Până recent, Mercedes-Benz a testat mai multe prototipuri ale unor mașini electrice echipate cu motoare termice care funcționau pe post de range extender. Unul dintre aceste prototipuri a fost inclusiv o mașină bazată pe electricul EQS și care avea un motor pe benzină de 1.0 litri cu 2 cilindri în rolul de mărire a autonomiei.
În esență, acesta este o jumătate a propulsorului M254 de 2.0 litri cu 4 cilindri, iar motorul folosit pe post de generator a fost modificat pentru a funcționa conform ciclului Miller.
Acum, însă, Mercedes-Benz ar fi renunțat la testele cu mașini electrice cu motoare termice pe post de generator, potrivit publicației britanice Autocar. Constructorul german a decis să se concentreze acum asupra dezvoltării unor viitoare motoare electrice mai simple și care implică mai puține costuri față de cele din prezent.
„Am creat prototipuri cu range extender bazate pe modele existente, atât pentru împachetare cât și pentru teste”, a declarat un oficial de rang înalt al mărcii.
„La final, însă, am ajuns la concluzia că propulsorul cu range extender este o tehnologie de tranziție cu un beneficiu pe termen relativ scurt în ceea ce privește vânzările și costurile de producție comparativ mai mari”, a mai adăugat acesta.via Autocar
Comentarii (3)