia Daimler, fiind nevoit să înlocuiască atât generaţia precedentă, cât şi defuncta marcă Maybach. Astfel, versiunile de top ale lui S-Klasse vor veni cu o serie de dotări noi, cum ar fi sistem de masaj pentru locurile din spate, sistem de filtrare şi ionizare a aerului de la interior, scaune cu reglaje pe zece direcţii şi multe altele. Toate aceste tehnologii vin în căutarea clienţilor de Maybach care vor să-şi schimbe maşina, fără ca aceştia să aleagă un produs din afara grupului Daimler.
În ceea ce priveşte motorizările, nu există încă informaţii despre propulsoarele care vor echipa noua navă amiral de la Mercedes-Benz. Însă, este de aşteptat ca acestea să fie mai eficiente decât predecesoarele lor şi să livreze un nivel superior de putere şi cuplu, fără să ştirbească din eleganţa limuzinei germane. Sistemele hibride ar putea marca o prezenţă mai importantă în gamă, cu toate că nu există informaţii nici despre aceste soluţii alternative de propulsie.
1 - Nu cred ca o sa aiba motor de Renault. Daca va avea inseamna ca cel de Mercedes e mai slab ca cel de Renault si asta nu e de bine pt. Benz. Oricum se stie ca nu mai fabrica masini ca la inceput.
2 - Chiar daca va avea o sa se vanda pt. ca sunt fani ai marcii si trec peste ideea ca sub capota unui Benz este un motor care se pune si pe masini low cost.
@antevorbitorilor: asta se vinde si daca are motorizare de la TATA.
@Automarket: stiu ca acum sunteti - ca tot omul - in vacanta, dar se pare ca rugamintile mele au ramas fara raspuns. Nu am vazut nicio masura de a restrictiona accesul celor care pur si simplu nu au ce cauta pe acest site, nu aduc nicio valoare prin comentariile lor, doar injurii, aberatii si acuze nefondate la greu. Vad ca tolerati asta si imi pare rau ca nu intelegeti ca nu acest circ este calea prin care site-ul Automarket se poate ridica. Si e mare pacat, deoarece pe aici trec si niste oameni absolut admirabili, care au cu adevarat pasiune si cultura pt automobil si pe care incet incet ii pierdeti. Va spun sincer. Ati vazut reactia si refularea oarecum indreptatita a anonimului care s-a semnat cu "mai animalule" la adresa lui Mafia si a celor ca el. Nu a fost cea mai fireasca iesire, dar este scuzabila, avand in vedere balacareala zilnica de pe AM. Eu personal i-am ignorat total si nu m-am adresat niciodata direct (se poate verifica) celor ca pinguinul_nuclear, mafia, suedezu, etc si la fel ii indemn si pe ceilalti sa faca, deoarece este o pierdere de vreme, discutiile cu ei n-au niciun sens sau finalitate si nici nu vor avea vreodata.
Acum.... marea mea dezamagire este @inexorabil. Da, draga prietene, m-ai dezamagit profund si daca tot m-am pornit, hai sa spun tot ce-am de spus. Cineva spunea despre tine ca esti un om cu doua fete, ca iti place sa te joci cu mintea oamenilor. Nu stiu daca este chiar asa, dar dpmdv esti foarte alunecos, nu prea stiu de unde sa te apuc. Da, stiu povestile din biblie pe care ni le tot spui cu nu judeca, nu eticheta, dar prefer sa fiu transparent si sa imi afirm pozitia, decat sa fiu duplicitar. Da, esti alunecos, deoarece pe de-o parte vii cu informatii corecte, bogate, pertinente, documentate despre ceea ce sustii ca admiri (GM) si ai uneori o atitudine foarte respectabila si sanatoasa legata de modele si concepte (GM sau non-GM) care acum sunt istorie sau care au marcat istoria automobilului. Din nou, te-am admirat pentru faptul ca imbratisezi si cauti adevarata valoare la un automobil si respingi abordarea "consumista" a bunului "automobil". Pentru toate astea da, te respect, dar partea nasoala pentru tine si care imi naruie tot respectul pentru tine vine cand omul trebuie sa arate ca este om. Asa cum si @dan_grc ti-a atras atentia, poate prea discret, vad ca iti place sa pui paie pe foc si sa intretii circul, cautandu-le in coarne celor ca mafia, suedezu, etc, ceea ce te compromite total, ca sa nu mai spun ca sabotezi eforturile tuturor celor care cauta sa fie o atmosfera destinsa si placuta aici pe AM. Alteori, ai niste comentarii in care nu spui nimic concret, esti total pe langa subiect si postarile tale se termina undeva in decor, cu politicieni, "capetele seci / bolovanii din RC", un pic de teoria conspiratiei... Apoi celebrele tale postari cu pilde religioase si citate din Biblie, care sincer iti spun, vin ca nuca-n perete. Tot pe linia asta cu indemnuri biblice "nu-l fa pe ala nebun ca arzi in focul ghenei" si "tine-te pe metereze" tu dai apa la moara unora dintre cei mai mari imbecili pe care i-am vazut vreodata. Aici mi-ai demonstrat ca nu esti om. Probabil daca iti place sa studiezi religia, din putinul pe care-l stiu si eu, stiu ca daca vezi o oaie ratacita incerci sa o aduci pe drumul bun, dar tu vezi ca oaia e ratacita si cam imbecila si o sustii in continuare sa fie imbecila si sa mearga razna, avand pe ochi ochelari de cal. Japonezi desigur, cei mai fiabili, de altfel. Ce sa mai cred despre tine @inexorabil? Zi si tu. Imi pare rau ca a trebuit sa-ti spun toate astea si nu este o placere pt mine sa tin astfel de discursuri, dar dupa cate ne-am conversat, tot nu stiu cine esti si ce urmaresti. Si mai cred ca esti un om cu care se poate vorbi si care intelege anumite lucruri, altfel nici nu ma apucam de scris, daca stiam ca n-are rost.
In fine, esti dator cu scuze intregii comunitati virtuale AM si obligat - daca vrei sa fii in continuare demn de respect - sa iti repari imaginea (care in acest moment este zob, cel putin in ochii mei) delimitandu-te total si public de cei mai detestati si detestabili de pe acest forum, pana s-or hotari administratorii AM sa le bareze total accesul. Daca faci asta, eu sunt gata sa iert. Doar o singura data iert, de obicei. Si imaginea, tot o singura data se repara, a doua oara stricata nu se mai repara. Iar apoi putem sa palavragim din nou despre GM, despre Chevy si Opel, sa speculam, sa analizam, sa ne dam cu parerea, sa ne tragem de sireturi cum ne place.
Soarta noastra...
O sa stergeti din nou comentariul meu?
Ca s-o scurtam ca pe aratura: @mntsn, daca nu ma suporti, ocoleste-ma ca pe ciumati, OK? Repet, tu nu m-ai dezamagit, m-ai ranit doar, o nimica toata. Si acum, ne spui si tu ceva despre Mercedes? Daca nu te-ai prins, Merz-ul este protagonistul acestui topic, nu eu, nu tu, nu altceva! Am uzat doar de dreptul meu cuvenit la replica, pe care n-am pigmentat-o cu niciun "epitet", observi? Ramanem in dialog, daca vrei, dar ti-ai ratat sansa de a ma face prieten. Una este sa ma mustri cu duhul blandetii, si alta sa ma numesti "fatarnic ocult", amator de divagatii, habotnic si complice al "imbecililor". Poate mi-ar fi placut sa ne batem cu frisca, dar tu ai venit direct cu parul......Ah, da, am alunecat pe toboganul off-topic, iertare de la comenduire :)
N-am zis domnu' ca esti cea mai mare pramatie, de ce-mi rastalmacesti cuvintele si incerci sa te victimizezi? Nu caut sa am dreptate in cazul asta, as vrea chiar sa ma insel, deoarece nu m-ar bucura cu nimic gustul amar al unei dreptati, daca as sti ca "ranesc" pe cineva, mai ales in Saptamana Patimilor (apropo, cea Luminata e dupa). Iar eu, n-am zis despre mine vreodata ca sunt mai "cu mot" ... nici vorba, sunt un simplu utilizator AM, care cauta calitate si oameni decenti si mai informati decat mine (avem asa ceva aici pe AM, sa stii) de la care am ce invata si pe care-mi place sa-i citesc.
Despre stampile si epitete: ti se pare mult categorisirea lor ca imbecili? Am fost chiar foarte bland cu unii care resping adaptarea si acceptarea altor idei si tot ce stiu este: fiabilitate fiabilitate Lexus, fiabilitate Toyota, Infiniti, etalonul clasei, mult peste (bineinteles fara argumente), jermane si cocalari, BMW cotetul porcului, cazane nefiabile, mucles, volkswagin, service-uri pline de Passat-uri, Volvo nerasturnabil, germanii copy-paste hybrid japonez, fiabilitate la masini care abia se lanseaza, da' garantia cat e?, China/chinezarii, S-Klasee un jeg de masina, DSG gunoi, GTR face muci pe oricine, returnare TVA, etc etc etc. Mie mi-e sila sa tot vad zi de zi asa ceva si in afara de postul precedent nu am aruncat niciun alt epitet si nu am intrat direct in discutie cu cei vizati. Daca tu vrei sa te intelegi cu astfel de personaje si cauti sa le intrii in gratie...mult succes, eu caut altfel de parteneri de discutie.
La primul meu apel de curatenie pe AM, m-ai raspuns pozitiv, citez: "@mntsn, apelul tau este unul perfect indreptatit, dar si dificil de pus in practica......"Cazaturile" intotdeauna se vor tine scai de cei interesati numai de autenticitate. Eu, unul deja sunt decis sa-i ignor complet......"
ca apoi sa-i zici lui mafia intr-un comentariu sters intre timp citez aproximativ "tine-te pe metereze mafia, eu te voi sustine in continuare chiar daca o sa fiu la randu-mi improscat..." . Ce inteleg eu de aici? Ca pur si simplu sabotezi, sfidezi si iti bati joc de intrega comunitate civilizata a AM, alimentand circul si maimutareala. Am omis apelurile tale la reconciliere? ma faci sa rad :))) ....vorbele fara fapte sunt doar vorbe goale.
Da, si mie mi-ar fi placut sa ne batem cu frisca, tu insa ai ales sa dai cu pietre pe la spate in toata lumea, inainte sa scot eu parul. Mustrarea blanda ti-a adresat-o deja @dan_grc si n-a avut niciun efect, de-asta am zis sa incerc si cu parul, care de fapt, e mai mult o nuia, dar daca tu vezi nuiaua drept par....
Scuze tuturor pt off-topic.
S-Klasse da ora exacta in industria auto si asta se intampla de cateva zeci bune de ani. S, alaturi de CL si SL sunt esenta Mercedes si emana acea imagine de lux boieresc la care toti ravnim cu invidie si calitate desavarsita, desi sunt si alti constructori care fac produse similare, dar care sunt pe minus la "imagine", la "perceptie". Mercedesul adevarat nu este cel care vrea sa fie ca BMW-ul, care vrea sa-i copieze succesul. Mercedesul adevarat nu ar trebui sa aiba in vedere pustimea si tineretul. Cand incearca sa fie ca BMW-ul, pierde. Exact ultimii ani de cand se da mai sportiv, au adus pierderi de imagine. Numai pe forumul asta am auzit de atatea ori spunandu-se ca Mercedesul nu mai este ce a fost. Mercedesul are calea sa: a confortului, a calitatii, a tehnologiei. Daca o urmeaza, n-are cum sa nu aiba succes.
Generatia care sta sa apara imi place ca imprumuta ceva din masivitatea si impozanta lui W140, o masina foarte iubita la vremea ei. Mai multe informatii nu avem, dar sunt sigur 100% ca si partea tehnica si dotarile vor fi de exceptie, ca de obicei la S-Klasse.
"Valoarea" din comentarii nu are nici o legatura cu banii incasati pe publicitate si, prin urmare, nu este pe lista de interese a proprietarilor acestui site (a nu se confunda oamenii care SCRIU articolele cu oamenii care DETIN acest site, pentru ca nu sunt tocmai aceiasi)
@chelu dă la xfactor - sunt destul de multi care populau pe vremuri acest site si care au "disparut" din cauza gibonilor care vin sa-si dea cu parerea si care, cand sunt contrazisi, o dau pe injuraturi. Si toti impartasesc aceleasi amintiri "placute" in care un comentariu bine ancorat in realitate, cu argumente tehnice, este "ingropat" in voturi negative de o postare monosilabica a unui imbecil ... dar asta este, lumea merge inainte, cu sau fara comentarii pe AM.
Apropo' de comentarii si comentatori - de cand s-a pus in functiune sistemul asta de vot al comentariilor au disparut aproape toti utilizatorii inregistrati ... acum toata discutia este doar clasicul "brusli il bate pe vandam", purtata de unii care nu stiu cand sa puna unul sau doi de i in cuvinte ... viata este grea, dar s-a dovedit ca trece ;)