Mercedes-Benz G-Klasse ar putea primi motorul de 630 CP al lui SL65 AMG

De Sebastian Toma
Publicat Marti, 27.03.2012
Mercedes-Benz G-Klasse a primit un facelift, dezvăluit odată cu cel aplicat lui GLK, iar versiunea sa de performanţă ar putea primi o nouă motorizare, un V12 biturbo de 630 CP.

Mercedes-Benz G-Klasse a primit un facelift minor, care va fi prezentat oficial la Salonul Auto de la Beijing. Celebrul off-roader este pe cale să primească şi un nou motor, disponibil doar pe versiunea de performanţă ce poartă "blazonul" AMG. Astfel, celebrul G55 AMG, înlocuit între timp de G63 AMG va avea şi un frate mai mare, numit G65 AMG. În timp ce G63 AMG se mândreşte cu noul motor V8 twin-turbo de 5.5 litri, G65 AMG va fi echipat cu un motor V12 twin-turbo de 6.0 litri, care echipează noul SL65 AMG.

Mercedes-Benz G65 AMG este aşteptat să accelereze de la 0 la 100 km/h în 5.2 secunde şi să atingă o viteză maximă de 250 km/h, limitată electronic. Noul G65 AMG va fi primul G-Klasse care primeşte din fabrică un motor V12 şi va avea un aspect distinctiv, cu o bară de protecţie faţă diferită, menită să găzduiască un set de fante de aerisire de dimensiuni mari, menite să răcească monstrul de şase litri ascuns sub capotă. Motorul V12 de 6.0 litri care a debutat pe SL65 AMG livrează 630 CP între 4.800 şi 5.400 rotaţii pe minut şi dezvoltă un cuplu maxim de 1.000 Nm între 2.300 şi 4.300 rotaţii pe minut. În cazul lui SL, motorul îşi transmite resursele punţii spate prin intermediul unei transmisii automate 7G-Tronic.

Sistemul de frânare al noului G65 AMG va fi preluat de la ML63 AMG, iar economia de carburant va fi îmbunătăţită graţie transmisiei automate cu şapte trepte.

Fratele mai mic, G63 AMG, va fi echipat cu o funcţie start/stop automată şi cu un sistem de recuperare a energiei cinetice. Pentru moment, nu este clar dacă aceste funcţii vor fi integrate şi pe G65 AMG. O altă îmbunăţăţire aplicată lui G-Klasse este tabloul de bord, care va fi preluat integral de la cea de-a treia generaţie a lui ML. G-Klasse va beneficia şi de noul sistem multimedia Command, integrat cu ajutorul unui monitor color de 4.5 inch. Nemţii de la Mercedes-Benz vor produce în continuare G-Klasse în uzina Magna Steyr din Austria şi vor oferi modelul în două versiuni de ampatament, la fel ca până acum.

Via | Autocar

Comentarii (12)

  • aici chiar nu-i cazu masina nu-i pt....linii deci....
    4 3
  • @
    O adevarata capodopera.
    8 5
  • @ian
    Un G class cu cat e mai puternic cu atat mai bine in offroad ca are forta sa traga. Cine are bani de G class are si de versiune de top adica AMG asa ca era cazul sa ii puna.
    9 4
  • Nemuritor!
    Un automobil nemuritor! Probabil va arata bine si peste 20 de ani!
    6 2
  • ...sa traga ce?
    6 2
  • AndreiRN
    Fitze
    Un vehicul de fitze si pt znobi 100%.
    6 9
  • fitze si snobi :)

    G a fost mereu baiatul rau din gama offroad a MB .. nu strica daca il trateaza un pic si cu o doza inutila de putere .. clienti se vor gasi, nu multi, dar se vor gasi.
    5 1
  • AndreiRN
    Experienta proprie
    Am vazut multe vehicule offroad si prin noroaie sau zapezi sau nisipul desertului dar niciodata un MBZ.
    Am vazut multe MBZ G si toate erau pe asfalt si imaculate.
    Fitze
    Si de 20+ de ani conduc MBZ
    3 4
  • @AndreiRN
    Da, asa e, nici nu le au in dotare cateva armate serioase ale lumii.
    /end sarcasm
    3 2
  • AndreiRN
    Bani aruncati
    Cand e vb sa cheltuiesti banii populatiei stim noi cum sta treaba cu masinile sefilor din armate dar sa-mi spui tu cand vazu una prin noroaie sau pe camp ca eu vad zeci si sute de masini off road anual si niciuna nu este MBZ.
    0 1
  • AndreiRN
    Gresit
    UNIMOG este MBZ si e bun foc.
    0 1
  • Cristi
    e masina pentru mafioti rusi ...
    0 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru