Mercedes-Benz GLC Coupe facelift: SUV-ul premium primește modificări estetice minore și o gamă nouă de motoare

de Daniel Popescu
Miercuri, 20.03.2019
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Mercedes-Benz GLC Coupe este împrospătat cu mici modificări de design și o gamă de motoare noi de până la 258 de cai putere.

La mai puțin de o lună după ce a prezentat GLC facelift la Salonul Auto de la Geneva, Mercedes-Benz recidivează cu un facelift și pentru GLC Coupe.

SUV-ul premium împrumută noutățile de design introduse recent pe GLC, însă vine cu câteva noutăți în privința gamei de motorizări.

GLC Coupe facelift va putea fi admirat în premieră de public cu ocazia Salonului Auto de la New York care va avea loc în luna aprilie.

Mercedes-Benz GLC Coupe facelift: date esențiale:

Grila frontală a fost ușor revizuită, la fel ca și forma blocurilor optice care integrează faruri LED de dimensiuni mai mici;

În partea din spate, schimbările vizează în special bară de protecție spate și sistemul de evacuări, pe lângă introducerea unei forme angulare pentru stopuri;

La interior, volanul este disponibil în două versiuni și a primit de asemenea o ușoară restilizare pentru a oferi șoferilor un caracter mai sportiv;

Totuși, marea noutate la interior este integrarea sistemului de infotainment care a debutat pe noua generație Mercedes-Benz Clasa A;

GLC Coupe facelift este disponibil în 5 variante de motorizare, dintre care două pe benzină și trei diesel;

GLC 200 4Matic cu motor pe benzină cu 4 cilindri în linie de 197 CP și un cuplu maxim de 320 Nm;

GLC 300 4Matic cu motor pe benzină cu 4 cilindri în linie de 2.0 litri care generează 258 de cai putere și un cuplu maxim de 370 Nm.

Ambele motoare pe benzină sunt acompaniate de un motor electric de 10 kW (aproape 14 CP) care oferă un cuplu de 150 Nm și are rolul de a alimenta un sistem electric de 48 de volți;

GLC 200d 4Matic cu motor diesel cu patru cilindri care oferă 163 CP și un cuplu maxim de 360 Nm;

GLC 220d 4Matic cu motor diesel cu patru cilindri care oferă 194 CP și un cuplu maxim de 400 Nm;

GLC 300d 4Matic cu același motor diesel cu patru cilindri care oferă însă în această versiune 245 CP și un cuplu maxim de 500 Nm;

Toate motoarele sunt disponibile cu tracțiune integrală.

În comunicatul de presă, germanii nu fac nicio mențiune cu privire la cutia de viteze, însă cel mai probabil vorbim despre cutia de viteze automată 9G-Tronic cu 9 trepte disponibilă și pe GLC facelift;

Din punct de vedere al tehnologiilor, GLC Coupe facelift este disponibil și cu suspensia Dynamic Body Control care oferă amortizoare ajustabile pentru axul față și axul spate. Acest tip de suspensie funcționează împreună cu sistemul Dynamic Select, care permite șoferului să aleagă între două moduri de condus adaptate pentru condiții de off-road, și anume Off-Road și Off-Road+;

Printre sistemele de asistență disponibile se numără Active Distance Assist Distronic (include Active Parking Assist), Active Steer Assist (care include sistemele Active Emergency Stop Assist, Active Lane Change Assist și Emergency), Active Speed Limit Assist, Evasive Steering Assist, Active Lane Keeping Assist, Active Blind Spot Assist sau Active Brake Assist.

Via Mercedes-Benz

Comentarii (21)

  • De obicei evit sa comentez despre acest brand fiinda nu am condus vreunul niciodata si nici nu ma vad sa fac asta prea curand . Dar am fost de atatea ori pasager si am doar respectul binemeritat pt. modelele lor in general . Dar chiar nu pot intelege motivele pt. care Mercedes continua cu aberatia asta. Nu stiu , chiar vand bine modelul asta ? Motorizarile imi par penibile iar ca si design e ...bleahhh. Or fi vrut sa copieze succesul bavarezilor dar eu zic ca nu prea le-a iesit. Am vazut cateva pe strazi si ...acelasi "bleahh" de la mine. Acu' vreo 2 saptamani mergeam in spatele unuia care i se mai vedeau si niste penibile de evacuari false , dar false grosolan nu asa... Ma rog , e clar ca sunt clienti pt. asa ceva , dar pt. mine e o mare enigma (urata) acest model.
    21 11
  • Acri strugurii pipo? :D
    9 9
  • nu prea e facelift. pai e identic cu celalalt in proportie de 95%...faceliftul dupa cunostintele mele inseamna altceva, ar trebui sa vedem imbunatatiri si schimbari reale, nu doar infotainmentul care da, este un plus.
    2 4
  • Costel
    is foarte increzatori cei de la mercedes in motorul de doi litri biturbo , diesel evident ,daca motorul V6 diesel (350 d ) nu mai ii prezent in evantaiul de motorizari dar is convins ca si cei 500nm is suficienti pentru performante remarcabile chiar daca un V6 diesel ii sublim din toate punctele de vedere
    4 5
  • Corocsenie Adrian
    @PMC
    Nu e vorba ca sunt acri strugurii si ca nu ajunge la ei. E treaba de preferinta si gusturi. Nu e om pe lumea asta ca sa ii placa toate lucrurile scumpe. Daca spunea ca pt. el nu exsita altceva in afara de Dacia si uraste masinile scumpe, era ok cu strugurii. Dar sunt sigur ca ii plac alte masini la fel de scumpe sau mai scumpe , asa ca nu are legatura cu invidia sau ceva. Probabil ca daca ar primi masina asta gratis, in secunda 2 o pune la vanzare pe mobile.de, autovit si olx ca sa-si ia altceva.
    8 4
  • Cel mai bun facelift ar fi fost scoaterea modelului din productie. Dar vanzarile par ca se opun.
    7 10
  • Nu sunt acri PMC ca acu' gasesti copti si dulci si in mijlocul iernii. Daca nu-mi permit un Porsche 911 asta nu inseamna ca nu pot spune daca-mi place sau nu. Chiar am dorit sa evidentiez de la inceput ca nu despre asta e vorba. Dar ma rog ,poti sa crezi ce vrei . Uite , daca tie iti place poti sa spui si ce anume. Mie imi pare in continuare un model total nereusit , nu-mi place nici GLE Coupe dar ala parca se incadreaza in ideea de nisa "monstruos-sportiva" dar intriganta deschisa de bavarezi cu X6. In schimb acest GLC coupe arata penibil dupa mine si nu inteleg oricum ideea asta de a "coupe-iza" orice clasa de SUV-ri la Mercedes, parca nu se potriveste la acest brand.
    5 6
  • @Costel : V6-ele 350 D parca era doar pe GLE coupe . Sper sa nu ma-nsel.
    2 3
  • Costel
    @pipo

    is dispus sa te iert
    ii varianta antefacelift 350d -258cp /620nm
    eu is intotdeauna cu temele facute la AM !
    is "Il Supremo " la motorizarile care is functionale cu motorina
    4 4
  • Mai Costele ...ce sa zic...te-ncercam si eu ! Mea Culpa ! Esti modestia intruchipata nu alta !
    9 4
  • Costel
    @pipo
    cand certitudinile is incontestabile abordarea sovaielnica ii pe cat de inutila pe atat de nociva nu neaparat pentru noi doi ,in primul rand pentru cei care is cu disponibilitatea necesara si rabdarea inerenta sa ne parcurga comentariile ,poate la capitolul cu voturi de culoare verde is un pic deficitar dar is sigur ca ii un aspect rezolvabil in perioada urmatoare fiindca doar perseverenta ii singura solutie la adresa acestui vremelnic neajuns
    4 4
  • Aaa...asta e problema ta !? Nu stiu de ce considerati atat de importante manutele alea , mai stiu pe cineva p-acilea care parca avea aceeasi problema...se cam leaga lucrurile..hmmm.
    4 2
  • inexorabil
    Frați și surori, tați și cumnați, ce exaltare! Ȋnnebunesc numai la gândul că ar putea exista ceva mai mirific, mai fermecător. Iar acel tablou de comandă absolut ne-standardizat…wow, ce imaginație fecundă! Drace, nu m-aș fi așteptat…Constructorii ăștia neobosiți reprezintă o sursă continuă de surprize care mai de care mai mirobolante.

    Bravo, MB! S’teți cei mai tari. A, și ȋncă ceva: și pe plaja de nudiști dacă vă duceți, tot nu vă va izbi ȋn moalele capului un posterior mai sexy.

    Rogu-vă, stimați redactori, fiți mai atenți: nu “modificări estetice minore”, ci “pentru minore” – care, dacă ȋși vor ridica ochii din smartphoane, le vor observa. Și modificările, și smartphoanele.

    Ȋn orice caz, sublimi designeri…mi-au epuizat superlativele. Și să nu ȋndrăznească nimeni să mă trezească din fabuloasa incantație! Moș inexo ȋi vrăjit și ȋi cazul să fie lăsat așa.
    7 3
  • Costel
    daca is cu vreo culpa pe ziua de azi ii cu siguranta aceea ca nu pot sa ma fac vinovat de vot multiplu la minunatia textului lui @inexorabil si asta doar pentru ca AM ii intransigent chiar si atunci cand o fost atins si cert depasit ravisantul argumentatiei
    5 1
  • @pipo
    Nici mie nu-mi plac SUVurile si isteria noua cu genul asta de masina inutila si scumpa. Dar despre modelul asta nu poti spune ca e urat, cum zici tu. Are o silueta incredibila, reusesc sa transmita agilitate prin designul unei magaoaie de 2T. E ceva. Tiguan e un model excelent, ca realizare si tehnologie, dar arata ca un butoi pe roti. La fel suratele lor de la Audi, pur si simplu ca niste butuci cu roti. Dar asta e cu totul altceva.
    3 2
  • Designul e un lucru subiectiv. Fiecare e indreptatit la parerea lui.
    De exemplu pentru nevasta-mea e masina perfecta: GLC Coupe, X4 sau RR Evoque. Toate la nivel de vise, dar toti avem dreptul la ele.

    Per total, eu cred ca nu arata chiar rau, si clar nu e genul meu de masina. Fiind un face-lift, fara indoiala ca va fi mult mai fiabila si mai performanta, un plus fiind si MBUX-ul incorporat.

    Daca ar avea vanzari slabe la ele, probabil ca n-o sa mai vedem o noua generatie. Eu zic ca pentru oras si mici iesiri peste week end e foarte buna.
    1 4
  • @PMC - culmea ca mie mi se pare mult mai frumos modelul actual de Tiguan fata de acest... nici nu stiu cum sa il numesc, dar numai a masina nu seamana. Din pct meu de vedere e urat cu crengi acest model de la Mercedes
    2 5
  • octav71
    Am mers cu asa ceva weekendul trecut. Masina de reprezentanta, neagra(de parca ar conta!).
    Frumoasa, dieselul extrem de bine antifonat, totul aranjat acolo unde trebuie. In 20 de minute gaseam butoanele de parca era a mea. Ciudat, ca nu era a mea si nici nu va fi prea curand.
    O suspensie pneumatica incredibila.
    Nici eu nu vad faceliftul, dar o fi daca spun ei.
    Cand m-am dat jos am zis doua de dulce printre dinti, una legat de pret(52000 "cheala" start) si alta legat de masina.
    2 0
  • inexorabil
    Voi compara acum mere cu pere ȋn materie de SUV-uri, adică o să vă amintesc de un model tot de la MB, pe care l-am sorbit din priviri (fără a mă sătura) la SAB & Accesorii 2018: Mercedes-AMG GLE 63 S tuning by Hamann Motorsport. Senzația pe care ți-o inspiră te copleșește, pur și simplu…Puține mașini pe lume radiază atâta ferocitate masculină. De aceea, eu, unul, mă simt bulversat – am impresia că bravul MB ar fi definit de două meniri: una ordinară și una celestă…Un dualism straniu. Ceea ce nu ȋnseamnă ȋnsă că se cuvine să iubim mai puțin steaua cu trei brațe.
    4 0
  • uitati-va la poza 19.
    Dupa umila mea parere, masina pare mai agila decat o compacta. E incredibil.
    5 3
  • horrorrr...horrorr...hooorrooorr................
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru