Fabrica Magna Steyr din Austria va scoate din producţie versiunea Cabriolet a lui Mercedes-Benz G-Klasse, informează americanii de la Car&Driver. Vestea bună pentru fanii lui Gelandewagen este că modelul va rămâne în continuare în producţie în versiunea cu cinci uşi, contractul cu austriecii fiind valabil până în 2019, cu posibilitatea extinderii. Ultimele exemplare G500 Cabriolet sunt puse în vânzare la dealerii Mercedes-Benz, acestea făcând parte dintr-o serie specială, cu dotări suplimentare în standard.
Uzina din Austria produce modelul G-Klasse din 1979 în ambele versiuni de ampatament. Odată cu eliminarea cabrioletei, versiunea cu ampatament scurt a lui G-Klasse va fi eliminată din producţie. Motivaţia din spatele eliminării acestei versiuni este consolidarea capacităţii de producţie, uzina având nevoie de capacitate pentru a fabrica versiunea decapotabilă a lui S-Klasse, confirmată tot de reprezentantul Mercedes-Benz care le-a oferit americanilor informaţia privind G-Klasse Cabriolet, anume Thomas Weber, şeful departamentului de cercetare şi dezvoltare de la Mercedes-Benz.
Pentru G-Klasse, 2013 ar putea fi cel mai de succes an din istorie, vânzările realizate până în prezent de modelul off-road al nemţilor depăşind deja valorile din 2012. O explicaţie pentru acest rezultat ar putea fi facelift-ul lansat pentru generaţia 2013, care oferea numeroase dotări preluate de la alte modele din gama constructorului german, mărind nivelul de confort al iconicului off-roader.Via Car&Driver
unul dintre ultimele modele care chiar arata ca o masina de off-road: patratoasa cu aripi evazate, semnalizatoare masive, faruri simple fara briz-briz-uri si artificii de design
@navara Da...aici asa e. Nu stiu pe ce or cere cei de la MBZ 100 si ceva de mii de euro. Masina mai mult de 55-60 de mii nu face cat de buna ar fi ea. Ca design ori iti place ori nu iti place. Mie imi place pt. ca arata a offroad pur si asa cred ca trebuie sa ramana. Asta e si farmecul lui...patrat, luxos, si nr. 1 in offroad. + imagine buna...e un Benz.
Eu cred ca Mercedes e de apreciat pentru ca nu l-a scos demult timp din productie. Oricum un G este scump si daca are 2 ani si daca are 20. Ma uitam la un moment dat pe mobile.de la modelul asta si cele in stare buna de prin '94,'96,'96 sau undeva pe acolo sunt peste 10000 de euro. Enorm. Dar pe de alta parte, intretinut bine este o masina care imbatraneste frumos si careia ii creste valoarea in timp.
Cred ca tu nu ai auzit de Wrangler.Niciodata un G nu o sa fie mai capabil in off-road decat legenda pe roti numita Wrangler.
Asta am vrut sa scriu si eu....dar m-am abtinut sa nu imi dea manute rosii:)))
Ca materiale e mult sub Mercedes cu siguranta. Am intrat si in unul vechi si in cel nou cu facelift (facut pe comanda de propietar) si nu se ridica la nivelul G. In offroad probail e la fel de bun. Nu am mers cu el in schimb si nu stiu cum e. Dar propietarul a spus ca e multumit de el si e la fel de bun ca oricare offroad de pe piata. Iar la mai mult de jumatate din pretul unui G-class, sigur nu are concurenta pe piata in banii lui.
E simplu.