Constructorul german susţine că nu este singurul producător de automobile care se află în această situaţie.
Potrivit celor de la Autoactu, doar Renault Zoe este echipat cu noul refrigerant HFO-1234yf. Captur, model bazat pe noua generaţie a lui Clio, are o aprobare obţinută înainte de 1 ianuarie 2013, ceea ce înseamnă că producătorul poate să le comercializeze cu refrigerantul vechi, R134a. Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au fost nevoiţi să facă un recall pentru modelele 301 şi C-Elysee, deoarece acestea erau omologate înainte de 2013 şi foloseau refrigerantul R134a. "Siguranţa şi satisfacţia clienţilor noştri a fost întotdeauna o prioritate pentru noi. Nu înţelegem motivaţiile Franţei în această problemă. Diferenţa de preţ dintre HFO-1234yf şi R134a nu este un motiv pentru care nu folosim noul refrigerant, costurile de acest gen nefiind importante pentru noi. Până la rezolvarea problemei, nu putem oferi soluţii gratuite de mobilitate pentru clienţii noştri, deoarece avem peste 1.000 de comenzi care aşteaptă livrarea, blocate de această interdicţie", explică Marc Langenbrinck, CEO Mercedes-Benz Franţa.Via Autoactu
Da, au inteles pentru ca e motor bun si vor sa se incadreze in viitoarele reglementari europene de poluare. Brandul tau favorit, Volkswagen face ceva diferit? Nu.
Poate sa fie un motor bun dar o asociere cu Renault-Dacia cand te numesti Mercedes e total aiurea. Daca era invers as fi inteles sa le vanda motoare dar sa cumpere de la ei e josnic. Pt. mine Mercedes nu mai e ce a fost si nu mi-as cumprara unul nou. Arata bine, sunt performante si destul de fiabile, au o istorie uriasa in spate ca marca, fabrica cam toate categoriile de masini (de la mica pana la utilaje) dar la pretul lor sunt marci mai bune la orice capitol ca ele.
Nici mie nu imi convine sa vad Mercedes-uri cu motoare Renault, de fapt am criticat de la bun inceput aceasta alianta, insa globalizarea nu scapa niciunui brand (vezi parteneriate intre BMW-Peugeot, Aston Martin-Toyota!!! si multe altele).