Mercedes-Benz CLS Shooting Brake este disponibil pentru comandă pe piaţa din România. Modelul pleacă del a 64.356 de euro cu TVA inclus în versiunea 250 CDI Blue Efficiency. Cea mai ieftină versiune pe benzină, 350 BlueEfficiency, pleacă de la 69.254 de euro cu TVA inclus. Între timp, versiunea de performanţă a lui CLS Shooting Brake, care poartă amprenta celor de la AMG, are un preţ de pornire de 122.450 de euro cu TVA inclus. Pe lângă versiunile menţionate mai sus, clienţilor li se pun la dispoziţie încă două motorizări 350 CDI şi 500 BlueEfficiency, ambele disponibile şi cu sistemul de tracţiune integrală 4Matic.
Versiunea de bază în gama Mercedes-Benz CLS Shooting Brake, 250 CDI BlueEfficiency, dezvoltă 204 CP şi are un consum mediu de 5.3 litri la sută. Versiunea 350 CDI dezvoltă 265 CP, în timp ce versiunea 350 BlueEfficiency oferă 306 CP. Cea mai puternică motorizare pe benzină din gama CLS Shooting Brake, cu excepţia lui 63 AMG, este 500 BlueEfficiency, reprezentată de un V8 biturbo de 408 CP. Cei de la Mercedes-Benz oferă un sistem de servodirecţie electric pentru CLS Shooting Brake, care are mai multe moduri de operare, oferind posibilitatea schimbării feedback-ului şi a reacţiilor direcţiei în funcţie de preferinţele şoferului.
Mercedes-Benz CLS Shooting Brake se mândreşte şi cu blocurile sale optice full LED, oferite opţional, care reprezintă o premieră în industria auto. În cazul lui CLS, 95% dintre clienţi au optat pentru acest sistem de iluminare, care include 71 de LED-uri şi îi conferă lui CLS un aspect deosebit şi peformanţe excelente la iluminare. Pe lângă asta, un LED are o medie de viaţă de 10.000 de ore de funcţionare, ceea ce reprezintă de cinci ori mai mult decât un bec xenon, pe lângă faptul că lumina generată de un LED este mai apropiată de cea a luminei degajate de Soare.Via Mercedes-Benz
in privinta preturilor, no comment. Targetul nu e format din cei ce isi cauta prin fundul buzunarelor restul de la cafeaua de la automat pentru a mai bifa o optionala.
Pen'ca imi plac shooting-breakurile pentru designul iesit din comun, pen'ca mercurile incep sa arate din ce in ce mai bine as zice un DA la achizitia unui astfel de model
Sunteti obositori amandoi, mai da-le draq de toyote si lexusuri ca ne-ati tampit pe toti cu laudele. Mai da-le draq si mai reveniti si voi cu picioarele pe pamant. O face frate toyota si lexis masini bune dar mai lasati si pe altii sa aiba cate o parere. Sa mor io de nu sunteti obositori, nu mai poti sa pui vre-un articol sau vre-un comentariu ca gata se jigneste firma si trebuie repede sa injuram in stanga si in dreapta si sa bagam d'alea de bine despre toyota si lexus ... ce draq ma, voi nu va vedeti? nu cititi si voi ceea ce scrieti? nu credeti ca ar fi cazul sa va mai duce-ti in parc si sa va relaxati? Mai terminati si voi cu asta ca am inteles - VA PLACE TOYOTA SI TOYOTA ESTE ZEUL MASINILOR PE PAMANT ... ok, dar acum permiteti-ne si noua sa avem o parere, chiar daca este diferita.