După mai multe poze spion şi un film care trăda conturul blocurilor optice, avem în sfârşit o serie de imagini ale noului Mercedes E-Klasse. Modelul, ajuns deja la jumătatea ciclului de viaţă, încearcă să vină cu un aer proaspăt, care să readucă clienţii în showroom-urile constructorului din Stuttgart.
Programat să debuteze live în cadrul Salonului Auto de la Detroit, noul Mercedes E-Klasse este dezvăluit deja publicului printr-o serie de imagini publicate astăzii pe internet. Aşa cum ne aşteptam, schimbările aduse de facelift sunt substanţiale, germanii mizând pe o nouă linie de design, mult mai agresivă şi cu o uşoară tentă sport.
Principalul detaliu dominant este noul set de blocuri optice frontale, cu lumini LED, desenate după o idee ceva mai cursivă. Spoilerul frontal a fost modificat şi el şi are acum prize de aer mai mari pentru o mai bună admisie de aer. Bosajele au crescut în dimensiuni şi sunt acum mult mai evidente alături de varianta break. Modificări importante şi în partea posterioară, unde avem stopuri noi şi un spoiler uşor retuşat.Gama de motorizări va fi generoasă, urmând să includă unităţi diesel şi benzină cu care publicul deja s-a obişnuit în cadrul gamei. Pe piaţa din Europa, clienţii vor face cunoştinţă chiar şi cu varianta de performanţă, E63 AMG, despre care se spune că nu va plusa cu nimic la capitolul cai putere şi cuplu motor.
Via Mercedes-Benz
Putem incepe de la modelul W124 si sa il cumparam cu un BMW E34.
W202 (C-classe) cu E36, sau W201(190E) cu e30, si vom vedea batranete vs tinerete.
Eu mi-am propus sa am mercedes dupa ce trec de 50 ani. :)
Da, @C-G-C, din pacate (subliniez) ai dreptate ! Pe mine, unul, ma doare sufletul ca doua monumente de istorie care mi-au incalzit inima intotdeauna si care au stralucit in secolul XX si prin design, si prin tehnica - in speta Buick si Mercedes - se indreapta cu pasi repezi spre un final nemeritat (poate ca firma germana va rezista ceva mai mult, dar musai pe aripile compromisului).
Totusi, sa nu uitam ca "E" (Klasse) simbolizeaza si "economic", modelele Diesel ale acestei categorii consumand surprinzator de putin pentru aspectul lor de limuzina si alergand destul de repede. Si nu cred ca m-ar combate nimeni daca as afirma ca, dpdv al confortului, in E te simti mai placut decat in C !
Ma rog, poate asa este scris in cartea vietii. Oricum, Mercedes ar trebui sa se gandeasca serios ca esecul lui Maybach poate fi asemuit unui semnal de alarma......
cine mai cauta Benz din ce era odinioara se mai poate uita doar la SLR, SLS si S-class ( mai tot ce e cu S :)) , si CL coupe - adica masini de peste 100k ) in rest RIP Mercedes-Benz... a fost odata...