Mercedes-Benz a început nebunia modelelor speciale de off-road cu G63 AMG 6x6. A urmat G500 4x4², iar mai apoi diverse companii specializate în modificarea vechiculelor au dezvoltat rivali pentru aceste modele produse în serie limitată. Chiar și Clasa E All-Terrain a avut o variantă 4x4² dezvoltată de un inginer german.
Acum, Mercedes-Benz vrea să demonstreze că și un vehicul electric poate traversa terenuri accidentate fără probleme și lansează proiectul EQC 4x4².
Prototipul electric a fost echipat cu punți pe portale, iar acum, garda la sol măsoară 293 de mm, cu 153 de mm mai mult comparativ cu cea a versiunii de serie.
Adâncimea maximă a vadului care poate fi traversat de EQC 4x4² a crescut de la 150 de mm la 400 de mm, iar lățimea și înălțimea SUV-ului sunt mai mari cu 100 mm, respectiv 200 mm.
Standard, unghiul de atac al lui EQC măsoară 20.6 grade, însă pe varianta EQC 4x4² acesta este de 31.8 grade. Unghiul de degajare al versiunii de serie este de 20 de grade, în timp ce pentru noul prototipul acesta măsoară 33 de grade.
Pentru a putea face față suprafețelor din off-road, nemții au pregătit jante de 20 de inch cu anvelope speciale.
Comentarii (6)