Mercedes-Benz E-Klasse a primit un facelift, care a vizat o revizuire completă a modelului, de la blocurile optice, până la echipamentele standard, motorizări şi elementele de siguranţă. Modificările aplicate modelului de segment E al constructorului din Stuttgart sunt descrise de reprezentanţii Mercedes-Benz ca fiind cea mai serioasă schimbare din istoria mărcii, care are loc în faţa unor competitori mai puternici ca niciodată. De data aceasta, constructorul german a publicat imagini cu versiunea Estate a noului E-Klasse, care a fost şi ea la fel de schimbată precum berlina. Cea mai surprinzătoare modificare vine la nivelul blocurilor optice frontale, care au renunţat la formatul farurilor duble, lansat în 1995 pe generaţia W210 a lui E-Klasse, în favoarea unui format mai convenţional, care aminteşte de cele două generaţii de E-Klasse lansate înaintea acestui model, dar interpretat într-o manieră modernă.
În materie de tehnologie, gama E-Klasse facelift include o versiune îmbunătăţită a sistemului Distronic Plus, care vine acum cu un asistent pentru direcţie, care ajută la menţinerea unei benzi atunci când este activat sistemul.Totodată, E-Klasse facelift are şi sistemul Brake Assist Plus cu sistem de asistenţă la intersecţii, capabil să detecteze atât pietonii, cât şi traficul care vine din stânga sau din dreapta şi care poate mări forţa de frânare aplicată în cazul în care şoferul nu frânează suficient de puternic pentru a evita impactul cu aceştia.
Facelift-ul lui E-Klasse integrează şi un sistem avansat de prevenire a accidentelor, numit Collision Prevention Assist, care integrează un radar şi are abilitatea de a reduce semnificativ gravitatea unui impact prin aplicarea frânelor în cazul unui accident iminent.Gama de motorizări a noului E-Klasse Estate include şase unităţi otto şi şase diesel-uri, şase dintre acestea fiind oferite şi în compania sistemului de tracţiune integrală 4Matic. Mercedes-Benz oferă şi un hibrid diesel-electric, care poartă indicativul E 300 BlueTEC Hybrid şi are un consum mediu de 4.4 litri la sută pentru versiunea Estate. Cel mai puternic diesel din gamă este E 350 Blue Tec, care dezvoltă 252 CP şi 620 Nm şi are un consum mediu de 5.7 litri la sută. Cea mai puternică unitate otto din gamă este E 500, echipată cu un motor V8 de 408 CP şi 600 Nm, care are un consum mediu de 9.3 litri la sută. Cele mai economice versiuni ale noului E-Klasse sunt E 220 CDI şi E 250 CDI, ambele oferind un consum mediu de 5.2 litri la sută pentru versiunea Estate.
Via Mercedes-Benz
Mie unul, sincer imi pare rau ca i-au aplicat acest facelift, nu cred ca era cazul. In rest sunt convins ca ramane aceeasi masina de cel mai inalt nivel al calitatii.
Asta arata exact ca o masina coreean ieftina parca e hyunday
in rest e identica .
total neinspirat designul !