Mercedes-Benz: "Nu înţelegem decizia de blocare a înmatriculărilor în Franţa"

de Sebastian Toma
Luni, 15.07.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Reprezentanţii Mercedes-Benz declară că nu înţeleg motivele pentru care Franţa a blocat înmatriculările modelelor care folosesc agentul refrigerant interzis de UE, în condiţiile în care nemţii susţin că nu sunt singurul fabricant aflat în această situaţie.

Esential 55% din vânzările Mercedes-Benz în Franţa sunt realizate de cele patru modele în discuţie: A-Klasse, B-Klasse, CLA şi SL.
Marc Langenbrinck, CEO-ul diviziei Mercedes-Benz din Franţa, a declarat că nu înţelege motivele pentru care Franţa a blocat înmatriculările modelelor Mercedes-Benz care folosesc refigerantul R134a, titrează Autoactu. Potrivit directorului diviziei franceze a mărcii germane, peste 1.000 de clienţi aşteaptă livrarea modelelor pe care le-au comandat, iar aceste livrări sunt blocate din cauza blocării înmatriculărilor de modele care folosesc un gaz refigerant neconform cu normele Uniunii Europene. În prezent, este blocată înmatricularea tuturor exemplarelor A-Klasse, B-Klasse, CLA şi SL construite după 12 iunie 2013, acestea utilizând gazul refrigerant R134a.

Constructorul german susţine că nu este singurul producător de automobile care se află în această situaţie.

Potrivit celor de la Autoactu, doar Renault Zoe este echipat cu noul refrigerant HFO-1234yf. Captur, model bazat pe noua generaţie a lui Clio, are o aprobare obţinută înainte de 1 ianuarie 2013, ceea ce înseamnă că producătorul poate să le comercializeze cu refrigerantul vechi, R134a. Francezii de la PSA Peugeot-Citroen au fost nevoiţi să facă un recall pentru modelele 301 şi C-Elysee, deoarece acestea erau omologate înainte de 2013 şi foloseau refrigerantul R134a.

Urmareste Automarket
"Siguranţa şi satisfacţia clienţilor noştri a fost întotdeauna o prioritate pentru noi.
Nu înţelegem motivaţiile Franţei în această problemă. Diferenţa de preţ dintre HFO-1234yf şi R134a nu este un motiv pentru care nu folosim noul refrigerant, costurile de acest gen nefiind importante pentru noi. Până la rezolvarea problemei, nu putem oferi soluţii gratuite de mobilitate pentru clienţii noştri, deoarece avem peste 1.000 de comenzi care aşteaptă livrarea, blocate de această interdicţie"
, explică Marc Langenbrinck, CEO Mercedes-Benz Franţa.

Via Autoactu

Comentarii (6)

  • Decebal
    Dar sa puneti motoare de dacie pe a klase ati inteles nu?!
    8 34
  • RedBull
    @Decebal
    Da, au inteles pentru ca e motor bun si vor sa se incadreze in viitoarele reglementari europene de poluare. Brandul tau favorit, Volkswagen face ceva diferit? Nu.
    26 8
  • Adrian
    @RedBull
    Poate sa fie un motor bun dar o asociere cu Renault-Dacia cand te numesti Mercedes e total aiurea. Daca era invers as fi inteles sa le vanda motoare dar sa cumpere de la ei e josnic. Pt. mine Mercedes nu mai e ce a fost si nu mi-as cumprara unul nou. Arata bine, sunt performante si destul de fiabile, au o istorie uriasa in spate ca marca, fabrica cam toate categoriile de masini (de la mica pana la utilaje) dar la pretul lor sunt marci mai bune la orice capitol ca ele.
    7 21
  • Decebal
    Unul din brandurile mele favorite este MB si in mod cert nu o sa cumpar un A din seria asta. Dar de ce te bagi in seama ca nu am cerut nimanui explicatii era doar o critica indirecta la adresa MB!!
    7 20
  • Ar fi bine sa va documentati inainte de a lansa acuzatii. Intradevar motoarele sunt de origine Renault, insa sunt aduse la specificatii tehnice conforme cu cerintele Mercedes. In limbaj simplu, nu sunt identice. De ex. motorizarea 1,5 dCI (1461 cmc) are in "configurare Renault" 90 CP, si 220 Nm. In configurare Mercedes, acelasi motor are 109 CP si 260 Nm...cred ca e destul de semnificativa diferenta.
    Nici mie nu imi convine sa vad Mercedes-uri cu motoare Renault, de fapt am criticat de la bun inceput aceasta alianta, insa globalizarea nu scapa niciunui brand (vezi parteneriate intre BMW-Peugeot, Aston Martin-Toyota!!! si multe altele).
    17 10
  • @raduvlase
    Intr-adevar motoarele sunt aduse la standarde Mercedes, insa esti constient ca exista un motor Renault 1,5 dCi cu 110 CP si 260 Nm , nu?
    21 8

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru