Mercedes-Benz CLS este privit ca un etalon atunci când vine vorba despre sedanuri premium cu alură de coupe. Actuala generație, a treia, a debutat în urmă cu trei ani și acum a primit un facelift.
MODIFICĂRI ESTETICE MINORE
Modificările estetice sunt mai degrabă minore și includ un spoiler față ușor restilizat, calandru cu design 3D, farurile cu LED au fost și ele revizuite, iar bara de protecție spate este scoasă în evidență de terminațiile trapezoidale ale sistemului de evacuare și de un difuzor de aer care are doar rol estetic.
Paleta de culori s-a îmbogățit cu nuanțe noi precum Albastru Starling Metallic, Roșu Jupiter, Alb Cashmere Magno și Verde Emerald. Ultimele trei sunt incluse în catalogul Designo. Clienții pot opta, de asemenea, pentru jante noi.
Pentru interior, constructorul din Stuttgart a pregătit un volan nou cu două zone sensibile la atingere (pentru o mai bună funcționare a tehnologiei care permite un condus semi-autonom). Acesta vine acum îmbrăcat în piele Nappa.
Gama de ornamente și tapițerii din piele a fost și ea extinsă.În ceea ce privește motorizările, Mercedes-Benz CLS facelift propune atât unități pe benzină, cât și diesel. În prima categorie intră unitatea de 2.0 litri, cu patru cilindri, care dezvoltă 299 CP și 400 Nm, dar și agregatul de 3.0 litri, cu șase cilindri, capabil de 367 CP și 500 Nm cuplu. Acestea echipează versiunile CLS 350, respectiv CLS 450 4Matic.
Amatorii de motoare diesel pot alege propulsorul de 1.9 litri cu 194 CP și 400 Nm, agregatul de 2.0 litri capabil de 265 CP și 550 Nm, sau motorul de 3.0 litri cu 330 CP și 700 Nm.
În partea superioară a gamei regăsim versiunea CLS 53 4Matic cu al său motor de 3.0 litri, care dezvoltă 435 CP și 520 Nm cuplu. Transmisia automată cu nouă trepte și tracțiunea integrală îi permit sedanului cu alură de coupe să atingă 100 de km/h în 4.5 secunde. Viteza de top este limtată la 250 km/h.
DEBUTEAZĂ ÎN EUROPA ÎN LUNA IULIE
Mercedes-Benz CLS facelift debutează pe piața din Europa în luna iulie a acestui an.
via Mercedes-Benz
iar faptul ca au fake exhaust e o falsa problema.
Cat despre motorizari, in America de Nord aproape nimeni nu stie de Renault iar tot ce vine in 4 cilindri e strict Mercedes. Distractie placuta la aruncatul cu noroi. Daca tot nu iti permiti masina de ce nu?
Daca as sta in Europa provenienta motorului ar fi ultima mea grija. Renault nu sunt ageamii la motorizari. Ceva Formula1 va suna cunoscut? Acolo nu s-au umplut de cacao cum a facut-o honda ani la rand. Plesneala dupa plesneala pana cand Alonso a trebuit sa schimbe campionatul cu totul.
la cât coastă îi puneau genți Vuitton mai bine.
dar revenit la subiect și mie mi se pare o gogoașă fără mamă, fără tată pe lângă prima arătare din 2004.
da, CLSu ăla țuguiat cu așa bun-gust că uitai manelele bubuind din ele și uraganele cojilor de semințe emanate printre dinții de haur de majoritatea apropitarilor lor-cupeurilor.
care erau p-atunci mai multe parcă_ca beamveurile.
p.s. recunosc dle zărneșteanul că mă roade invidia dar poate o ieși vreun vaxin și pentru asta.
@Mercedesa
@andrei
@Tatraurs...dar sunteti multi prin spitalul ala
A, uitasem - și dacă n-ar costa cât nu (prea) face. :-) (+100k €)
(btw, e vorba de ediția limitată la 300 exemplare pt Europa a variantei CLS 53 AMG, exclusiv cu motorul L6 3.0 de 435 CP.)
Mai generalizator vorbind, păcat că au tăiat shooting-brake-ul (băgat de Gorden Wagener la a doua generație).
Tot GW a desenat-o și pe asta ultimă, însă prima (autor Michael Fink) îmi pare în continuare greu de egalat ca stil.
Am observat, fara gres, ca in Postul Pastelui se incing spritele pe AM. Si recunosc ca sunt vinovat de data asta. Micutii din spatele monitoarelor, indiferent de varsta, trebuie protejati si incojurati cu dragoste materna, sa nu li se ciobeasca ego-urile.
Ai zis ceva de asiatice, i-ai injurat de mama, cu tac-su de fata. Pe urma sa vezi scremete literare, nave ruginite, poze in California, plaje, vise erotice cu Mercedes-uri cu motoare de Renault. Poti sa juri ca le auzi creierul trosnind ca incheieturile degetelor sau ambalajele cu bule de aer.
O mentiune miloasa trebuie acordata si supliciului intelectual al postacului care in ultima vreme se agata de Mercedes cu disperarea inecatului. Dupa 16 ani si 6 Mercedesuri, in sfarsit se coboara sa-mi explice cum sta treaba cu firma asta. Caroserii ruginite, sasiuri crapate, samd, toate scrise ca si cum el a fost victima erorilor de proiectare/executie. Te doare capul. Imi dau seama ce tont am fost. Acuma in sfarsit m-am luminat cum am devenit falit intr-un Mercedes, cand puteam fi regele closetelor, aaa, am vrut sa zic soselelor intr-o honga. Eftina si fiabila. Hai mama, mai zi-mi odata cum dai tu fum, la propriu, bogatanilor cu Mercedes. Ah, bosorogul ala din Benz care merge pe banda 1 regulamentar, cu toate punctele pe carnet. Senili tata, soferi de duminica. Tu cu honga imbatabil, dai lectii la toate van-urile, faci slalom special la orele de varf, ca ai supapele calite smechereste din fabrica si poti sa bagi si explozibil in motor ca tot nu crapa. Parol, cu mana pe inima. Mai sunt nesimtitii aia cu AMG carora nici nu poti sa le citesti placa de inmatriculare cand te depasesc. Da' nu-i bagi in seama. Aia trebuie ignorati, bogatani imputiti. Las' ca razi tu de ei cand ajungi acasa si te loghezi pe internet direct la scotty kilmer. Acolo esti intre ai tai. Acolo esti mai acasa decat la mama cand iti pune mancarea in farfurie.
Gata, va las sa mai bagati o turatie maxima de ce stiti voi mai bine. Dati totul totul pentru honga, ca aia va tine si de foame si de cald. Aparati-o ca pe-o sora, ba chiar mai mult. Ea merita si voi, si numai voi, stiti de ce. E secretul vostru care va intareste zi de zi. Afara, vine sfarsitul lumii si totul e o conspiratie. Inclusiv covidul asta manca-l-ar ciorile.
Încerc să nu fiu ”patronising”, darrr, de par exampăl (al relativității oricărei opțiuni, mai ales pe felia auto-mobilă), recunosc că-s de-o vreme adeptul fiabilității japoneze.
...Chiar dacă cea mai bună mașină posedată în (prea) lunga-mi viață a fost un... Audi (A4 Avant - benzinar, luat de nou ce-i drept, chestie care poate modifica percepția statistică prin influența întreținerii riguroase.)
Ontopic, Merțanele NU mai au hiba ruginirii, deși au avut-o - pe lângă multe alte ”serial issues”, de care însă niciun producător, premium sau nu, n-a scăpat în decursul vremii.
...Și nu vorbesc din zvonuri (am avut coleg care, cu p-atunci noul sistem electric CAN-bus al unui la fel de nou C-Klasse deci în garanție, a ajuns în pragul balamucului. :-))
Concluzia: fițoase ori modeste, capricioase sau de încredere, nu prea avem de ales decât să le iubim pe ele-mașinile (aproape) la fel ca pe neveste.
Unii semi-escroci (legali, nici vorbă) au făcut afaceri bune și la noi p-atunci, cumpărând loturi întregi la preț derizoriu înainte să devină notorii hibele lor (Paneuro Trading de ex.) și apoi vânzând... iluzii cu ispita-n stea pe capotă.
Ca să n-o lungesc aiurea, mașini perfecte NU există - nici chiar A4 Avantul meu, măritat fără pic de rugină sau vreo reparație majoră după 8 ani și 314.000 km cu ambreiaj-planetare-rulmenți-etc. originale, dar mâncător de bucșe, bielete+capete de bară în prostie.)
Totu-i deci relativ - inclusiv fiabilitatea-n scădere logică odată cu înmulțirea complicațiilor tehno-mecanice actuale (inutil de zis că un A4 modern NU POATE FI la fel de fiabil ca ex-ul meu de primă serie fără turbine, cutii S-tronice, radare, 39 sisteme de școală ajutătoare :-) ori infotainmenturi îmbârligate.)
Back ontopic măcar un pic, CLS-ul rămâne o mașină de excepție - chiar dacă mie sau altora nu le induce vise erotice. :-)
Cred ca am spus cinstit, de fiecare data, ce probleme am avut cu Mercedes-urile de-a lungul anilor, fara sa ascund absolut nimic. Asta ori e nou pe site, ori e orb mental, ca sa fiu dragut. N-are rost sa mai pun paie pe foc. Eu in viata mea n-am auzit sa rugineasca puntea din spate la C Class. Primul, W203, l-am tinut 9 ani, pana la 300,000 km. Da, a ruginit tabla, si asa au ruginit toate intre 1995-2005, indiferent de clasa. Racanii, care azi pun mana pe rable gata de aruncat la gunoi, atata vad. Ca le ies picioarele prin tabla. Sa vorbim un pic de tabla de pe japonezele mai vechi? N-are rost, ca nu mai exista. Sunt la casat de mult, re-integrate in mama-natura. Personal stiu doi tipi fanatici de honga, unul cu motorul in 4 cinlindri, alalalt cu motorul in 6. Amandoi erau de la servici pe telefon ore in sir, nervosi cui, cu aia de la reprezentanta sa le inlocuiasca motoarele cu totul. Unul a reusit, de celalalt nu mai stiu. Mancau ulei in prostie si puterea era pe nicaieri. vtec tata, dar pe internet trebuie sa taci chitic, ca altfel e explodeaza inima in p'ept.
Tot pe internet vin toti pacalicii sa-mi explice cat racing baga ei pe strazi, cum le rezista lor motorul cu benzina de aviatie, samd samd. Dar nu zice nici unul cum pute masina dupa ei ca dupa Mobrele in 2 timpi. Te doare capul si tot ce poti sa face e sa te scuzi, ca ai de lucru si sa te cari de-acolo.
Acuma, trebuie sa ma intelegeti ca ma pregatesc si eu de mers la lucru. Have a nice day everybody.
Mercedes w204 frame rust. In Romania se schimba doar pe bani la reprezentanta.
Eu le schimb in curand pe ale mele(masina tinuta in garaj,nicioadata n-a mers iarna,a avut doar cauciucuri de vara),va promit ca daca-mi dati adresa,va trimit conductele mele de frana cum le cau jos,nu ati vazut asemenea rugina,pe pariu
To be continued ... acuma chiar trebuie sa plec.