Noul Mercedes-Benz S 63 AMG Coupe vine sub capotă cu un motor V8 biturbo de 5.5 litri care dezvoltă 585 de cai putere şi un cuplu maxim de 900 Nm. Disponibil atât în versiune 4x2 (propulsie spate) cât şi 4x4 (împreună cu sistemul 4Matic), modelul dezvoltat de marca din Stuttgart reuşeşte performanţe foarte interesante pentru o maşină care are o masă proprie de aproape două tone. Astfel, cu 4.3 secunde pentru 0-100 km/h pentru versiunea 4x2 şi cu un fantastic 3.9 secunde pentru versiunea cu tracţiune integrală, noul S 63 AMG Coupe se lansează pe piaţă într-o nişă care atinge chiar zona ocupată astăzi de modele precum Bentley Continental GT.
Normal, pachetul AMG nu constă doar în modificările sistemului de propulsie, inginerii diviziei sport a mărcii germane fiind ajutaţi de designeri pentru ca maşina să se transforme într-una cu adevărat specială.
Interiorul aduce tot ce are Mercedes-Benz mai bun la această oră în materie de confort (de unde şi masa proprie ridicată), sistemele tehnologice de la bordul acestui model fiind preluate in corpore de la noua generaţie S-Klasse, despre care mulţi susţin că a devenit reperul zonei premium odată cu lansarea sa din 2013.via Mercedes-Benz
S65AMG 4Matic va avea titlul ala :)
63-u asta ii naspa, eu astept sa-mi cumpar un 65 AMG 4MATIC :)).
Absolut superb, si eu imi doresc unul.
foaie verde lobodă.... Iarași aduc în discuție : Dodge Charger SRT8 - 1980kg , 470CP și 640Nm , 0-100 4.5-4.6 secunde....cu cutia de mercedes benz in 5 rapoarte automata veche ca vai de ea....
Versiunea 4x4 face 3.9 - adica ca un ZL1 ..
ZL1 e 4x2 in primu rind, in al doilea rind are 745Nm ....și are 1860kg...
Interesant....unde se pierd acesti newton-metri??? Randament slab la transmiterea cuplului la roți??
Și in cazul motoarelor americane de aici: vorbesc de motoare cu 2 supape pe cilindru, cu "pushrod"-uri...care și consuma mai puțina benzina
Very interesting MERCEDES AMG - "performanța supremă"
Nici asta nu ar fi fost e o problema daca l-ar fi facut mai nomral....e prea soft (hi-tech sa zic asa) la interior. In rest e o masina ireprosabila.