Mercedes-Benz pregătește, se pare, revenirea la motoarele cu șase cilindri în linie. Surse din interiorul companiei citate de către publicația australiană Motoring, spun că acest lucru se va întâmpla curând. Noua familie de motoare va fi regăsită sub capota viitoarelor modele din Clasa E și SL, cel mai probabil începând cu anul 2016.
Noile propulsoare se află acum în faza de dezvoltare și testare. Vor exista atât variante aspirate cât și turbo, marcând astfel revenirea Mercedes la această arhitectură clasică. Mercedes-Benz a renunțat la motoarele cu șase cilindri în linie la sfârșitul anilor '90 când a adoptat propulsoarele cu cilindri în V. De-a lungul timpului și alți constructori tradiționaliști au renunțat la clasicul șase în linie, doar BMW folosind în continuare acest tip de motor.
Revenirea celor de la Mercedes la acest tip de motor pare motivată de îmbunătățirea rafinamentului precum și de încercarea de a reduce capacitățiile cilindrice și a îmbunătăți consumul de carburant. Se pare că noua familie de motoare va avea capacități cilindrice cuprinse între 2.2 și 3.5 litri. Nu se cunoaște încă faptul dacă Mercedes dezvoltă și motoare diesel cu aceiași configurație a cilindrilor. Noua familie de motoare este înrudită cu noile propulsoare cu patru cilindri folosite de modelele Mercedes-Benz cu tracțiune față: A-Klasse și modelele înrudite.
Nu este prima dată când apar informații despre această familie de motoare. Primele zvonuri au apărut de la finalul anului 2013, dar mai avem de așteptat pentru a primi confirmarea oficială din partea Mercedes-Benz.
Via worldcarfans
@ mercantil
Nici pe Mercedes nu-i lauda nimeni pentru motoarele de 2.2l, mai ales cand rivalii de la BMW si Audi vin cu motoare mai mici si mai performante. Dar, totusi, impozitele nu sunt o problema la fel de mare la o masina de peste 50000, cum sunt la o masina de 20000.
Are modificarea pe ulei vegetal cu 2 rezervoare si sitem de incalzire a combustibilului.
Cu un plin fac peste 1300 km.
Vopseaua din 2013 de un verde sclipitor mi-a furat ochii.
chiar are sistem de incalzire a combustibilului? stai o secunda...la compresie, nu? am auzit si eu de asa ceva