Mercedes-Benz S-Klasse Coupe va primi transmisia 9G-Tronic din ianuarie 2015

de Sebastian Toma
Luni, 07.07.2014
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Transmisia 9G-Tronic a celor de la Mercedes-Benz va fi disponibilă şi în gama S-Klasse Coupe începând cu ianuarie 2015. Unitatea va fi disponibilă doar în compania motorizării V8 de 455 CP a lui S500, fără tracţiune integrală.

Mercedes-Benz S-Klasse Coupe va fi oferit în compania unei transmisii automate cu nouă trepte, disponibilă pentru comandă începând cu luna ianuarie a anului viitor. Transmisia 9G-Tronic, oferită în prezent doar în gamele E-Klasse şi CLS facelift, poate fi comandată doar în compania motorului V8 de 455 CP a lui S500 Coupe şi numai în compania unei configuraţii cu tracţiune spate. Unitatea cu nouă trepte înlocuieşte transmisia 7G-Tronic şi reuşeşte să fie mai uşoară, mai rapidă şi mai economică decât aceasta, păstrând şi dimensiunile carcasei în limitele impuse de arhitectura transmisiei cu şapte trepte. Cuplul maxim suportat de transmisia cu nouă trepte este de 1000 Nm, cu 300 mai mult decât livrează motorul V8 al lui S500 Coupe.

Mercedes E-Klasse primeşte o cutie automată cu 9 trepte

Carcasa noii transmisii automate cu nouă trepte de la Mercedes-Benz este fabricată dintr-un aliaj uşor de magneziu şi integrează numeroase componente din aluminiu. Pentru eficienţă maximă, transmisia are o pompă de ulei cu debit variabil şi a primit numeroase optimizări pentru un management termic optim în toate situaţiile de rulare.

Sistemul Start-Stop este suportat în stadard de transmisia 9G-Tronic.

Şeful ZF: "Nouă trepte de viteză sunt suficiente"

Aşa arată transmisia 9G-Tronic desfăcută.

ZF lansează la Frankfurt prima transmisie automată cu 9 trepte

Urmareste Automarket
Primul model Mercedes-Benz echipat cu o transmisie automată cu nouă trepte este E350 BlueTec. În urma înlocuirii unităţi cu şapte trepte, consumul mixt a scăzut de la 5.5 la 5.3 litri la sută pentru diesel-ul de clasă medie, în timp ce performanţele dinamice rămân neschimbate: 6.6 secunde de la 0 la 100 km/h.
Cutia de viteze automată cu nouă trepte de la Mercedes-Benz nu este încă disponibilă în gama S-Klasse, dezvoltarea transmisiei nefiind finalizată la momentul lansării noii generaţii a navei amiral a producătorului din Stuttgart.

Via Mercedes-Benz Passion

Comentarii (6)

  • intrebare ptr pasionati/cunoscatori (test): de ce se foloseste aliajul de magneziu?
    [expertii in istoria automobilului, expertii in prea-slavirea arienilor (nu ca n-ar fi cazul...dar nu de persoane cu mediocritate demonstrata si cu accente pronuntate de penibilitate) s.a. puteti sa va abtineti, ptr ca oricum n-aveti de unde sa stiti, sai hai incepeti si voi cautarea pe net dupa raspunsuri!, sa vad ce iese]
    3 8
  • sunt curios daca stiu si mecanicii ..."exotici", ca astia in general le stiu pe toate, dar nu si le explica
    2 7
  • Coupe_ul perfect !
    9 1
  • @eu, (aka ups, ... samd)

    N-am stiut ca magneziul se foloseste in cutiile de viteze automate. Aliajele de magneziu au proprietati mecanice foarte ridicate(rezistenta la uzura, la intindere, torsiune, etc) De aia se folosesc si la genti (stiu ca se zice jante). Pe langa asta au conductibilitate termica foarte buna (ajuta la disiparea caldurii in timpul functionarii), si sunt foarte usoare.
    Daca tot incep sa-mi aduc aminte magneziul arde cu o flacara foarte puternica. Toate astea le-am scris fara sa ma uit pe net, ok?

    Eu totusi nu inteleg ceva. Niciodata nu m-am dat mare cunoscator, atotstiutor, samd. De unde atata ura la tine baiatu'? Ceva patologic? Da, recunosc ca sunt o mediocritate. Dar faptul ca te deranjeaza atat de tare un tip sters si banal ca mine, ca imi sorbi cuvintele la fiecare paragraf incat sa vii sa ma musti de c_r de cate ori ai ocazia, asta denota un complex de inferioritate foarte accentuat.

    Singurul penibil pe care-l vad aici esti tu. Si ura ta stupida. Cred ca stiu si din ce zona a tarii esti. Doar acolo am intalnit oameni trasi pe calapodul tau. Dar asta conteaza prea putin. La fel de putin ca si micimea caracterului tau. E totusi ciudat. Sa treci printr-o facultate si totusi sa ramai la mentalitatea de bataus de mahala. Viata iti ofera o gramada de surprize.
    0 0
  • tu nu stii multe ba, mai ales pa partea tehnica, esti pe langa cu stiinta asta
    da vad ca esti perseverent, era cat pe ce sa strig ... bingo
    dar cre' ca n-ai stii raspunsul nici cu intrebari ajutatoare, nici daca suni vreun cunoscut si vad ca nici publicul nu te ajuta ... cred ca ai apelat si la Goagal si tot degeaba ...
    astea nu-s povesti nemuritoare sau baliverne de tot felul la care vad ca te pricepi
    eventual un 50-50, asa ai avea ceva sanse
    0 0
  • Asa cum am spus, nu stiu daca magneziul se foloseste la cutiile automate de viteze. Ma intereseaza ca si cultura generala, dar nu asta e scopul vietii mele. E hilar cat tii cu dintii sa demonstrezi ce? Ca esti destept? Ca esti cel mai tare? Stii ceva baiatu'? Viata asta inseamna mult mai mult decat forumul asta, daca firma ta e prima sau ultima, samd. Maturizeaza-te.

    Puteam macar de curiozitate sa ma uit pe internet, sau da, sa sun cativa prieteni. Si ce demnostram cu asta? Stii ce ma intereseaza cel mai tare? Sa pot sa lucrez, sa merit banii pe care-i castig si sa pot sa-mi cumpar, decent, tot ce-mi pofteste inima. Chiar si o masina de calitate. Si tine minte, cu banii cu care eu si altul ne platim masinile, iti tinem tie si la altor milioane locul de munca.

    Te rog sa ma scuzi inca odata ca mi-am pierdut vremea cu tine, Esti hilar sau de plans. Depinde cine se uita la tine.
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru