După o serie lungă de imagini teaser, Mercedes EQS a fost prezentat în aprilie, având o autonomie de 770 de kilometri.
O lună mai târziu, echivalentul electric al lui Mercedes-Benz Clasa S intra în producție în Germania. Astfel, EQS se alătura pe liniile de asamblare din Sindelfigen unor modele precum Clasa S cu ampatament mărit sau Mercedes-Maybach Clasa S.
Acum, Mercedes anunță startul vânzărilor lui EQS pe piața din Germania. Prețurile pornesc de la 106.000 de euro pentru versiunea EQS 450+. Aceasta beneficiază de un singur motor, însărcinat să pună în mișcare doar axa spate. El dezvoltă 330 de cai putere și un cuplu de 550 Nm.
Cu aceste resurse, sedanul de lux sprintează de la 0 la 100 de km/h în doar 6.2 secunde. Viteza maximă este limitată la 210 km/h, o trăsătură valabilă și pentru versiunea mai potentă din gamă. Consumul versiunii entry-level este de 20.4 kWh.
Versiunea EQS 580 4Matic dispune de două motoare, unul pe puntea față și unul pe puntea spate, care își dau mâna pentru a livra o putere totală de 516 cai. Cu un asemenea bagaj de resurse, limuzina electrică sprintează până la 100 de km/h în doar 4.1 secunde. Pe viitor, aceste valori vor fi eclipsate de o versiune AMG, care va livra 715 cai putere.
Pentru această versiune, prețurile pe piața din Germania pornesc de la 135.000 de euro.
Clienții care doresc uriașul ecran MBUX Hyperscreen (standard pe EQS 580 4Matic) trebuie să scoată din buzunar peste 8500 de euro.Via Mercedes
Daca e adevarata valoarea de 770km de autonomie, groapa motoarelor cu ardere interna incepe sa se adanceasca tot mai mult.
Bring it on.
PS Pretul e chiar decent pentru ceea ce ofera.
https://youtu.be/dwRtevTuXf0
Minutul 11:29 secunde.. din video.
Deci a făcut 10 ore 35 minute pentru 1000 km cu tot cu încărcat.
Asta că electricele nu sunt bune e în capul celor.... tari de cap.
Dacă intr-adevăr trece prin probleme financiare și e nevoit sa meargă in Grecia ia avionul , ajunge intr-o ora .