Spre deosebire de modelele Dacia, Renault și Nissan alături de care sunt oferite aceste motorizări în mod normal, cele mai puțin puternice diesel-uri din gamele A-Klasse și B-Klasse au transmisii manuale cu șase trepte. Acestea sunt dezvoltate de Mercedes-Benz, la fel ca îmbunătățirile operate la nivelul factorului NVH (Noise, Vibration, Harshness) al propulsoarelor respective. Practic, nemții spun că au rafinat motoarele 1.5 dCi înainte de a le comercializa sub denumirea de CDI-uri în portofoliul lor.
Însă, oricât de mult ar fi lucrat nemții de la Mercedes-Benz la partea de rafinament, performanțele celor două modele sunt, în cel mai bun caz, modeste.
Astfel, A160 CDI are un timp 0-100 km/h de 13.8 secunde, pe când B-Klasse-ul cu aceeași motorizare are nevoie de 0.2 secunde în plus pentru aceeași manevră. Viteza maximă este de 180 km/h, pentru ambele modele echipate cu diesel-ul de 1.5 litri preluat de la Renault. Prețurile pentru piața internă nu au fost încă dezvăluite.Via Mercedes-Benz
@Vasilica
Asa este....mai toate marcile de prestigiu cu mici exceptii au pierdut din imagine din cauza asocierii cu marci non premium si preluarea unelor motoarelor de la ei. Asta e....daca se vand si asa (din cate se pare se vand si mai bine) iar profitul e mai mare orice firma in ziua de azi accepta orice pt. a scoate mai multi bani.
Eu cred ca nu vrea. Iar Mercedes datorita situatiei actuale, am vazut ca se adapteaza la reguli a bagat de 2.200cmc3 pe S-class, apoi 1.8 daca nu gresesc CDI pe CLA-class si probabil va avea si C-classul aceleasi motorizari. Deci pt A si B- class era nevoie de un motor si mai mic ca entry-level la diesel. Iar ca sa nu dezvolte un motor nou, au preferat sa-l ia de la Renault si sa-l modifice putin, astfel au iesit mult mai ieftin, decat sa inceapa de la zero proiectarea unui nou motor. Asadar daca baga 1.6DCi, nu cred ca mai aveau succes cu 1.8-ul de productie proprie.
Mi s-a umplut bufferul de la atatea poze. Tre' sa mai cumpar shpatziu...
Publicat Luni, 14.05.2012 Automarket.
Propulsorul 1.5 dCi de pe noul A-Klasse va fi produs de Renault la uzina sa din Valladolid, Spania. De aici, el va fi expediat la Rastatt în Germania, unde mecanicii Mercedes modifică aproximativ 50 de componente, printre care si alternatorul, intercooler-ul şi compresorul climatizării. Voi nu mai stiti ce publicati ce a aparut acum 2 zile este o vrajeala ieftina scoasa de promotor
Mai bine hai s-o spunem pe-aia dreapta: n-au produs motoare mici niciodata, vor sa-si scada emisiile, au vazut motorul Renault, l-au luat, l-au coafat putin sa fie cat de cat la nivelul unui MB si gata. Problema e clar de imagine: nu numai ca e un producator cu pretentii de lux, dar mai e considerat si printre primii care au dat o masina asa cum o stim noi acum. Pai tu , al' mai vechi intre motoare, alegi sa le cumperi tocmai de la Renault, care pune acelasi motor pe un low-cost facut intr-o tara bananiera din Europa de Est? Ca asa o sa vada situatia clientul de Mercedes, mare consummator de fite. El nu plateste fite ca sa primeasca motor de Dacie. Sau poate Mercedes tocmai asta vrea sa atraga, prefacuti care vor stea de Mercedes pe o carcasa, nu conteaza ce are sub ea.
" mecanicii Mercedes modifică aproximativ 50 de componente, printre care si alternatorul, intercooler-ul şi compresorul climatizării" asta e de la Bogdan Mirica...hahahahaha desfac aia alternatoarele si le schimba suruburile hahahahahahah si alte 50 de componente din motoare hahahahahahahahahha