Mercedes-Benz a prezentat primele detalii ale versiunii Guard a lui ML, un model blindat care prezintă acelaşi aspect ca un ML, dar furnizează protecţie de nivel VR4. Clasa VR4 semnifică protecţie la arme care au calibrul până la .44 sau la pistoale de 9 milimetri. Certificarea respectivă este oferită şi stabilită de Beschussamt Mellrichstadt, autoritatea balistică germană, care testează maşinile respective la unghiuri de tragere de 90 şi 45 grade. Versiunea Guard a lui ML este disponibilă doar în compania motorizărilor ML350 BlueTec şi ML500, iar caroseria sa este întărită în mai multe zone cu materiale speciale pentru a rezista la gloanţe şi diferite proiectile. După cum era şi normal, modelul blindat este achipat cu anvelope run-on-flat, care permit rularea la viteze de până la 80 km/h, pe distanţe de până la 30 kilometri.
Motorul versiunii 350 BlueTec este un V6 diesel de 258 CP ;i 620 Nm, pe când versiunea ML500 are un "benzinar" V8 de 408 CP şi 600 Nm. Ambele motoare sunt cuplate în standard transmisiei 7G-Tronic Plus.
Versiunea diesel accelerează de la 0 la 100 km/h în 9.4 secunde, pe când versiunea pe benzină necesită 6.5 secunde pentru aceeaşi manevră. Indiferent de motorizare, ML Guard este limitat electronic la o viteză maximă de 210 km/h. Preţurile noului ML Guard pornesc de la 105.050 euro pentru versiunea diesel, respectiv 118.650 euro pentru versiunea ML500 Guard. Gama Guard de la Mercedes-Benz include şi modelele E250, E350, E350 BlueTEC, E500, S600, S600 Pullmann şi G500. Cei de la Mercedes-Benz nu sunt singurii care oferă vehicule blindate modificate de fabrică, BMW având programul "Security" care face acelaşi lucru. În ambele situaţii, scopul inginerilor este de a construi o maşină blindată care să nu răpească prea mult din calităţile modelului standard şi să nu fie diferenţiată de aceasta prin mijloace vizuale.Via Mercedes-Benz
Help,HELP how is the dog hungry?