- Home
- ŞTIRI
- TEST DRIVE
-
Maşini noi
- Topul celor mai economice mașini de oraș
- Cele rapide masini sub 30000 euro
- Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
- Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
- Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
- Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
- Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
- Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
- Cele mai ieftine mașini din România
- Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
- Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
- Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
- Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
- RETRO
- Login
Modele noi
Ultimele stiri din Modele noi
-
Kia a dezvăluit oficial noul EV9 GT, cea mai puternică versiune a SUV-ului electric. Noua versiune de performanță promite un propulsor de 501 cai putere și aduce numeroase elemente vizuale noi și exclusive. (22.11)
-
DS a publicat primele imagini oficiale cu un viitor SUV coupe electric. Noul model, al cărui nume nu a fost încă dezvăluit, promite o autonomie de 750 de kilometri. (21.11)
-
Hyundai a dezvăluit oficial noul său etalon, Ioniq 9. Acesta este un SUV electric cu 3 rânduri de scaune și este cel mai avansat model din actuala gamă a mărcii sud-coreene. (21.11)
Cele mai citite stiri
saptamana aceasta- Noul Opel Frontera poate fi comandat în România: start de la 22.400 euro
- Noul Hyundai Ioniq 9 este aici: cel mai avansat SUV al mărcii are autonomie de 620 km
- Noul Hyundai Elantra N TCR Edition: versiune inspirată de cursele de turisme
- Prețuri noua Skoda Elroq în România: start de la 35.000 euro
- Primele imagini cu un nou SUV coupe electric DS: promite autonomie de 750 km
- Vezi stirile dupa:
- Accidente exotice
- Advertorial
- Analiza Automarket
- Articole Pneuri
- Audi TechTalk
- Auto Tech
- Autoipoteze
- Automarket Info
- Concepte
- Cu noul Duster in creierii muntilor
- Dacia 50 de ani
- Detroit 2016 Live
- Duster connected by Orange
- Economic
- Electric challenge cu noul Nissan Leaf
- ElectricRomania
- ElectricRomania 2020
- Feature
- Formula 1
- Fotospion
- Gadget Test
- General
- GENEVA 2010
- GENEVA 2019
- Industrie
- Intern
- Interviu
- Masini autonome
- Masini electrice si hibride
- Mediu
- Michelin Experiences
- Modele noi
- Motorsport
- O lume nebuna
- Oameni si masini
- Opel Adam
- Pick-up Maraton Moldova 2017
- Premii auto
- Reportaj
- RomanianRoads
- Sfaturi si idei auto
- Siguranta
- STIATI CA...
- Tehnofuture
- Tehnologie
- Tuning
- Un german in Transilvania
- Video
Alfa Romeo
Aston Martin
Audi
BMW
Bentley
Bertone
Bugatti
Cadillac
Caparo
Caterham
Chery
Chevrolet
Chrysler
Citroen
Corvette
Dacia
Daihatsu
Dodge
Ferrari
Fiat
Fisker
Ford
Geely
Giugiaro
Honda
Hover
Hummer
Hyundai
Infiniti
Jaguar
Jeep
Kia
Koenigsegg
Ktm
Lamborghini
Lancia
Land Rover
Lexus
Lincoln
Lotus
Mahindra
Maserati
Maybach
Mazda
McLaren
Mercedes
Mini
Mitsubishi
Morgan
Nissan
Noble
Opel
Pagani
Peugeot
Pininfarina
Pontiac
Porsche
Protoscar
Renault
Rinspeed
Roewe
Rolls-Royce
Rover
Saab
Saleen
Seat
Skoda
Smart
Spyker
SsangYong
Subaru
Suzuki
TVR
Tata
Tesla
Th!nk
Toyota
Virago
Volkswagen
Volvo
Wiesmann
Zagato
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău
Trimite-ne mesajul tău
Mercedes-Benz Citan - versiunea germană a lui Renault Kangoo
Acuma sa vedeti posesori de renault/dacia cum se lauda ca au componete de mercedes :))
oare chiar era nevoie de o micro-utilitara in gama mercedes
Viano si Sprinter erau suficiente....
Asa ca numai aveti pretentii ca din birjari si tractoristi cu Kangoo daramat aspirat sau Logan Van sa fiti oameni de afaceri...un om rational cumpara ceva mai mult decat o sigla, un roman nu.
il dai draq de leasing si le lasi masina pe cap si cumperi alta utilitara, NOUA la mai putini bani decat sprinterul ala.
succes pe draq, la flote de utilitare se da discount mare ca altfel nu renteaza pt nici o firma sa platesti mai mult
2 ani minim ai garantie la toti. si toti se bat sa aiba produse fiabile, ca sa vanda.
ah, piata din romania e cu mute sprintere SH, da, cu cine stie cate milioane de km la bord sau "rasucite prin decor". da, sunt dube de transport marfa convertite la transport persoane, luate eftin la licitatii, dupa ce li s-a terminat leasingu pe afara.
acolo se vand cu 20% din valoare initiala, ca doar asta e si valoare reziduala a masinii.
aceeasi marie cu alta palarie.
orice om de afaceri se face ceva pe sigla de pe masina, cat timp nu ii genereaza costuri suplimentare si nu ii imobilizeaza masina. si zau, daca ma uit la orice brand auto european de utilitare, nu e vreunul mai prost asa cu fiabilitatea. toate cara 2+tone chiar daca nu au voie decat 1 legal. ca e ford ca e reno, ca e iveco, le stiu pe toate si le vad cum sunt calarite, si fac fata foarte bine.
idem pe piata acestui citan. cine draq da bani in plus in romania pt un kangoo rebranduit?! ah, la firmele care au deja parteneriate cu mercedes si primesc discounturi impresionante, atunci da, o sa vezi citan si pe strazile mioritice, cumparate real la pret cu 10% mai mult de cat kangoo-uri
@afaceristul de mai devreme.
e o diferenta mare intre a face tunuri si smecherii si sa te numesti tu "afacerist" (asa zisul milionar de carton, larg raspandit in tara asta mafiota, si a face un plan de afaceri si a-l implementa, cu urmarirea amortizarilor si respectarea unor indicatori.
sigla conteaza doar la cartonisti, care nu stiu cum sa se umfle mai mult in pene.
si ca tot au venit toti neumblatii cu fraze de genul "va spun eu bueeey"...hai ca va spun si eu una: un om de afaceri cu o afacere infloritoare ia deciziile cele mai rationale, obtine profit din orice kkt micut, e zgarcit iar afacerea lui nu se tine de un fir de ata, in cazul de fata de imagine... afacerea merge pur si simplu ca e caddy, citan sau logan van. degeaba iei citan la salaori daca aia nu sunt prezentabili, mai bine investeste in oameni, da-le 2 milioane in plus, motiveaza-i decat sa iti cada injectoarele de logan la pret de Mercedes de pe Citan....adica, gandim si noi? asta face diferenta....calitatea nu cantitatea.