Mercedes-Benz: "Ne bazăm pe noile modele cu tracţiune faţă pentru creşterea vânzărilor"

de Sebastian Toma
Marti, 16.04.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Dieter Zetsche, şeful Daimler, a declarat că noile modele cu tracţiune faţă din gama Mercedes-Benz sunt un element cheie al strategiei de creştere a vânzărilor în următorii ani.

Mercedes-Benz va începe în curând livrările lui CLA, primul coupe cu patru uşi din segmentul compactelor premium. Modelul utilizează platforma MFA, care a dat naştere noilor A-Klasse şi B-Klasse, aceasta având o configuraţie standard cu tracţiune faţă şi care va juca un rol important în strategia nemţilor de a-şi creşte vânzările la nivel global. Practic, nemţii de la Daimler vor să revină pe primul loc în clasamentul mondial al constructorilor premium cu ajutorul noilor modele cu tracţiune faţă. Pe lângă factorul stilistic, noile modele au un mare avantaj – un preţ mai mic faţă de celelalte modele din gama Mercedes-Benz.

Cei de la Mercedes-Benz n-au fost dintotdeauna pe cea de-a treia poziţie în clasamentul global al vânzărilor, pierzând prima poziţie în faţa celor de la BMW în 2005 şi locul doi în faţa celor de la Audi în 2011. Însă, noile modele nu îi vor ajuta pe cei de la Mercedes-Benz să ajungă din nou pe prima poziţie a podiumului încă din anul 2013, strategia vizată de echipa lui Zetsche având o ţintă mai îndepărtată.

Urmareste Automarket
În primul sfert al anului curent, vânzările globale ale Mercedes-Benz au crescut cu 3.5 procente, totalizând 324.898 unităţi.
Între timp, rivalii de la Audi au crescut cu 6.8 procente, iar cei de la BMW au crescut cu şapte procente. Această situaţie s-ar putea schimba în viitor, cei de la Mercedes-Benz anunţând, prin şeful de vânzări şi marketing – Joachim Schmidt, că gama de modele cu tracţiune faţă va fi cea mai mare familie din portofoliul Mercedes-Benz. Acest lucru înseamnă mai multe versiuni de caroserie şi mai multe modele construite pe platforma MFA.

Via Businessweek

Comentarii (6)

  • Avantajul Mercedes cu CLA consta in faptul ca Bmw va lansa seria 2 Gran Coupe la sfarsitul lui 2014, chiar in 2015, dar cand va aparea va avea niste atuuri, si anume ca va avea tractiune spate sau integrala, partea frontala va fi complet diferita fata de versiunea hatchback, usi fara rame si ceva modificari la interior, iar fata de A3 sedan se va evidentia si mai mult, care este identic cu versiunea hatchback atat in fata cat si-n spate. Si dupa cum se vede in cresterea celor trei, un pret mai mic nu constiutie neaparat un avantaj.
    7 7
  • Si CLA are "usi fara rame". Si asta nu mi se pare neaparat un atu.
    3 1
  • Cand se cheama "compacte coupe cu 4 usi" ar cam trebui sa nu aiba rame, ca orice coupe adevarat, chiar daca au 4 usi.
    1 0
  • un couope adevarat e cel in 3 volume.....seria 3(viitorul 4),A5,Laguna coupe.....si altele........
    CLS-ul(si CLA) e mai mult un sedan cu alura de coupe
    4 1
  • smecheru
    pai CLA nu are rame la geamuri.

    400.000 pe an va fi productia celor 5 versiuni: A,B, CLA, SUV-ul GLA si CLA shooting brake in 2014.
    dati si voi stiri complete. a zis seful de gama compacta de la Mercedes la lansarea lui CLA la Saint Tropez. ati fost si voi pe acolo.
    3 0
  • Imi poate spune cineva daca pana in prezent Mercedes are vreun model cu tractiune fata?
    2 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru