Mercedes-Benz G-Klasse Cabriolet iese din producţie

de Sebastian Toma
Joi, 03.10.2013
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Versiunea decapotabilă a lui G-Klasse va fi scoasă din producţie, informează americanii de la Car&Driver citând surse oficiale din cadrul Mercedes-Benz.

Fabrica Magna Steyr din Austria va scoate din producţie versiunea Cabriolet a lui Mercedes-Benz G-Klasse, informează americanii de la Car&Driver. Vestea bună pentru fanii lui Gelandewagen este că modelul va rămâne în continuare în producţie în versiunea cu cinci uşi, contractul cu austriecii fiind valabil până în 2019, cu posibilitatea extinderii. Ultimele exemplare G500 Cabriolet sunt puse în vânzare la dealerii Mercedes-Benz, acestea făcând parte dintr-o serie specială, cu dotări suplimentare în standard.

Uzina din Austria produce modelul G-Klasse din 1979 în ambele versiuni de ampatament. Odată cu eliminarea cabrioletei, versiunea cu ampatament scurt a lui G-Klasse va fi eliminată din producţie. Motivaţia din spatele eliminării acestei versiuni este consolidarea capacităţii de producţie, uzina având nevoie de capacitate pentru a fabrica versiunea decapotabilă a lui S-Klasse, confirmată tot de reprezentantul Mercedes-Benz care le-a oferit americanilor informaţia privind G-Klasse Cabriolet, anume Thomas Weber, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Mercedes-Benz.

Urmareste Automarket
Pentru G-Klasse, 2013 ar putea fi cel mai de succes an din istorie, vânzările realizate până în prezent de modelul off-road al nemţilor depăşind deja valorile din 2012. O explicaţie pentru acest rezultat ar putea fi facelift-ul lansat pentru generaţia 2013, care oferea numeroase dotări preluate de la alte modele din gama constructorului german, mărind nivelul de confort al iconicului off-roader.

Via Car&Driver

Comentarii (10)

  • pacat,

    unul dintre ultimele modele care chiar arata ca o masina de off-road: patratoasa cu aripi evazate, semnalizatoare masive, faruri simple fara briz-briz-uri si artificii de design
    19 4
  • Din pacate rostul acestei masini a fost denaturat in timp. De la o masina oractica (primele modele erau extraordinar de simpe) s-a ajuns la unul dintre cele mai scumoe off roadere de pe piata.
    17 3
  • navara
    pret mare+design expirat=fail!
    4 22
  • Pacat de model...pt. mine G-ul adevarat tocmai acest cabriolet era in doua usi. Mai usor de folosit fata de cel cu 4 usi in zone greu accesibile + senzatie de libertate cand era decapotat. Am mers cativa km cu unul prin 2009 si mi-a placut nespus de mult.
    @navara Da...aici asa e. Nu stiu pe ce or cere cei de la MBZ 100 si ceva de mii de euro. Masina mai mult de 55-60 de mii nu face cat de buna ar fi ea. Ca design ori iti place ori nu iti place. Mie imi place pt. ca arata a offroad pur si asa cred ca trebuie sa ramana. Asta e si farmecul lui...patrat, luxos, si nr. 1 in offroad. + imagine buna...e un Benz.
    14 1
  • Asemenea masina este ceva aparte. Nu o cumperi pentru ca o scoti in off road, foarte putine G-uri ajung acolo. Defapt foarte putine SUV-uri ajung. Masina asta e un fel de emblema a celor de la Mercedes, o legenda, ceva deosebit si exclusivist in categoria SUV-urilor. Si tocmai din cauza asta pretul este nesimtit de mare.
    Eu cred ca Mercedes e de apreciat pentru ca nu l-a scos demult timp din productie. Oricum un G este scump si daca are 2 ani si daca are 20. Ma uitam la un moment dat pe mobile.de la modelul asta si cele in stare buna de prin '94,'96,'96 sau undeva pe acolo sunt peste 10000 de euro. Enorm. Dar pe de alta parte, intretinut bine este o masina care imbatraneste frumos si careia ii creste valoarea in timp.
    13 2
  • In offroad G este regele nu are rival. Orice pasionat de OFFROAD o stie!!
    14 5
  • @ala

    Cred ca tu nu ai auzit de Wrangler.Niciodata un G nu o sa fie mai capabil in off-road decat legenda pe roti numita Wrangler.
    5 12
  • In offroad regele adevarat este Toyota LandCruiser, pana si reclama o spune ''ca nu mai e nimic de dovedit '', masina este numarul unu si nu o poate contesta nimeni.
    5 13
  • @hush
    Asta am vrut sa scriu si eu....dar m-am abtinut sa nu imi dea manute rosii:)))
    Ca materiale e mult sub Mercedes cu siguranta. Am intrat si in unul vechi si in cel nou cu facelift (facut pe comanda de propietar) si nu se ridica la nivelul G. In offroad probail e la fel de bun. Nu am mers cu el in schimb si nu stiu cum e. Dar propietarul a spus ca e multumit de el si e la fel de bun ca oricare offroad de pe piata. Iar la mai mult de jumatate din pretul unui G-class, sigur nu are concurenta pe piata in banii lui.
    5 4
  • AndreiRN
    A fost scos din productie deoarece publicul nu il doreste.
    E simplu.
    8 7

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru