Mercedes-Benz a prezentat Clasa S facelift cu ocazia Salonului Auto de la Shanghai. Dezvăluit în premieră internațională în luna aprilie, nava-amiral a producătorului german este acum disponibilă și în România. Prețul de pornire pentru Clasa S facelift este de 96.331 de euro pentru versiunea S 350 d.
Din punct de vedere estetic, modelul constructorului din Stuttgart oferă spoilere față și spate restilizate, o grilă nouă pentru motorizările V8 și o gamă de jante extinsă.
La interior, Clasa S facelift oferă un volan retușat care primește două suprafețe tactile. Prin intermediul acestora, șoferul poate opera sistemul de infotainment. Conform oficialilor germani, modelul promite trei tipuri de afișaj, denumite Classic, Sport și Progressive.
De asemenea, clienții au la dispoziție șase programe (Energizing Comfort Control) prin care pot influența starea de spirit a celor prezenți în mașină. Tehnologia ajustează sistemul de climatizare, poziția scaunelor, masajul, iluminatul ambiental și parfumul interior.
Pachetul o să fie disponibil începând cu luna septembrie și costă 238 de euro.MOTORIZĂRI (Date tehnice complete AICI) |
Ampatament (euro, TVA inclus) |
|||||
Indicativ | Motor | Putere (CP) | Transmisie | Scurt | Lung | Extra-lung |
S 350 d | 3.0 | Diesel 286 CP |
Aut9 Aut9/4Matic |
96.331 100.139 |
99.603 103.441 |
- - |
S 400 d | 3.0 | Diesel 340 CP |
Aut9 Aut9/4Matic |
104.185 107.993 |
107.457 111.265 |
- - |
S 450 |
3.0 hibrid |
Benzină 389 CP |
Aut9 Aut9/4Matic |
102.876 106.684 |
106.505 110.313 |
- - |
S 500 | 3.0 hibrid |
Benzină 457 CP |
Aut9/4Matic | 114.442 | 117.227 | - - |
S 560 | 4.0 V8 | Benzină 469 CP |
Aut9 Aut9/4Matic |
122.035 125.843 |
125.069 128.887 |
- - |
S600 | 6.0 V12 | Benzină 530 CP |
Aut7 | - | 167.659 | - |
AMG S 63 | 4.0 V8 | Benzină 612 CP |
Aut9/4Matic+ | - | 168.730 | - |
AMG S 65 | 6.0 V12 | Benzină 630 CP |
Aut7 | - | 239.053 | - |
Maybach S 560 | 4.0 V8 | Benzină 469 CP |
Aut9 Aut9/4Matic |
- - |
- - |
147.144 150.952 |
Maybach S 650 | 6.0 V12 | Benzină 629 CP |
Aut7 | - | - | 200.729 |
Nemții spun că au adus o serie de îmbunătățiri în dreptul sistemelor Active Distance Assist Distronic și Active Steering Assist.
În plus, acestea au fost integrate în pachetul Driving Assistance care poate fi comandat pentru 2.737 de euro.
Mercedes-Benz Clasa S facelift vs. Concurența directă |
||||
MODEL/VERSIUNE |
PUTERE (CP) |
CONSUM MIXT (l/100 km) |
ACCELERAŢIE 0-100 (secunde) |
PREŢ DE LISTĂ* (Euro, cu TVA) |
Mercedes-Benz Clasa S S 350 d, Aut9, 4x4, Amp scurt |
286 | 5.5 | 5.8 | 100.139 |
BMW Seria 7 730d, Aut8, 4x4, Amp. scurt |
265 | 5.2 | 5.8 | 91.680 |
Audi A8 facelift 3.0, Aut8, 4x4, Amp. scurt |
262 | 5.7 | 5.9 | 86.409 |
Jaguar XJ 3.0, Aut8 |
300 | 5.7 | 6.2 | 85.800 |
Porsche Panamera 4.0, Aut8, 4x4 |
422 | 6.8 | 4.5 | 124.402 |
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii |
In urma cu 10-15 ani, un Clio RS era vreo 14k Euro, acum e vreo 24k.
Un Leon Cupra vreo 22k, acum spre +30k.
Io inteleg ca-s mai tehnologizate si au performante mai bune, dar si tehnologia se ieftineste pe masura ce se invecheste. Mai ales ca masinile au acelasi principiu de functionare. Nu e ca al spatiile de stocare in IT, ca a evoluat de la benzi de la magnetofon la micro carduri in 20 de ani. (IT-stii stiu mai bine ca mine)