Conform mărcii germane, această mişcare vizează atragerea clienţilor din generaţia tânără care nu au mai apelat la serviciile Mercedes-Benz până acum, majoritatea maşinilor disponibile pentru achiziţie online fiind exemplare ale modelelor compacte A-Klasse şi CLA.
Preţurile de achiziţie a maşinilor scoase la vânzare pe internet sunt aceleaşi pe care clienţii respectivi le-ar găsi şi în showroom-uri, fără să fie vorba deci de reduceri speciale de preţ. Totuşi, avantajul constă în faptul că orice comandă online va beneficia de ajutorul unui consilier de vânzări care se deplasează la locul ales de client pentru semnarea contractului şi pentru înmânarea cheilor maşinii.
În plus, vânzările online sunt dublate de invitaţii la evenimente precum curse motorsport (DTM, Formula 1) sau împrumutul gratuit al portbagajelor adiţionale de plafon pentru vacanţe şi concedii.Dacă programul-pilot al celor de la Mercedes-Benz va da roade, marca germană plănuieşte deschiderea unui al doilea punct de desfacere online în Varşovia, Polonia. Acesta ar urma să funcţioneze începând cu primul sfert al anului 2014.
eMag a vandut de acum 2 saptamani :)